neemt date afstand?

01-04-2018 22:09 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2018 22:17
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
99.94% gewijzigd
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:17
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
Ik vind het raar dat jij gaat zitten wachten totdat hij werkelijk alles voor je voorkauwt en oplost. Je kan hem toch zelf vragen?

En verder: wat een nare en debiele gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:17
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
Que?! Jullie waren beiden bezopen, doe even normaal zeg. Wat een uitspraak. Jij hebt dan evengoed gebruik gemaakt van hém.


Wat wil je hier nou eigenlijk lezen, TO?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Als je stomdronken was zodanig dat je haast niet meer kon lopen en hij heeft jou lamlazarus naar zijn appartement gebracht dan zou ik het idd een vorm van misbruik vinden.

Maar als jouw intuitie zegt dat er iets niet klopt aan die man dan heb ik niks gezegd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 22:19
Pfff....je was er zelf bij hè.
Ik zou als ik hem was niet eens meer een date met je willen na zo'n uitspraak.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:17
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
O.M.G.
Het is niet de jaren ‘50 he. Jij mag ook zelf initiatief nemen. Ja echt! Je mag zelf voorstellen doen voor den tweede date.
En misbruik? Je hebt zelf voorgesteld om bij hem thuis wijn te gaan drinken. Hij ging op de logeerkamer liggen. Jij had toch seks. Het klinkt voor mij niet alsof je een weerloos wezen was wat tegen haar wil door een beest bruut is misbruikt om eerlijk te zijn. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Moiren’ schreef:
01-04-2018 22:26
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ook. Nog even en hij wordt van verkrachting beschuldigd ofzo.

Deze topic gaat trouwens bizar snel!!
Ik denk eigenlijk dat jij achteraf spijt hebt dat je zo snel met hem de koffer in bent gedoken. Dat je een beetje geschrokken/teleurgesteld bent in je eigen moraal en zedelijke overtuigingen. En nu moet hij eigenlijk de schuld krijgen van het gegeven dar jij over je eigen grenzen bent gegaan. Zoiets. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Jemig hé... wat wil je toch?

Hij doet zoveel moeite en jij afstandelijk.
Wat een rare opmerking over het “misbruik maken van” en het dagelijks appen.
Jij was er zelf bij hè!!! Hij wilde op de logeerkamer slapen.

Neem het initiatief en stel een datum en een plek voor als je hem leuk vindt.
Ik blijf het raar vinden; wél seks hebben, maar dan geen arm aan willen nemen buiten. Weird.
Als ik hem was dan was ik hard weg gerend. Vooral na je laatste post. Jij hebt net zo goed misbruik gemaakt van zijn aangeschoten-zijn.
hertje89 schreef:
01-04-2018 22:40
Als ik hem was dan was ik hard weg gerend. Vooral na je laatste post. Jij hebt net zo goed misbruik gemaakt van zijn aangeschoten-zijn.
En dan is TO wéér gekwetst en kan ze denken " zie je wel".
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 22:36
Ik blijf het raar vinden; wél seks hebben, maar dan geen arm aan willen nemen buiten. Weird.
Ze had geen verse make-up op :hihi:
Waarom ben je niet even snel langs huis gegaan voor een oogpotloodje en met hem gaan ontbijten?

Vind je hem eigenlijk wel leuk? Je lijkt vooral kutsmoesjes te verzinnen om hem af te wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt echt een hele fijne, ongecompliceerde relatie.

:love:
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt meet dat jij afstand neemt. Eerst één fles wijn kopen,op jouw initiatief blijven thuis opzuipen, vervolgens neuk je hem. En daarna wil hij verder, maar jij bent vaag.
Hup, bel hem en stel een nieuwe date voor !
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig :facepalm: . Wat een gedachtenkronkels en wat een compleet gebrek aan realiteitszin. Het zou voor die man goed zijn als hij inderdaad afstand neemt.
Labalade schreef:
01-04-2018 22:47
Ze had geen verse make-up op :hihi:
Dan had ze júist hem een arm moeten geven. Als afleidingsstrategie naar de buitenwereld. Net als een mooie accessoire wat afleid van je lelijke neus. Zoiets .
Ana_Isabel2 schreef:
01-04-2018 22:49
Dan had ze júist hem een arm moeten geven. Als afleidingsstrategie naar de buitenwereld. Net als een mooie accessoire wat afleid van je lelijke neus. Zoiets .
:HA:

Nou ja, als deze date wijs is dan neemt hij een horloge als enige accessoire aan zijn arm..
Ik word overigens ook een beetje spuugbeu van het "ik heb slechte ervaringen" gedoe. Haven't we all?

Maak de balans op. Wil je hem of wil je hem niet? Volgens mij ben jij degene met de terugtrekkende beweging, nu ineens is hij van zijn voetstuk gelazerd omdat hij seks met je had terwijl je gedronken had.
You give girls a bad name.
Alle reacties Link kopieren
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:17
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
En jij weet dat ook als je een beetje aangeschoten bent je niet gelijk je slipje moet uittrekken.
Dat deed je ook.
Ik vind het dus raar dat je hem iets verwijt waar je zelf net zo hard aan mee hebt gedaan.

Dus als je hem leuk vind....mijn god stop dat met moeilijk doen.

Ik (vrouw) was allang afgehaakt bij zoveel moeilijk gedoe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Serieus, ik snap mn eigen soort niet meer....
Zoveel gemier hier over mannen die wel 1 dag niet geappt hebben en dat is grote paniek, en dan appen ze iedere dag, en dan is het nog niet goed.... :frusty:

Ik ben er achter gekomen dat wij vrouwen er erg goed in zijn om onszelf onzeker te maken door echt overal problemen in te zien...
Ik ben het momenteel weer aan het proberen met mijn ex, dat gaat goed en is erg fijn zolang ik zelf niet loop te piekeren en moeilijk ga doen.
Daar maak je erg veel kapot mee heb ik gemerkt.

TO: niet doen, geniet gewoon, je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Dat gaat hoe het gaat, daar heb je toch geen invloed op. (Hoe graag je dat soms ook zou willen...)
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 01-04-2018 22:58
1.10% gewijzigd
Rooss4.0 schreef:
01-04-2018 22:53
Ik word overigens ook een beetje spuugbeu van het "ik heb slechte ervaringen" gedoe. Haven't we all?

Precies. Ergens vind ik dat ook een manipulerende uitspraak. " ik heb veel meegemaakt" maw : Doe voorzichtig met mij, want ik ben zo breekbaar. ( Maar jezelf ondertussen in een positie brengen waarin je uiterst kwetsbaar bent en achteraf daarom klagen. )
Alle reacties Link kopieren
prinsesmaxima schreef:
01-04-2018 22:11
Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
:rofl:
Deze ga ik onthouden....
Alle reacties Link kopieren
prinsesmaxima schreef:
01-04-2018 22:11
Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
Nou idd dit!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Allemachtig, jij bent wel een uitblinker in moeilijk doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven