Entertainment alle pijlers

Dr Deen aflevering 5, waar terug kijken?

01-04-2018 11:53 8 berichten
De eerste 4 staan op uitzending gemist maar aflevering 5 van afgelopen donderdag nog steeds niet. Wie kan m ergens terug vinden?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdag was de passion op het tijdstip van dokter Deen, dus die aflevering van dokter Deen is toen komen te vervallen voor zover ik weet en wordt komende donderdag pas uitgezonden.
Ohw balen...
Seizoen 1 was verdeeld in twee delen van in totaal 10 afleveringen op de DVD die ik huurde.

Maar do 05-04 komt de aflevering. Via een bepaald abonnement kan al wel vooruit kijken. NPOSTART ???? Zoiets. Weet niet, want ik kijk het gewoon via gemist.
Bij mij thuis wordt t automatisch opgenomen maar ik had ff zin om te kijken vanaf mn vakantieadres.
Frans Bauer in Amerika is ook wel grappig. Tenminste voor het deel dat ik zag. :-D
Die was op donderdag 16:15. De Roze Dolk was er ook voor het leedvermaak.

O ja, Naked attraction op RTL5, maar dat is dating en een variant op veel is niet altijd beter. :)
Ik lig nu gewoon te netflixen
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht het goster ook redbulletje, ik neem het ook automatisch op. Maar de aflevering stond er niet bij. Toen bedacht ik me ook dat het wel door the passion zou komen.
Jammer inderdaad.
Dit is ook de laatste serie begreep ik.

Veel netflixplezier op je vakantiebestemming!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven