Blind date organiseren
dinsdag 3 april 2018 om 21:42
Hee allemaal,
Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!
Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...
Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..
Jullie misschien ideeën / tips?
Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!
Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...
Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..
Jullie misschien ideeën / tips?
dinsdag 3 april 2018 om 21:49
dinsdag 3 april 2018 om 21:52
Ongedwongen koken???
Ik vind koken ook leuk, en ik kook uitsluitend met mijn zoon waarmee ik kan lezen en schrijven in de keuken. Zomaar iemand die een beetje ongedwongen staat te doen eindigt in de sushi
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 3 april 2018 om 21:52
Waarom niet gewoon iets simpels, drankje of een wandeling of eventueel als je dan perse iets groter wil een etentje
dinsdag 3 april 2018 om 21:53