Gezellig
maandag 26 maart 2018 om 00:45
Nou beneden / 1ste etage werkt het prima maar de modem bevindt zich op de begane grond in de meterkast (glasvezel). Vandaag naar kwantum, xenos en Action geweest op jacht naar kastknoppen en daarna bij mijn moeder geweest.
Hoe was jouw dag Kia-Ora?
Wat zijn jullie plannen voor de maandag?
Slaap lekker iedereen, tot straks
Hoe was jouw dag Kia-Ora?
Wat zijn jullie plannen voor de maandag?
Slaap lekker iedereen, tot straks
maandag 26 maart 2018 om 14:33
-Kia-Ora- schreef: ↑26-03-2018 00:48Ah lekker shoppen, is je missie geslaagd?
Nee nog niet helaas, met verhuizen is 1 van de knoppen van mijn oude bakkerskast afgebroken..maar ik vind nog geen mooie vervangende knop..Maar ik blijf zoeken.
Ik heb een wat drukkere dag. In de ochtend een afspraak van een uurtje en in de middag bezoek. 'S avonds samen met iemand eten.
Slaap lekker.
maandag 26 maart 2018 om 15:06
Hier hetzelfde met wifi Snoopy. Gelukkig gebruik ik het eigenlijk nooit boven, vreselijk irritant! Ik ben ook benieuwd naar welke film je geweest bent en hoe je hem vond Azarole, vertel!
Gezellig Kia-ora, samen eten. Kook jij of je tafelgenoot? Of wordt het uit eten?
Heb je al op internet gekeken Snoopy? Als ik oude kastknoppen kopen in type en afbeeldingen komen er heel veel tevoorschijn. Heb je er mss een foto van? Wie weet heeft iemand nog wat liggen of wat gezien.
Hier een heerlijk rustige pyama dag gehad. Van de dingen die ik wilde doen is weinig terecht gekomen, die moeten eigenlijk echt wel een dezer dagen gebeuren. Ik heb met kleindochter 3 weken geleden 40 moestuintjes gezaaid en ze groeien echt allemaal de pan uit en zijn hard toe aan een grotere pot.
Verder zelf nog veel zaadjes bewaard die ik wil zaaien, paprika, trostomaat en verschillende soorten pepers en wat fruit. Ik ga zo mijn haar verven en even naar de winkel en hopelijk daarna aan de plantjes beginnen voor het koken. Vanavond gezellig borrelen met een vriendin, echt zin in! Heeerlijk dat het langer licht blijft, doe je toch net wat meer op een rustig tempo.
Fijne dag verder allemaal!
Ps Freja, geweldig onderschrift!
Hoe was jouw zondag? Plannen voor vandaag?
Ps2, ik weet nog steeds niet hoe ik plaatjes kan plakken. Mss maar goed ook voor ik jullie overspoel met groei en bloei, haha.
Gezellig Kia-ora, samen eten. Kook jij of je tafelgenoot? Of wordt het uit eten?
Heb je al op internet gekeken Snoopy? Als ik oude kastknoppen kopen in type en afbeeldingen komen er heel veel tevoorschijn. Heb je er mss een foto van? Wie weet heeft iemand nog wat liggen of wat gezien.
Hier een heerlijk rustige pyama dag gehad. Van de dingen die ik wilde doen is weinig terecht gekomen, die moeten eigenlijk echt wel een dezer dagen gebeuren. Ik heb met kleindochter 3 weken geleden 40 moestuintjes gezaaid en ze groeien echt allemaal de pan uit en zijn hard toe aan een grotere pot.
Verder zelf nog veel zaadjes bewaard die ik wil zaaien, paprika, trostomaat en verschillende soorten pepers en wat fruit. Ik ga zo mijn haar verven en even naar de winkel en hopelijk daarna aan de plantjes beginnen voor het koken. Vanavond gezellig borrelen met een vriendin, echt zin in! Heeerlijk dat het langer licht blijft, doe je toch net wat meer op een rustig tempo.
Fijne dag verder allemaal!
Ps Freja, geweldig onderschrift!
Ps2, ik weet nog steeds niet hoe ik plaatjes kan plakken. Mss maar goed ook voor ik jullie overspoel met groei en bloei, haha.
maandag 26 maart 2018 om 16:18
Oh Normandia: Leuk tuinieren met je kleindochter. Sowieso moestuintjes zijn leuk
. Ga je ze ook nog in de tuin zetten of alleen in een grotere pot?
Welke kleur wordt je haar?
Ik houd ervan dat het wat langer licht is, heb niet zo het idee dat m'n dag helemaal afgelopen is als ik thuis kom.
Wat voor iets zoek je Snoopy? Wie weet kunnen we je helpen?
Welke kleur wordt je haar?
Ik houd ervan dat het wat langer licht is, heb niet zo het idee dat m'n dag helemaal afgelopen is als ik thuis kom.
Wat voor iets zoek je Snoopy? Wie weet kunnen we je helpen?
maandag 26 maart 2018 om 18:33
Ik had er op de Thuis-pijler al een topic over geopend: thuis/zoekwonders-googlewonders-gezocht ... #p28308718
dinsdag 27 maart 2018 om 00:27
Hoop dat je vind wat je in gedachten hebt Snoopy. Wbt de moestuintjes; de kruiden gaan buiten in hangpotten, de rest in buitenbakken en binnen. Mijn haar word natuurlijk als pittig kortgekapselde vivaforumster rood.
Nee, mijn eigen kleur, soort kastanje bruin en halflang haar, van nature krullend.
Ik ga eens kijken naar de trailer en recensies van Tomb Raider, wellicht gaan vriendin en ik er binnenkort ook naartoe als het ons aanspreekt.
Trustte allemaal
Nee, mijn eigen kleur, soort kastanje bruin en halflang haar, van nature krullend.
Ik ga eens kijken naar de trailer en recensies van Tomb Raider, wellicht gaan vriendin en ik er binnenkort ook naartoe als het ons aanspreekt.
Trustte allemaal
dinsdag 27 maart 2018 om 00:39
Dankje Normandina...ben helaas momenteel zo goed als blut. Binnenkort eens bij wat kringloopwinkels en ijzerwinkels voor hang- en sluitwerk langsgaan en eens goed vergelijken. Weet nog niet precies wat ik met de kast wil.normandina schreef: ↑27-03-2018 00:27Hoop dat je vind wat je in gedachten hebt Snoopy. Wbt de moestuintjes; de kruiden gaan buiten in hangpotten, de rest in buitenbakken en binnen. Mijn haar word natuurlijk als pittig kortgekapselde vivaforumster rood.![]()
Trustte allemaal![]()
Ik lig nog op de bank..beetje in piekermodus. Ex spookt door mijn hoofd, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me is..
Ben ook net weer werkzoekend thuis en er gaan wel wat dingen veranderen dus ik moet echt opnieuw mijn draai vinden merk ik, ook qua slaappatroon.
dinsdag 27 maart 2018 om 07:58
Snoopy, heftige tijd dus.
Je kunt hier altijd van je afschrijven.
Normaal gezien was ik rond die tijd nog wakker, maar om miraculeuze wijze sliep ik gisteren een keer vroeg.
Wél lekker, kan ik nu vroeg op kantoor zijn.
Hoop stiekem op wat telefoontjes, zodat ik wat kan doen. Anders is het een beetje van alles bijwerken, ook leuk, maar beetje afwisseling zou fijn zijn.
Je kunt hier altijd van je afschrijven.
Normaal gezien was ik rond die tijd nog wakker, maar om miraculeuze wijze sliep ik gisteren een keer vroeg.
Wél lekker, kan ik nu vroeg op kantoor zijn.
Hoop stiekem op wat telefoontjes, zodat ik wat kan doen. Anders is het een beetje van alles bijwerken, ook leuk, maar beetje afwisseling zou fijn zijn.
dinsdag 27 maart 2018 om 15:16
Dankje Azarole...ik start vanaf donderdag met antidepressiva en van de ene kant ben ik er benieuwd naar en van de andere kant kunnen de eerste twee weken juist heel heftig zijn. Heb vanmorgen een was opgehangen, wat mails verstuurd, de badkamer gepoetst en een kamermuur gewit. Vorige huurders hadden flink gerookt in de woonkamer...bah. Zo meteen even de vloer schoonmaken en dan zelf eens onder de douche. Vanavond naar een lotgenotenavond voor mensen met autisme.
woensdag 28 maart 2018 om 01:12
Snoopy, ik zou die kast zeker bewaren tot betere omstandigheden. ik had een slagerskast, zwart gelakt en volledig gepimd met spotjes en de tekst tea at home. Ik heb hem weggegeven met onze verhuizing omdat ik het geld niet had om hem in oorspronkelijke staat te herstellen. tot de dag van vandaag spijt van. ik hoop dat je goed nadenkt over je kast.
op de rest probeer ik te reageren zodra die kloterige vermoeidheid mij de ruimte laat.
op de rest probeer ik te reageren zodra die kloterige vermoeidheid mij de ruimte laat.
woensdag 28 maart 2018 om 01:35
Oh ik ga de kast ook zeker niet wegdoen...Hij heeft wel zodra mijn budget dat toelaat wat TLC nodig..de bovenste dunne plaat is gescheurd dus ik kan er nu niks op zetten, en ook de plank bovenin buigt wat maar hij was verder nog volledig origineel.
Ik vond hem in een kringloopwinkel in de buurt en was op slag verliefd. Links midden zit een koelvakje, rechts midden zitten allemaal kleine plastic bakje en de deegroller en andere toebehoren zitten achter de linker onderdeur
.
Ik vond hem in een kringloopwinkel in de buurt en was op slag verliefd. Links midden zit een koelvakje, rechts midden zitten allemaal kleine plastic bakje en de deegroller en andere toebehoren zitten achter de linker onderdeur
donderdag 29 maart 2018 om 18:51
Ben er ongezien al verliefd op Snoopy! Ben benieuwd hoe het zal gaan met het opbouwen van je ad. Ik heb ongeveer 10 jaar geleden Citalopram geslikt. Ik had er geen noemenswaardige bijwerkingen van gelukkig, dat verschilt nogal per persoon. Wel merkte ik binnen 2 weken al dat het aansloeg. Ik kreeg emotioneel wat meer lucht en voelde me wat minder kwetsbaar, alsof mijn psyche een huid kreeg.
Ik hoop van harte dat het bij jou ook zo mag zijn! Destijds heb ik er erg veel aan ad gehad. Na een jaar of 5 waren de omstandigheden zo veranderd dat ik het aan durfde om af te bouwen en dat is gelukt.
Je hebt nu zo te lezen even veel op je bordje. Heb wat geduld met jezelf en zorg goed voor jezelf!
Ben benieuwd hoe het met de andere schrijfsters is! Thanks Azarole, het gaat op en af met de energie. Als het op gaat stort ik me als een dolle op alles want dat kan dan ook en moet ik voor mijn gevoel eruit halen wat er in zit want het kan zo weer omslaan in doodmoe en futloos zijn.
Ik moet eigenlijk een nieuwe balans vinden maar hollen of stilstaan is gewoon de aard van het beestje. Fijne avond allemaal!
Ik hoop van harte dat het bij jou ook zo mag zijn! Destijds heb ik er erg veel aan ad gehad. Na een jaar of 5 waren de omstandigheden zo veranderd dat ik het aan durfde om af te bouwen en dat is gelukt.
Je hebt nu zo te lezen even veel op je bordje. Heb wat geduld met jezelf en zorg goed voor jezelf!
Ben benieuwd hoe het met de andere schrijfsters is! Thanks Azarole, het gaat op en af met de energie. Als het op gaat stort ik me als een dolle op alles want dat kan dan ook en moet ik voor mijn gevoel eruit halen wat er in zit want het kan zo weer omslaan in doodmoe en futloos zijn.
Ik moet eigenlijk een nieuwe balans vinden maar hollen of stilstaan is gewoon de aard van het beestje. Fijne avond allemaal!