App/website/programma voor maten in te geven

02-04-2018 18:23 10 berichten
Wij willen nieuwe meubels in ons kippenhok, nu hebben we een prachtige serie gezien, maar de maten wijken erg af van wat we nu hebben. Sommige dingen zijn een stuk groter, andere veel kleiner. Omdat we beperkt zijn qua ruimte (22m2 woonkamer en keuken 4m2 waar dus geen eettafel past) zouden we graag alle maten invoeren in een app o.i.d zodat we zien hoe we een beetje zullen uitkomen. Weten jullie iets?
-
anoniem_63c79ece89998 wijzigde dit bericht op 09-05-2018 09:06
99.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SketchUp misschien. Maar dan moet je alles zelf doen. Je kan daarmee echt alles ontwerpen; je tuinhuis maar ook je nieuwe tafel of tv-kast en dan hoef je het alleen nog maar aan de meubelmaker te geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Floorplanner?
Voor 2D plaatjes kan je ook Powerpoint gebruiken. Je kunt met Format Shape (rechtermuistoetsmenu) de afmetingen van objecten opgeven. Voordeel van Powerpoint is dat je zelf bepaalt hoe objecten er uit zien.
Euh... ik teken alles op schaal. Van m'n vader geleerd :$:
MarindaH schreef:
02-04-2018 18:57
Euh... ik teken alles op schaal. Van m'n vader geleerd :$:
Dat doe ik ook, weliswaar digitaal (Adobe Illustrator). Voordeel van digitaal op schaal is dat er niet hoeft te worden gegumd om rond te schuiven met de indeling.
Ik teken het dan ook op schaal. Zowel de plattegrond als de belangrijkste muren. En dan de meubels op een ander papier en uitknippen. Ook zowel bovenaanzicht als vooraanzicht. Dan kun je schuiven wat je wilt.
abc schreef:
02-04-2018 20:51
Ik teken het dan ook op schaal. Zowel de plattegrond als de belangrijkste muren. En dan de meubels op een ander papier en uitknippen. Ook zowel bovenaanzicht als vooraanzicht. Dan kun je schuiven wat je wilt.

Dit :proud:
Floorplanner! In je browser werkt het fijner dan in de app

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven