35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Oilily, daar noem je ook wel iets! Is echt bijna het allerduurste volgens mij. Maar laat je lekker gaan zou ik zeggen, leuk toch. Ik moet met vier kindjes wel een beetje uitkijken maar koop toch ook vaak nog merkkleding, zo leuk gewoon. En Pira, niet meer dat topic lezen, is nu gewoon niet zo handig. Snap wel dat je inmiddels erg meeleeft, maar je moet jezelf een beetje ontzien nu. Stress is tenslotte ook niet goed.

Oh Watever als jij daar naar wilt kijken zou super zijn, ik heb zo weinig puf en tijd nog. Ik heb wel eens een msn group aangemaakt, maar ik hoorde op het april topic dat die groups niet meer bestaan ofzo.

Oh meiden, het was echt teveel van het goede vandaag, ben helemaal op gewoon. 2 zeer drukke kindjes erbij, in combinatie met mijn eigen drukke gevallen! En een puinhoop dat ze hebben gemaakt, ik was echt boos. Heb ze wel een deel kunnen laten opruimen. Man belde ook nog dat ie een aanrijding had gehad, gelukkig niets ernstigs, maar gaat weer geld kosten ben ik bang. En ik was zo moe dat ik er om moest huilen, slaat nergens op. Hij is nu met de oudste 2 naar zwembad, jongste ligt gelukkig te slapen. Ik ga heel erg crashen. Oja, heb net een heel groot stuk chocola opgegeten en ben nu misselijk en heb er spijt van, handig he!

Al met al, het is op voor vandaag en ga nog wat minder hooi op mijn vork nemen deze laatste 4 weken, dit was duidelijk too much. Fijne avond nog!
In een ander topic waar ik meeschrijf hebben ze dat ook aangemaakt. Ik heb nu 1 aangemaakt waar niemand kan zien dat je aangemeld staat en waar je alleen met mijn toestemming

lid van kan worden. Het is natuurlijk wel zo dat al de meiden van dit topic jouw hyves kunnen zien en je echte naam etc.... moet je maar willen natuurlijk. Maar voor buitenstaanders is de groep helemaal anoniem. Wiillen jullie dat, watnt dan gooi ik de link hier even op het topic. Kan hem altijd weer verwijderen.
Klinkt goed Watever. Is dus gewoon alleen voor ons groepje alle gegevens zichtbaar toch? Kun je er ook foto's zetten?

Ben vandaag nog niet echt uitgerust geloof ik, ook nogal chagrijnig. Even mezelf een schop geven geloof ik.....
Dames, ik ben terug!!!!

En..... Pira: ik heb geskied hoor! Eerst 3 dagen 2 uur priveles gehad en daarna 2 dagen op de blauwe piste geskied. Helemaal geweldig! Volgend jaar zeker weer!!!!

Verder vanaf de 2e vakantiedag iedere ochtend boven de wcpot gehangen. Misselijjk is dus toc gekomen. Gelukkig blijft het daarbij. Vannacht zijn we thuis gekomen en ben echt helemaal op. Dus ik ga nu lekker in bad.

Ik reageer later even verder op iedereen.

Alleen Watever: ben zo blij met het goede nieuwd, ik heb echt regelmatig aan je gedacht! En wat leuk: een jongen!

xxx
Lieselotje wat heerlijk en goed van je!! kom volgend jaar gezellig in italie skien!!

Beer wauw wat een dag met al die kids en dan aanrijdingsnieuws e.d. nee dat is teveel met die laatste weken. bescherm jezelf goed deze tijd en je hebt helemaal gelijk dat ik dat topic niet meer moet lezen, ben ik vorige week ook mee gestopt pffff kreeg allerlei angstgevoelend enzo, niet fijn.

oilily heeft op de website ook een soort "internet outlet" en daar zijn leuke dingen tegen leuke prijzen. in t verre verleden heb ik tijdens mn studie ooit in een kinderkleding zaak gewerkt en sinds dien houd ik oilily in de gaten want kocht toen vaak dingen tegen inkoop maat 176 ofzo.

Mbt hyves groep, lijkt mij heel leuk dus ik hoor t wel en ik vind t prima als ons groepje onder elkaar bekend wordt wie wat en hoe.

ben beetje gaar....hebben zoon van piraman beetje moeten opvijzelen want zit met zwaar liefdesverdriet...al dat gepraat en luisteren pffff, ga zo lekker op de bank hangen.

fijne avond allemaal X
Ik heb het al aangegeven thuis Dus wie weet volgend jaar Italie. Ik vind italie sowieso een erg lekker land ( vooral kwa eten hahahaha)

Net weer boven de pot gehangen. Bah! Maar gelukkig blijft het bij het opstaan en heb ik er verder geen last van. Hoop dat dat zo blijft iig. De ergste moeheid is volgens mij ook over.

Tja... mag niet klagen eigenlijk!

Hyves vind ik ook leuk. Heb met een ander topic ook een hyvesgroepje: leuk! Alleen heb ik zelf geen hyves, maar doe ik het via mijn dochter. Staan ook foto's van mij op, dus ik ben wel herkenbaar dan
Lieselotje, welkom terug! Balen alleen van je misselijkheid, hoop dat het bij smorgens blijft ja. 10 weken alweer ook!

Pira, het is inderdaad zo dat naarmate de zwangerschap vorderd je steeds meer je gaat afsluiten voor dingen. Ik merk het ook met het nieuws, de crisis, man is er erg mee bezig, het gaat bij mij allemaal langs me heen. Toch een soort cocon om me heen. Sta gelukkig nog wel open voor de kinderen, en ben nog net zo met ze bezig als altijd, maar voor de rest ben ik wel wat minder belangstellend naar vrienden enzo toe denk ik.

Vandaag en morgen zijn mijn uitrustdagen, kids op creche en bso!

Ga proberen alles af te krijgen nu, klossen halen ed, dan ben ik echt helemaal klaar voor en hoef ik alleen nog maar op de bank te hangen!
lieselotje hahah je bent t thuisfront al aan t voorbereiden op sciare in italia!

jammer dat de misselijkheid toch de kop opsteekt....maar als t dan bij 1x smorgens blijft, is het enigszins te overzien....fijn ook dat je minder moe bent.

Beer beetje bijgekomen in t weekend? hoe voel je je?

Varadientje hoe was de beurs?

Zina verbouwing klaar en nu jij aan t poetsen? t kamertje nu aan de beurt of hadden jullie daar al iets aan kunnen doen?

Watever hoe is t'ie? hoeveel weken ben jij nu eigenlijk?

Maria deze week afspraak oftewel beslissing of nog niet?

met mij alles oke en weer wat fitter, wel nog steeds zo'n keel-neusirritatie maar ik denk dat dat erbij hoort (geirriteerde slijmvliezen), had al vaak bloed-snot (mmmmm) 'smorgens en nu zit t in t algemeen beetje vast.

wel moeten we hier weer verder actie gaan nemen mbt kamertje en spullen wat na aanschaf wieg en kinderwagen is t daar stil blijven staan denk nog steeds zoveel tijd te hebben...

lieve meiden, fijne dag allemaal X
Goed zo Beer, inderdaad effe zorgen dat je regeldingetjes klaar zijn en dat je echt even kunt doen waar jij zin in hebt of dus jusit gewoon lekker niets doen

mbt afsluiten; ik merk mbt mn werk dat dat me ook minder begint te boeien mmmm moet nog wel even hoor maar vind het niet zo spannend allemaal en ook als piraman helemaal in de stress van iets is, moet ik me echt ertoe zetten te luisteren en er te zijn, toch wel grappig hè

geniet van je "rustdagen" X
Morgen krijg ik weer een echo! Das leuk Maar... ook bloedprikken.... haahhaahaha, dat is dan weer wat minder.

16 maar krijg ik dan de nekplooimeting en gelijk de uitslag. Spannend allemaal.

Net kraamzorg aangevraagd, ik heb het er allemaal maar druk mee.

En ik herken dat cocoonen wel hoor! Heb ik ook nl. Voel me heel erg sereen
Zo Lieselot jij bent er inmiddels druk mee!!!! en leuk joh morgen opnieuw een echo.

ik moet volgende week naar de gyn voor controle en zal dan ook wel een echo krijgen....ben alweer benieuwd.

net even lekker met de hond gelopen en nu mezelf weer aan t werk aan t zetten pfff wat een opgaaf sinds vorige week. ben echt niet aan t werk te porren. buiten voel ik me vol energie, zin om te lopen en doen maar zodra ik achter dit buro zit zakt de energie als lood in mn schoenen. baal dr van en kan toch echt niet elke dag mezelf uren vrij gunnen zo van "ach je bent zwanger, hebt je rust nodig bla blabla" k'wil ook nog wat werk verzetten, facturen naar klanten kunnen sturen en wat centjes vangen
Lieselotje welkom terug!! lekker dat je het zo lekker hebt gehad.

Beer, nog ff meid! De laatste dingetjes regelen en dan bank hangen.

Pira, ik herken het wel. Mijn energie is helemaal niks meer aan het eind van de werkdag. Om 15.00 zit ik eigenlijk alleen maar te suffen haha.

Dames dit is de hyves, je moet ff toestemming vragen om lid te worden, even kijken of het lukt. http://vijfendertigplus.hyves.nl/
Watever: ik heb me aangemeld onder Britt (mijn dochter dus).

Leuk. Ik ben benieuwd
Oh wa ji het ..hihi, dacht dat het Beer was. leuk!
Ah! We zijn al met zn 3 tjes!
haha dit is echt lachen....zit eigenlijk bergen papier te archiveren maar ben bang dat ik nu drukker met het bekijken van onze hyves ben
Sytske is Pira! Maar...... een foto van ver........ Niet dat ik nieuwschierig ben ofzo
Ow god!!! Ik kom naar Italie volgend jaar! Wat ziet dat er mooi uit!!!!
hahaha maarre lieselot wie ben jij tussen al die foto's.....ik ben ook niet nieuwsgierig hoor
Britt haar moeder

Ik sta er af en toe bij... goed zoeken hahahahaha

We zijn vrienden dus je kan alle foto's zien nu.

Ik ga tennissen... Tot morgen xxx
Volgend jaar met z'n allen naar Italie! Kunnen de vaders bij de baby's blijven en kunnen wij skieen met de dames en de oudere kinderen.
ok, heb me net aangemeld! Mag ik ....
Yep beer, je staat erbij hoor!..

Ow ik voel me zo machtig!!!! hahaha
Hallo meiden!

Ook ik ben net terug van de wintersport (Zwitserland: oef wat heerlijk geskied!).

Ik had gisteravond een berichtje geplaatst - dacht ik - maar maar ik heb vast iets sufs gedaan. 't Was ook eigenlijk al bedtijd...

Jammer genoeg kon ik niets meer van me laten horen voor we weggingen en dat vond ik wel vervelend: net aangemeld, jullie leuke welkomstwoorden gelezen (dank!) en weg was ze.

Vandaag in de auto terug van mijn werk bedacht ik me dat je eigenlijk niet met goed fatsoen een weekje weg kunt van hier: iedereen beleeft zoveel en vooral jullie-van-de-laatste-loodjes kun je eigenlijk niet meer 'uit het oog verliezen'! Spannend hoor en wat gaat het toch ook weer snel allemaal. Grappig ook hoe je je kunt verheugen op het lezen van berichtjes hoe het met iedereen gaat. Hebben jullie dat ook?

Ik wil graag snel reageren op wat ik zoal heb bijgelezen, maar ik ben moe van deze 1e werkdag sinds lang, morgen weer vroeg aan het werk en manlief is deze week bijna niet thuis, zodat ik morgenochtend de kinderen op tijd naar school moet helpen, dus m'n bed wacht. Ik hoop tot morgenavond en dan op een ieder te reageren!

Leuk en ook spannend op Hyves: heb ik ook totaal geen ervaring mee. Dit is al nieuw... en dat terwijl ik bepaald veel achter de computer zit.

Nou ja: zelfs 40+ leer je bij ...

Lieve groet voor jullie allemaal & welterusten,

Carlot
buongiorno!! nou watever lijkt me een strak plan hoor als jullie in italie komen skien!! hahaha

Hi Carlot ook fijn geskied, super!! ja we komen straks helemaal niet aan werken toe hoor, dit topic bijhouden en ook nog hyves......ik heb nu al 2 schermen openstaan

Lieselot ik heb alle foto's doorgespit maar heel zeker weten wie jij bent ben ik niet hoor, ben niet zo goed in gezichten bij mensen zoeken merk ik. wel moet ik zeggen wat een mooi meisje je dochter is, plaatje!!

hier verder alles oke, hoefde vannacht eens niet te plassen joehoee ik werd zomaar rond 7 uur wakker en bedacht me hoe fijn het is de hele nacht te slapen, voel me prima dusse dat wordt wat voor mij straks met gebroken nachten, kan nu al niet tegen de nachtelijke plaspauze van enkele minuten

meiden fijne dag, pira

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven