Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 april 2018 om 21:04
Hier een heel gezellig topic: geld-recht/vaststelling-inkomen-beteken ... ges/407337
dinsdag 3 april 2018 om 21:10
Scratte schreef: ↑03-04-2018 21:04Hier een heel gezellig topic: geld-recht/vaststelling-inkomen-beteken ... ges/407337
Ik ga wel op tijd naar bed met saaie topics om in slaap te valllen.
Of ik ga wat nuttigs doen.
Nee toch niet.
No one should brave the underworld alone.
dinsdag 3 april 2018 om 22:12
Geeft jouw buienradar alleen de beelden van jouw kant van het land?
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 4 april 2018 om 08:14
Dan heb je een adequate nick gekozen.Wilhetnietweten schreef: ↑04-04-2018 08:09Mijne wel, ik zoom altijd in. Ik ben niet geïnteresseerd in de rest van het land.![]()
Ik wil altijd het hele land zien. Vooral als de buien niet bij mij vallen.
woensdag 4 april 2018 om 09:37
Het is toch helemaal niet interessant wat er bij een ander valt? Ik wil vooral weten wat er bij mij valt. Of niet. Tenzij ik ergens anders moet zijn natuurlijk.
woensdag 4 april 2018 om 09:40
Heerlijk juist, om te zien dat jij net mazzel hebt. Of juist pech, das dan weer minder.Wilhetnietweten schreef: ↑04-04-2018 09:37Het is toch helemaal niet interessant wat er bij een ander valt? Ik wil vooral weten wat er bij mij valt. Of niet. Tenzij ik ergens anders moet zijn natuurlijk.![]()
woensdag 4 april 2018 om 15:27
Kan wat mij betreft echt beide kanten op hoor. Ik ben niet zo'n huilie.Wilhetnietweten schreef: ↑04-04-2018 12:04Ah, dat is het! Om doelgerichter te kunnen mopperen op het weer. Zo van "hullie" hebben het altijd beter dan wij!![]()
woensdag 4 april 2018 om 15:51
Ik ben altijd stinkend jaloers als het hier stralend weer is en de andere kant van het land is volledig bedekt met knalrooie vlekken. En als die rooie vlekken dan heel langzaam mijn kant uitkomen raak ik vervuld van hoop, om vervolgens ten prooi te geraken aan diepe teleurstelling als de rooie vlekken bij aankomst ineen zijn geschrompeld tot lichtgrijze miezerwaasjes.
Maar ik ben wel lekker bezig zo.
woensdag 4 april 2018 om 16:05
woensdag 4 april 2018 om 16:07
Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 15:51Ik ben altijd stinkend jaloers als het hier stralend weer is en de andere kant van het land is volledig bedekt met knalrooie vlekken. En als die rooie vlekken dan heel langzaam mijn kant uitkomen raak ik vervuld van hoop, om vervolgens ten prooi te geraken aan diepe teleurstelling als de rooie vlekken bij aankomst ineen zijn geschrompeld tot lichtgrijze miezerwaasjes.
Ja! Precies dit.
Ik hoorde net 1 rommel, dus werd al helemaal blij.
woensdag 4 april 2018 om 16:18
Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 16:17Jij woont aan die kant van het land die op mijn radar altijd en eeuwig bedekt is met knalrooie vlekken, dus jij moet niet zeuren.
Ja maar jij hebt altijd sneeuw, doos.