Maya app/DE pil
donderdag 29 maart 2018 om 23:54
Hi,
iemand hier ervaring met deze app?
Het bijhouden van je menstruatie om zo geen hormonen (de pil) meer te hoeven slikken.
Het schijnt goed te werken en ik zou ook graag van de pil af willen.
Alleen heb ik nog sexueel contact met mijn ex. Als ik die app zou gaan gebruiken betekent dit dus voortaan alleen nog maar sex MET condoom. (we zien alleen elkaar en zijn allebei soa vrij)
Stel dat dit mis gaat... natuurlijk is de pil redelijk betrouwbaar alleen ik wil die hormonen niet meer slikken.
Iemand ervaring met die app?
Thanks alvast
iemand hier ervaring met deze app?
Het bijhouden van je menstruatie om zo geen hormonen (de pil) meer te hoeven slikken.
Het schijnt goed te werken en ik zou ook graag van de pil af willen.
Alleen heb ik nog sexueel contact met mijn ex. Als ik die app zou gaan gebruiken betekent dit dus voortaan alleen nog maar sex MET condoom. (we zien alleen elkaar en zijn allebei soa vrij)
Stel dat dit mis gaat... natuurlijk is de pil redelijk betrouwbaar alleen ik wil die hormonen niet meer slikken.
Iemand ervaring met die app?
Thanks alvast
vrijdag 30 maart 2018 om 00:15
Klinkt interessant dat koper spiraaltje, hoe gaat dat precies?MinkeDeWit schreef: ↑30-03-2018 00:06Bij mij is het een half jaar goed gegaan, met de kalendermethode. Ik ben heel regelmatig ongesteld, en toen had ik ineens mijn eisprong op dag 11 in plaats van 15. Achteraf bezien natuurlijk erg suf.
Nu een koperspiraaltje dus ook geen hormonen.
vrijdag 30 maart 2018 om 00:19
Dat wordt in je baarmoeder geplaatst, doet even tien seconden pijn, en doet tien jaar zijn werk.Citroen_tje schreef: ↑30-03-2018 00:15Klinkt interessant dat koper spiraaltje, hoe gaat dat precies?
vrijdag 30 maart 2018 om 00:48
Je hebt werkelijk nog nooit van een spiraaltje gehoord?Citroen_tje schreef: ↑30-03-2018 00:15Klinkt interessant dat koper spiraaltje, hoe gaat dat precies?
vrijdag 30 maart 2018 om 04:13
Ik zou het niet durven, dit is het resultaat van een andere app (dan vind ik 93% betrouwbaar dus gewoon niet betrouwbaar!):
https://nos.nl/artikel/2212400-de-app-g ... anger.html?
https://nos.nl/artikel/2212400-de-app-g ... anger.html?
vrijdag 30 maart 2018 om 08:10
vrijdag 30 maart 2018 om 08:11
Serieus een app?
Als ik mijn eigen app moest geloven zou ik tot op de dag nooit zwanger zijn geweest. Shitdingen gaan uit van GEMIDDELDEN en elke vrouwenlichaam is anders. Ik maar denken dat me eisprong de 14de is van elke cyclus en werd nooit zwanger. Ik doe het wat eerder schijnt me eisprong al op dag 11 te zijn! En hoppa zwanger!
Moraal van het verhaal ga nooit af op apps!!!
Als ik mijn eigen app moest geloven zou ik tot op de dag nooit zwanger zijn geweest. Shitdingen gaan uit van GEMIDDELDEN en elke vrouwenlichaam is anders. Ik maar denken dat me eisprong de 14de is van elke cyclus en werd nooit zwanger. Ik doe het wat eerder schijnt me eisprong al op dag 11 te zijn! En hoppa zwanger!
Moraal van het verhaal ga nooit af op apps!!!
vrijdag 30 maart 2018 om 08:16
Ik zou die condooms toch maar gaan gebruiken, welke anticonceptie je ook kiest. Je hebt immers geen vaste relatie meer en je ex is je geen verantwoording schuldig over wat hij met wie doet.Alleen heb ik nog sexueel contact met mijn ex. Als ik die app zou gaan gebruiken betekent dit dus voortaan alleen nog maar sex MET condoom. (we zien alleen elkaar en zijn allebei soa vrij)
Seks met je ex is trouwens een heel slecht idee, maar dat moet je zelf weten.
vrijdag 30 maart 2018 om 16:51
zaterdag 31 maart 2018 om 01:41
App is niet veilig, de Maya gaat op kalender geloof ik en vrijwel niemand heeft elke cyclus op dezelfde dag de eisprong. Temperaturen komt heel nauw en dan heb je alsnog heel veel dagen dat je anticonceptie moet gebruiken. Hormoonvrije alternatieven zijn koperspiraal, pessarium, condooms bijvoorbeeld. Huisarts is een goed idee als je nog nooit van een koperspiraal gehoord hebt.