neemt date afstand?
zondag 1 april 2018 om 22:25
Ik vind het raar dat jij gaat zitten wachten totdat hij werkelijk alles voor je voorkauwt en oplost. Je kan hem toch zelf vragen?Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
En verder: wat een nare en debiele gedachte.
zondag 1 april 2018 om 22:26
Que?! Jullie waren beiden bezopen, doe even normaal zeg. Wat een uitspraak. Jij hebt dan evengoed gebruik gemaakt van hém.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
Wat wil je hier nou eigenlijk lezen, TO?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Als je stomdronken was zodanig dat je haast niet meer kon lopen en hij heeft jou lamlazarus naar zijn appartement gebracht dan zou ik het idd een vorm van misbruik vinden.
Maar als jouw intuitie zegt dat er iets niet klopt aan die man dan heb ik niks gezegd.
Maar als jouw intuitie zegt dat er iets niet klopt aan die man dan heb ik niks gezegd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Ana_Isabel2 schreef: ↑01-04-2018 22:19Pfff....je was er zelf bij hè.
Ik zou als ik hem was niet eens meer een date met je willen na zo'n uitspraak.
zondag 1 april 2018 om 22:27
O.M.G.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Het is niet de jaren ‘50 he. Jij mag ook zelf initiatief nemen. Ja echt! Je mag zelf voorstellen doen voor den tweede date.
En misbruik? Je hebt zelf voorgesteld om bij hem thuis wijn te gaan drinken. Hij ging op de logeerkamer liggen. Jij had toch seks. Het klinkt voor mij niet alsof je een weerloos wezen was wat tegen haar wil door een beest bruut is misbruikt om eerlijk te zijn. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
zondag 1 april 2018 om 22:32
Ik denk eigenlijk dat jij achteraf spijt hebt dat je zo snel met hem de koffer in bent gedoken. Dat je een beetje geschrokken/teleurgesteld bent in je eigen moraal en zedelijke overtuigingen. En nu moet hij eigenlijk de schuld krijgen van het gegeven dar jij over je eigen grenzen bent gegaan. Zoiets. Klopt dat?
zondag 1 april 2018 om 22:35
zondag 1 april 2018 om 22:47
Ze had geen verse make-up opAna_Isabel2 schreef: ↑01-04-2018 22:36Ik blijf het raar vinden; wél seks hebben, maar dan geen arm aan willen nemen buiten. Weird.
zondag 1 april 2018 om 22:51
Ana_Isabel2 schreef: ↑01-04-2018 22:49Dan had ze júist hem een arm moeten geven. Als afleidingsstrategie naar de buitenwereld. Net als een mooie accessoire wat afleid van je lelijke neus. Zoiets .
Nou ja, als deze date wijs is dan neemt hij een horloge als enige accessoire aan zijn arm..
zondag 1 april 2018 om 22:53
Ik word overigens ook een beetje spuugbeu van het "ik heb slechte ervaringen" gedoe. Haven't we all?
Maak de balans op. Wil je hem of wil je hem niet? Volgens mij ben jij degene met de terugtrekkende beweging, nu ineens is hij van zijn voetstuk gelazerd omdat hij seks met je had terwijl je gedronken had.
You give girls a bad name.
Maak de balans op. Wil je hem of wil je hem niet? Volgens mij ben jij degene met de terugtrekkende beweging, nu ineens is hij van zijn voetstuk gelazerd omdat hij seks met je had terwijl je gedronken had.
You give girls a bad name.
zondag 1 april 2018 om 22:53
En jij weet dat ook als je een beetje aangeschoten bent je niet gelijk je slipje moet uittrekken.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Dat deed je ook.
Ik vind het dus raar dat je hem iets verwijt waar je zelf net zo hard aan mee hebt gedaan.
Dus als je hem leuk vind....mijn god stop dat met moeilijk doen.
Ik (vrouw) was allang afgehaakt bij zoveel moeilijk gedoe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 1 april 2018 om 22:56
Serieus, ik snap mn eigen soort niet meer....
Zoveel gemier hier over mannen die wel 1 dag niet geappt hebben en dat is grote paniek, en dan appen ze iedere dag, en dan is het nog niet goed....
Ik ben er achter gekomen dat wij vrouwen er erg goed in zijn om onszelf onzeker te maken door echt overal problemen in te zien...
Ik ben het momenteel weer aan het proberen met mijn ex, dat gaat goed en is erg fijn zolang ik zelf niet loop te piekeren en moeilijk ga doen.
Daar maak je erg veel kapot mee heb ik gemerkt.
TO: niet doen, geniet gewoon, je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Dat gaat hoe het gaat, daar heb je toch geen invloed op. (Hoe graag je dat soms ook zou willen...)
Zoveel gemier hier over mannen die wel 1 dag niet geappt hebben en dat is grote paniek, en dan appen ze iedere dag, en dan is het nog niet goed....
Ik ben er achter gekomen dat wij vrouwen er erg goed in zijn om onszelf onzeker te maken door echt overal problemen in te zien...
Ik ben het momenteel weer aan het proberen met mijn ex, dat gaat goed en is erg fijn zolang ik zelf niet loop te piekeren en moeilijk ga doen.
Daar maak je erg veel kapot mee heb ik gemerkt.
TO: niet doen, geniet gewoon, je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Dat gaat hoe het gaat, daar heb je toch geen invloed op. (Hoe graag je dat soms ook zou willen...)
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 01-04-2018 22:58
1.10% gewijzigd
zondag 1 april 2018 om 22:57
Precies. Ergens vind ik dat ook een manipulerende uitspraak. " ik heb veel meegemaakt" maw : Doe voorzichtig met mij, want ik ben zo breekbaar. ( Maar jezelf ondertussen in een positie brengen waarin je uiterst kwetsbaar bent en achteraf daarom klagen. )
zondag 1 april 2018 om 23:06
prinsesmaxima schreef: ↑01-04-2018 22:11Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
Deze ga ik onthouden....
zondag 1 april 2018 om 23:10
Nou idd dit!prinsesmaxima schreef: ↑01-04-2018 22:11Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.