Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Bam. Okay, eigenlijk is het niet grappig. Maar dat jullie ook gewoon ruzies over het huishouden hebben is ook wel weer okay. Dat niet alles alleen maar om de levensbelangrijke dingen draait, zeg maar. Hoewel vanaf zaterdagochtend wel heel lang is. :( Okay, het is helemaal niet om te lachen. En dokter Phil (of Oprah, of Tara) zou vast zeggen dat een ruzie over het huishouden natuurlijk eigenlijk helemaal niet over het huishouden gaat, maar over aandacht en respect en zo meer. Dus over wel die belangrijke dingen dus. Maar dat kun je zelf ook wel verzinnnen vrees ik. Nou ja, hoe dan ook (en zal ik een keer langskomen om de hoekjes in de badkamer te komen doen??) (hoewel ik niet weet of ik de aangewezen persoon ben, gezien mijn eigen badkamerhoekjes ).

Vandaag alleen maar even in de tuin geweest. In huis wel veel gedaabn; twee kinderkamers opgeruimd, oud papier verzameld, beetje administratie, uitgebreid gekookt en zo. Ook leuk. En gisteren zat ik in totaal zes uur in de trein. Bedacht me vrijdag dat ik nog ergens zo'n treinkaartje had voor een dag reizen met twee personen. Ooit eens gekocht (bij de Blokker of all places nog wel). En die bleek geldig t/m vandaag! Dus vrijdagmiddag bedacht dat ik wel een dagje op en neer naar mijn broer en zijn gezin kon gaan met de kinderen. Mijn moeder sloot spontaan aan (en kon gratis mee dus ). En zo zaten we met de kinderen gezellig drie uur in de trein, waren drie en een half uur bij mijn broer thuis (Verrassing!!! Gelukkig vonden ze het leuk dat we langs kwamen ) en zaten toen weer drie uur in de trein terug (met een tussenstop in Utrecht bij de Mac; kinderen helemaal blij!). Dus gisteren ook al niet veel buiten geweest.....

Nu nog even wat werken, met een pot thee erbij, muziekje op achtergrond en aan de andere kant van de eettafel zit Lief te werken. Knus he?

Kjong; jullie ook super bedankt voor kaartjes uitzoeken. De kinderen gaan uit hun dak deze week als er elke keer leuke post voor ze komt!!!

Leuk dat Ayla 71 ook mee stuurt Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, al weer een kilometer!
quote:pimpel schreef op 01 maart 2009 @ 15:12:

Ik ga 6 maart de kroeg in met vriendinnen, zou dat goed genoeg zijn?Ja hoor, als je doorgaat tot 8 maart 's ochtends vroeg wel
quote:kjong schreef op 01 maart 2009 @ 18:54:

De onderstreepte dus Nor.

(Hebbie niks in het dorp waar se heel sielug zijn?)

Die sieluge was Norzoon. Maar hij hep um vol...

Kwestie van een goeie tranentrekker op je Hyves zetten.

Ik zoek morgen even de lijstjes terug en kijk wat er nog tussen zit voor jullie.
quote:Toet schreef op 01 maart 2009 @ 20:44:

[...]

Ja hoor, als je doorgaat tot 8 maart 's ochtends vroeg wel Zonder sigaretten??
C/P;

Midweek was super, thuiskomst wat minder door weer onvoorstelbaar achterlijke Aso-actie maar prachtige foto's van de Bloesjes op de vriendjessite zodat jullie een beetje mee kunnen genieten van onze vakantie.

~klokt de Tila met love-glow een wijntje in~

Maar nu weer veeeeeeeeeeeel werk en voorstel gedaan bij Baas om dit acceptabel te houden. Morgen en overmorgen heel de dag buiten de deur vanwege presentaties, morgenavond Belastingaangifte en administratie-avond *blegh* en dinsdagavond hopelijk samen sporten. Want nu 4 kilo te gelukkig en zo moet dat niet doorgaan.

Woensdagochtend naar de dokter zodat die mij weer eens kan uitstrijken en dat is toch wel wat spannend, nu de Ikea-ex baarmoederhalskanker heeft. *slik* MM gaat mee vanwege andere vraag, nogal beladen ochtend dus.

Intussen loopt er vanalles in verband met mediation, slurpt ook energie maar is erg nodig dus heeft voorrang op alle andere dingen die ook al prioriteit hebben. zuchttttttt...

Gisteren waren de Klusvrienden hier omdat we advies wilden van Klusvriendin voor inrichting van mijn woonkamer met spullen van MM en kleurtjes enzo. Daar werd ik een beetje wiebelig van. Sjemig. In eens moeten we samen dingen gaan beslissen. Over vloeren, kleuren verf en tex, meubels, gordijnen, schilderijen en foto's. Wha! Dat kan ik niet meer samen! Dat doe ik toch altijd zelf???? Nu gingen de verandervoorstellen in zo'n rap tempo voorbij dat ik dichtsloeg. Doe mij maar een maandje valium of beter nog; een vakantie naar het land van Berend Botje ( Tila! ) maar ik weet nu al dat ik dit Niet Leuk ga vinden.

En natuurlijk weet ik het wel hoor. Samen een nieuwe start, MM moet zich thuis kunnen voelen in mijn huis, het kan met mijn oude meuk alleen maar vooruitgang betekenen als er iemand mooiere meubels in mijn huis zet, het zegt niets over mijn onafhankelijkheid, het zijn maar spullen, jadijada. Maar waarom voelt het dan zo???? Het knijpt mijn strot dicht en ik moet er telkens om huilen. ~zucht~ Ik wil erg graag samenwonen met mijn liefste maar ik wil nog liever in de grond kruipen tot alles dan ook klaar is.

Nou ja, ik heb weer stof voor een sessie met de psych, gleuf ik.

Vandaag lekker gefietst samen en net weer paar uurtjes gewerkt dus ik ga onder de douche staan en de zorgen van me af proberen te spoelen.
Ik heb 5 jongens en nog veel te weinig voetbalplaatjes. Ik heb geen lijssie, maar als iemand over heeft... ik ben u dankbaar. Mailmeave@gmail.com.

Poe, vandaag mijn vleugeltjes afgedaan.... raar. Voel me naakt.

We zijn druk hier. De aannemer was binnen een halve dag klaar en gister zijn wij bezig geweest met muren knutselen enzo. Vandaag even de stad in geweest, maar niks gekocht zelf. Wel wat kleren voor Mieflief. Dochter was mee en had één van haar verstandelijk gehandicapte buien. Raar ding.

Hé Pim, lekker ding, ben trots op je!

Roque, dat van je meisje had ik helemaal niet meegekregen... een bijzonder kindje hoor.
Bloes, ik begrijp wel hoe je je voelt. Hier regelmatig een soortgelijk gevoel.... Ik bedoel, heerlijk dat we altijd samen zijn hier, maar ik zie toch wel erg op tegen het formaliseren van het samenzijn (hypotheken enzo...). Ik heb echt wel alle vertrouwen in ons, maar vind het toch moeilijk dat kleine beetje zelfredzaamheid op te geven. Als de hypotheek overgesloten wordt, dan kan ik als er iets raars gebeurt hier never nooit meer blijven wonen.... *slik*
Dat snap ik Meave. Ik sluit de hypotheek nog over op mijn naam voor de komende 3 jaar. En daarmee is er dus eigenlijk niets aan de hand. Maar kennelijk is het niet zo makkelijk om na 5 en half jaar alleen moederen ineens weer samen te gaan beslissen hoe je huis eruit ziet. Raar gedoe. Zal wel met mijn control-freakerige persoonlijkheid te maken hebben.

Ik heb ineens ook kaartjessparende kinderen dus mocht ze niet opsturen naar Meave. Sorry!
quote:roque schreef op 01 maart 2009 @ 14:57:

En volgens mij geef jij genoeg, ook al zijn dat dan misschien geen voetbalplaatjes HEAR HEAR! Zo is dat!
En vechten doe ik uit principe niet. Heb een keer een knal gekregen van een "vriendin" en ze sleurde me toen aan mijn haren de trap af van haar huis, waardoor ze een enorme pluk uit mijn hoofd trok. AU! En ik weet nog dat ik dacht; "ik zoú natuurlijk terug kunnen vechten maar dat vind ik zoooo stom". En omdat ik niets fout had gedaan, vond ik zo ontzettend dat ik de eer aan mezelf moest houden en ben dus weggelopen met een kale plek op mijn kop. Einde vriendschap, dat dan weer wel.

Op nationale vrouwendag doe ik niets anders dan normaal. Is dat heul erg, Toet?
Poeh hee, dat is inderdaad niet niks wat je dan allemaal gebeurt. De moeilijke kant van de leuke dingen zeg maar? Maar ut komt goed natuurlijk.Want jullie zijn superwijven en hebben volgens mij supermannen gevonden. *is nog steeds verbaasd over hoe snel dat opeens allemaal zo is gegaan en vindt vooral de leuke dingen zo leuk voor jullie!!*

Zal ik al mijn dubbele dubbele naar je sturen Mims?

(en had er nou nog een van de Cheersbaby's maatje 3 van luier of niet?)
(oh, scherm stond even open omdat ik langs de kinderen moest, die hadden opeens allebei plasbehoefte omdat Lief was vergeten ze voor het slapen gaan naar het toilet te sturen ).

Jemig Bloes, wat had je die "vriendin" aangedaan? Mijn God! Wat goed dat je zo rustig bleef. En goh, geen vriendin meer nu? tssss
Nou, naar mij hoeft niet, lieve Toet, maar ik denk dat Meave er wel heel blij mee zal zijn...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, Meave. Tja bijna desellufduh naam toch?
quote:Toet schreef op 01 maart 2009 @ 22:07:

(en had er nou nog een van de Cheersbaby's maatje 3 van luier of niet?)mogen nietcheersbaby's ook?
Meave, als de boeken van Loentje, Lientje én Lotje vol zijn wil ik wat over is met liefde naar je toe sturen. Tot die tijd zal je met nummertjes moeten komen.

Toet, ik heb geen idéé wat voor nr. luiers Leentje gebruikt. Ze is ongeveer 9 kilo.

Bloes & Meave, jullie hóéven niet samen te wonen...

Bloes, je midweek klinkt heerlijk, thuiskomst klinkt minder... BAH! (Enneh.... het is vast heel wijs en verstandig enzo om als je aan je haar een trap wordt afgesleurd nix te doen, maareh.... ehm.... no way!)

Toet, ik herinner me ineens dat verhaal van die achterlijke aanval op straat, bizar was dat! (Loentje wilde met alle geweld zélf een brief aan Meis en BJ schrijven, maar heeft dat nog steeds niet gedaan... ik heb de kaartjes dus maar gewoon in een enveloppe gedouwd als je het niet erg vindt; Loentje waarschijnlijk wel.

En wat heerlijk dat iedereen zoveel buiten is geweest vandaag! Ik niet, heb de hele dag binnen gezeten, de enige buitenlucht die ik vandaag heb gehad was om af en toe wat water te gooien naar de jankende katers die om Monster gillen in de tuin. En ja, ik hou erg veel van katten enzo, maar er zijn er inmiddels 5 die met z'n allen hartverscheurend gillen om Monster, is echt niet meer grappig. Of eigenlijk ook wel, maar kan me zo voorstellen dat de buren hier anders over denken. De rode kater van het stel (jippie) is al wel een paar keer met Monster aan het knuffelen geweest (volgens de kinderen... "Aaah kijk mama, ze knúffelen, wat scháttig" En ik denk alleen maar: Ieuw ieuw ieuw!) maar ik geloof ook niet dat die rooie helemaal weet wat ie doet...

Maar ik heb wél sneeuwklokjes en krokusjes (of tulpen, dat kan ik nog niet zien iets met een bol en paars) in mijn voortuin (voorvuilstort, tis een wonder dat er iets doorheen groeit) dus ik geloof inderdaad dat het lente wordt, hoera!

Lientje is vandaag met mijn ouders naar een voorstelling van Introdans geweest, op zich al gaaf, maar ze heeft voorafgaand aan de voorstelling een balletles van één van de dansers van Introdans gehad en ik ben echt megajaloers!!!

Vorige week (of 2 weken terug?) zijn we trouwens naar de Klokhuisroadshow geweest met Lientje en Loentje, dat was ook superleuk!
quote:ayla2 schreef op 01 maart 2009 @ 22:44:

[...]

mogen nietcheersbaby's ook? hahahaha, natuurlijk Ayla! Ik geef de luiers zondag aan jullie mee als jullie langs komen (en wat stom dat ik daar zelf niet aan dacht )
Leuk al die voorstellingen Pimpel!

(en de luiers gaan dus al naar Ayla ).
Eh, alle nummertjes Pim? Vijf jongens hè. Vijf.... :-S

Oh, vechten nooit geloof ik. En wat was er nou nog meer? Vrouwendag. Ik heb (nog?) geen plannen. Goede seks om te vieren dat ik vrouw ben. Kan dat ook?
quote:meave schreef op 01 maart 2009 @ 22:57:

Eh, alle nummertjes Pim? Vijf jongens hè. Vijf.... :-S

Jaja, vijf.

Je zegt zelf al: een ding tegelijk. Dus, doe als ik: begin bij de oudste, als dat boek vol is de tweede etc. Of doe als Toet en laat ze delen.
quote:meave schreef op 01 maart 2009 @ 21:42:

Poe, vandaag mijn vleugeltjes afgedaan.... raar. Voel me naakt.

Huh? Echt? Geen angel meer? Hoezo?
quote:pimpel schreef op 01 maart 2009 @ 23:12:

[...]

Huh? Echt? Geen angel meer? Hoezo?http://www.viva.nl/2009/02/19/bedankt-lieve-meave/
Goeiemorgen! Ik vind het zo lekker dat de kindjes opeens weer veel meer buitenspelen uit zichzelf en dan met van die gloeiwangen en overal zwarte strepen van ik wil niet weten wat allemaal weer binnenkomen. Erg fijn. Nu weer Zoon bijtijds naar school gestuurd en straks met Dot naar haar zwemleps, ook leuk.

Ja, dat samenwonen . Ik heb nog een heel huis achter de hand, en ik vind het nog steeds af en toe wat strotafknijpend. En eh, ik snap alles hoor, maar jullie blijven tenminste nog in je eigen huis (en stad...)! Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet alles kan voorstellen bij hoe dat voelt. Leef er doorheen, jank maar af en toe en schop jezelf ook af en toe onder de kont; het is wat inleveren van beide kanten maar je krijgt er zo veel voor terug (en hou 1 plek die gewoon onomwonden helemaal van jou is en waar je compleet los kunt gaan met je foto's en frutsels of juist niet; als is het maar een hoek van de slaapkamer).

Pimpel, op gevaar af dat er geen veren meer bijpassen in je bevallige áss: je bent GOED bezig wijffie (Haags uitgesproken).

8 maart ben ik aan het bijkomen van groot congres op 7 maart. En ik vind niet per se dat iedereen op zo'n dag buiten op een van bhs en paarse tuinbroeken gebouwde barricade hoeft te klimmen, maar ik vind op een gemeenschappelijk moment stilstaan bij verworvenheden, strijd en solidariteit helemaal niet zo gek, persoonlijk (Maar heb mezelf in Kasteel al die hard verklaart, kan hier dan net z goed ).

~neuriet Coby Schrijer, wat dan niet weer niet bepaald een verworvenheid is, en gaat weer koffie zetten~
Goeiemorgen! Hahaha moest erg lachen om je barricade met bh's en paarse tuinbroeken, Lil. Hoe treffend.

Levi sprak een maand of 4 nog amper. Nu zit ie naast me zomaar zelf tot 20 te tellen. *haartjes omhoog* Mén, die heeft het licht ineens gezien.

En verder ben ik moe. En nog steeds boos op Bambi-man. Hij ook op mij, dat scheelt weer. Nou Toet, eigenlijk ging het wel echt alleen om de badkamer-hoekjes maar dan humeur-gerelateerd dus uiteindelijk wordt het een 'kan je dat niet normaal zeggen' versus 'alsof jij zo'n stralende persoonlijkheid bent' - ruzie. Gaat helemaal nergens over.

Ik zou dat wel willen zien, Pimp, Monster met 5 katten in de weer.. Foto's!!
Goh, ik vind jou altijd best een stralende persoonlijkheid Nou ja, het is wel heel feninistisch om je man de badkamerhoekjes te laten schoonmaken, dus Hup, de barricades dan maar op

Aangezien ik niet mee mag doen met de volgende actie:

http://vrouw.nl/site/WIN_...egend/list_messages/16562

en ik dus ook niet kan winnen dacht ik; ik gooi het even de kroeg in. Misschien wil iemand van jullie wel eens meetenengreeten met John Legend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven