spijkerbroek pubermeid
dinsdag 27 maart 2018 om 09:33
dochter bijna 14 heeft dringend nieuwe broeken nodig. nu is dochter zelf nogal een aparte en geeft absoluut niks om kleding. ze zal het dus zelf niet regelen, vandaar dat ik maar ingrijp.
ze is de kinderkledingmaten nu wel ontgroeid. denk zo'n 1.61 of iets groter. slank maar wel met heupen. ze houdt niet van scheuren in broeken etc.
Het moet simpel en comfortabel zijn. Liefst met stretch. Ik wil kwalitatief een redelijke broek. En eigenlijk 25 euro max per broek.
wie heeft tips?
ze is de kinderkledingmaten nu wel ontgroeid. denk zo'n 1.61 of iets groter. slank maar wel met heupen. ze houdt niet van scheuren in broeken etc.
Het moet simpel en comfortabel zijn. Liefst met stretch. Ik wil kwalitatief een redelijke broek. En eigenlijk 25 euro max per broek.
wie heeft tips?
dinsdag 27 maart 2018 om 09:44
Ik zou er gewoon een stuk of wat bestellen bij Zalando en dan kijken wat prettig zit. Mijn jongste heeft spijkerbroeken van Cool Cat en Primark, maar past er dan minstens 6 voordat ze iets heeft wat fijn zit.
Zelf draag ik alleen het rechte model van Esprit. Heel comfortabel maar volgens mijn dochters wel wat oubollig
Zelf draag ik alleen het rechte model van Esprit. Heel comfortabel maar volgens mijn dochters wel wat oubollig
dinsdag 27 maart 2018 om 09:45
Deze. Mijn dochter heeft de skinny’s met high waist, 30 euro zijn die. Ze hebben aparte lengte- en breedtematen. Ik vind ze zelf ook heel fijn. Mijn dochter draagt ze wat korter dan ikzelf.potsiedikkie schreef: ↑27-03-2018 09:38De spijkerbroeken van only vindt mijn puberdochter lekker zitten.
geen rare fratsen eraan en gewoon simpel
pamelacourson wijzigde dit bericht op 27-03-2018 09:51
1.59% gewijzigd
dinsdag 27 maart 2018 om 09:46
als je in een kwalitatief betere categorie dan Bershka wil zitten, toch wel een euro of 50 minstens.
Maar ik vind Bershka-kwaliteit geen probleem.
Oudste is uitgegroeid en koopt duurdere jeans
Jongste nog in de groei en koopt Bershka, H&M etc
dinsdag 27 maart 2018 om 09:49
Ik heb zelf een spijkerbroek van B.Young die ik heel fijn vind zitten, die was ook niet duur. Wel iets duurder dan 25 euro, dat is ook wel heel weinig voor een broek.
Verder zou ik kijken bij Shoeby, Zara, Only, H&M. Daar zijn ook vaak spijkerbroeken in de uitverkoop.
Verder zou ik kijken bij Shoeby, Zara, Only, H&M. Daar zijn ook vaak spijkerbroeken in de uitverkoop.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 27 maart 2018 om 10:06
ik kocht dus altijd broeken bij bershka. maar ik vind die haar niet mooi meer zitten. haar figuur is veranderd, ze gaan redelijk snel stuk.Cookiequeen schreef: ↑27-03-2018 09:47Je koopt al 14 jaar kleding voor je dochter. Hoe kun je nou totaal onwetend zijn over prijzen en verkrijgbaarheid?
ik zoek dus nu een alternatief wat beter zit en toch betaalbaar is
dinsdag 27 maart 2018 om 10:11
welk model is dat preciespamelacourson schreef: ↑27-03-2018 10:08Ik zou echt die van Only eens proberen. Ze zijn er in gewoon blauw, donkerblauw en zwart (geen spijkerbroek, maar wel mooi). Zitten heerlijk.