* Bar Too Much * 216
donderdag 29 maart 2018 om 11:11
Blègh.
Gisteren drie hulpverleners gezien voor de jongste. En de tandarts voor mij.
Vandaag tot nu toe twee instanties die over de jongste belden (Schakelvoorziening en intake GG-Jeugd), twee die me appten (zijn psycholoog en mijn NAH begeleiding) en een dame kwam langs voor de oudste (ivm aanvraag Wet Langdurige Zorg).
Vanmiddag 'alleen' nog twee afspraken voor de jongste en mij.
Misschien toch ook iemand inschakelen om tussendoor het huishouden te doen?
Gisteren drie hulpverleners gezien voor de jongste. En de tandarts voor mij.
Vandaag tot nu toe twee instanties die over de jongste belden (Schakelvoorziening en intake GG-Jeugd), twee die me appten (zijn psycholoog en mijn NAH begeleiding) en een dame kwam langs voor de oudste (ivm aanvraag Wet Langdurige Zorg).
Vanmiddag 'alleen' nog twee afspraken voor de jongste en mij.
Misschien toch ook iemand inschakelen om tussendoor het huishouden te doen?
donderdag 29 maart 2018 om 13:47
donderdag 29 maart 2018 om 14:28
jooppie schreef: ↑29-03-2018 13:47Hmmm yet imposante lijst.
Hier slechts telefoon van rioolonstoppermeneertje en fysiotherapeut. Da's peanuts dus...
Lunch was boterham met kaas und komkommersalatie en boterham met vruchtenhagel. Bij die laatste denk ik.....waarom???... ik vind da nie eens lekker nie![]()
Suiker, is heel goed voor je. Ik hartje suiker.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 maart 2018 om 15:05
Oh fuck ja. Lunch.
Weet niet eens meer of ik vanmorgen ontbijt heb gehad.
Ben er zó klaar mee. Het besluit dat de jongste in geen enkele vorm van onderwijs past, dreigt te vallen. Vorige maand werd er nog doorgetoetst op vwo-niveau - nu hard op weg naar GG. Godverdomme!
Nog één hulpverlener te gaan vandaag. Als ik het hier thuis een opleidingsplek zou noemen, liep ik binnen.
Weet niet eens meer of ik vanmorgen ontbijt heb gehad.
Ben er zó klaar mee. Het besluit dat de jongste in geen enkele vorm van onderwijs past, dreigt te vallen. Vorige maand werd er nog doorgetoetst op vwo-niveau - nu hard op weg naar GG. Godverdomme!
Nog één hulpverlener te gaan vandaag. Als ik het hier thuis een opleidingsplek zou noemen, liep ik binnen.
vrijdag 30 maart 2018 om 07:59
Ouwe rijmelares.
Verdwalen in Ikea is voor watjes.
Goedemorgen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 30 maart 2018 om 08:00
vrijdag 30 maart 2018 om 12:21
Pompiedompiedom....fysio achter de rug, nu in afwachting van het rioolontstopmeneertje. Mja dat kan dus ook rustig 6 uur worden...
Op een of andere manier voel ik mij dan altijd opgesloten in mn eigen huis als je op zo'n meneertje zit te wachten!!
Wat zeg ik nou allemaal.....misschien staat er zometeen gewoon een stoer wief voor de deur!!!
Girlpowerrrrrrrr
Op een of andere manier voel ik mij dan altijd opgesloten in mn eigen huis als je op zo'n meneertje zit te wachten!!
Wat zeg ik nou allemaal.....misschien staat er zometeen gewoon een stoer wief voor de deur!!!
Girlpowerrrrrrrr