Rokjesdag
zaterdag 7 april 2018 om 17:06
Ik zie hier een overbuurknulletje in enkel een luier door de tuin lopen. Maar goed, dan hebben we het wel over een zonnige en zeer beschutte binnentuin in Amsterdam Oud-West.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 7 april 2018 om 17:39
Hier kon het ook hoor.
Op weg naar de Halfords was ik nog even bang dat ze me na zouden kijken alsof ik half naakt liep, maar ik was niet de enige. Mannen in hemden met blote schouders en een enkele in een short.
Daarna zomerbanden op twee auto's gezet. Dat bleek minder fijn voor mijn blote knieën, maar een omgekeerd automatje (rubber boven - tip!) bleek de oplossing.
Mode-technisch heb ik er de ballen verstand van. Het is vast geen King Louietje or whatever. Iets uit zo'n retro-winkel.
En nu heb ik een wijntje verdiend in m'n tuttenjurk in de zon
zaterdag 7 april 2018 om 17:56
Nee, en ja.Blondie456 schreef: ↑07-04-2018 17:44Berenvacht verwijderen? Scheren jullie in de winter niet en heb je dan zo veel haren op je benen dat je het berenvacht noemt?
zaterdag 7 april 2018 om 19:10
-Esmeralda- schreef: ↑07-04-2018 09:11Massaal allemaal lange broeken aan. We bepalen zelf wel wanneer en of we een rokje aandoen. Bah bah, ik kan het ook niet meer horen. Het doet echt geen recht aan hoe Bril dit ooit bedoelde.
Sorry hoor, dramaqueen.
Doe een rokje aan, als je een rokje aan wil of doe het niet als je het niet wil.
Maar geen rokje aan doen, omdat het morgen zogenaamd rokjesdag is... You lost me.
Vandaag was het absoluut rokjesdag. En ik liep in een lange jurk, omdat ik niet van korte rokjes/jurkjes hou. In de tuin was het windstil en heerlijk warm!
zaterdag 7 april 2018 om 19:13
Daar neig ik ook naar. Ik maak zelf wel uit wanneer en of ik uberhaupt wel een rokje aantrek...lattemachiato schreef: ↑07-04-2018 08:44Ik heb de laatste jaren zo'n antipathie tegen rokjesdag gekregen. Het is een soort massa-hysterie geworden. Ik bepaal zelf wel wat ik draag en niet journalistiek mannelijk Nederland. Je hebt op deze manier gewoon geen zin meer om nog een rok aan te doen als het mooi weer is. Laat ze zich eens druk gaan maken om wat mannen dragen ofzo.
zaterdag 7 april 2018 om 19:36
Valt mee hoor. Ik heb dun blond haar op m'n benen dus het valt niet zo heel erg op. Zou met blote benen naar de supermarkt kunnen zonder dat het iemand opvalt, voelt alleen zo onverzorgd dat ik het nooit zou doen.Blondie456 schreef: ↑07-04-2018 17:44Berenvacht verwijderen? Scheren jullie in de winter niet en heb je dan zo veel haren op je benen dat je het berenvacht noemt?
Vandaag voor het eerst weer een jurkje met blote benen. Heerlijk.
zaterdag 7 april 2018 om 20:09