geen succes
dinsdag 3 april 2018 om 17:18
Hoi allemaal,
Een vriendin raadde mij aan om te gaan tinderen. In het verleden heb ik niet echt succes gehad met relaties. Ik ben momenteel al 2 jaar vrijgezel en ben wel toe aan een relatie. Helaas kom ik eigenlijk niemand tegen. Die vriendin die tinder heeft aangeraden, heeft zelf haar vriend via tinder leren kennen.
Na veel swipen had ik eindelijk een leuk gesprek met iemand. We hebben al een aantal keer afgesproken en hij zei tegen me dat hij gestopt is met tinderen. Nu had ik laatst zijn profiel bekeken en er zijn recentelijk nog aanpassingen gedaan. Dus na het gesprek dat wij gevoerd hadden. Ik vind het niet fijn dat iemand tegen me liegt. Als hij nog wil tinderen moet hij dat doen, maar waarom erover liegen?
Moet ik er wat van zeggen ?
Een vriendin raadde mij aan om te gaan tinderen. In het verleden heb ik niet echt succes gehad met relaties. Ik ben momenteel al 2 jaar vrijgezel en ben wel toe aan een relatie. Helaas kom ik eigenlijk niemand tegen. Die vriendin die tinder heeft aangeraden, heeft zelf haar vriend via tinder leren kennen.
Na veel swipen had ik eindelijk een leuk gesprek met iemand. We hebben al een aantal keer afgesproken en hij zei tegen me dat hij gestopt is met tinderen. Nu had ik laatst zijn profiel bekeken en er zijn recentelijk nog aanpassingen gedaan. Dus na het gesprek dat wij gevoerd hadden. Ik vind het niet fijn dat iemand tegen me liegt. Als hij nog wil tinderen moet hij dat doen, maar waarom erover liegen?
Moet ik er wat van zeggen ?
anoniem_352991 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 17:26
0.46% gewijzigd
dinsdag 3 april 2018 om 17:21
dinsdag 3 april 2018 om 17:24
Al 2 maanden vrijgezel? Dat is toch helemaal niet lang? Ik ben zelf al een hele poos vrijgezel en ik vind het juist heerlijk.
Tinder vind ik zelf meer iets voor een seksdate of iig niet voor iets serieus. Misschien kan je beter naar een betalende datingsite , daar zitten over het algemeen wat serieuzere mannen tussen.
Tinder vind ik zelf meer iets voor een seksdate of iig niet voor iets serieus. Misschien kan je beter naar een betalende datingsite , daar zitten over het algemeen wat serieuzere mannen tussen.
dinsdag 3 april 2018 om 17:25
En dit.
dinsdag 3 april 2018 om 17:26
Mijn excuus ik bedoelde 2 jaar !thee schreef: ↑03-04-2018 17:21AL 2 maanden vrijgezel? Heb je zo'n haast om weer in een relatie te zitten? Dat komt in je bericht nogal wanhopig over. Misschien is Tinder niet de juiste manier voor jou. Ben je nog vrij jong dat je die 2 maanden al lang vindt of heb je merendeel in relaties gezeten?
dinsdag 3 april 2018 om 17:27
Ik bedoelde 2 jaar ! Ja dat klopt, daar dacht ik inderdaad ook aan. Maar meerdere van mijn vrienden hebben al een vaste relatie zo gevonden. Dus vandaar dat ik het ook wilde proberemsaszee schreef: ↑03-04-2018 17:24Al 2 maanden vrijgezel? Dat is toch helemaal niet lang? Ik ben zelf al een hele poos vrijgezel en ik vind het juist heerlijk.
Tinder vind ik zelf meer iets voor een seksdate of iig niet voor iets serieus. Misschien kan je beter naar een betalende datingsite , daar zitten over het algemeen wat serieuzere mannen tussen.
dinsdag 3 april 2018 om 17:37
dinsdag 3 april 2018 om 17:39
Is het al iets officieels wat jullie hebben? Misschien schaamt hij zich er voor of zo, en overviel jou vraag hem? Of hij vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en liegt om het makkelijker voor zichzelf te maken?
Of je laat het gaan, of je vraagt hem waarom hij liegt. Dat zou ik doen.
Of je laat het gaan, of je vraagt hem waarom hij liegt. Dat zou ik doen.
Onze tijd is nu.
dinsdag 3 april 2018 om 17:51
Nou we zijn al op een aantal dates gegaan. Er is nog niet specifiek gezegd dat ik zijn vriendin ben, maar het is wel al op het punt dat het niet meer leuk is als één van ons met iemand anders uit zou gaan. Ik heb ook niet aan hem gevraagd of hij nog op tinder zit. Hij zei dit uit zichzelf tegen mij. Misschien zei hij het om mij te controleren...Mar-ianne schreef: ↑03-04-2018 17:39Is het al iets officieels wat jullie hebben? Misschien schaamt hij zich er voor of zo, en overviel jou vraag hem? Of hij vind dat jij je er niet mee moet bemoeien en liegt om het makkelijker voor zichzelf te maken?
Of je laat het gaan, of je vraagt hem waarom hij liegt. Dat zou ik doen.
dinsdag 3 april 2018 om 17:54
Maar het gekke is dat hij dit uit zichzelf zei. En we zijn wel al behoorlijk vaak op date geweest.lolapaloeza schreef: ↑03-04-2018 17:37Misschien heeft hij zich sinds dat gesprek toch weer bedacht. Of verstaat hij onder niet tinderen, niet afspreken, maar chat/swipt hij nog wel of....
Je zou het hem kunnen vragen als je het belangrijk vindt.