Jongen in de kroeg

12-04-2018 00:29 7 berichten
2 weken geleden was ik alleen naar de kroeg geweest op vrijdag avond. Dit was mijn eerste keer dat ik alleen ging. (Ben 22). Had een zware week gehad. Wilde er even tussenuit.
Na een tijdje stond ik met wat mensen te praten. Was heel leuk en gezellig. Tot er een jongen bij mij ging staan. We hebben een tijdje leuk gepraat. Totdat ik naar huis ging. Hij had zich wel voorgesteld en in welke straat hij woonde. Maar ik ging maar huis en ik was zijn naam kwijt! Ik ben gaan zoeken op Facebook en tinder. Maar ik kom niks vinden wat ook maar op hem lijkt.

Hij was zo lief, schattig en een beetje verlegen. Ik vind hem echt leuk!! Maar geen idee meer hoe hij heet!! Wat moet ik nu doen!?
Ga vrijdag weer naar de kroeg.
En anders achter de geraniums gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja denk idd hetzelfde! Ga opnieuw naar de kroeg waar je geweest bent, misschien kun je eens rond vragen?
Heeft de kroeg een Facebook pagina? Misschien dat hij daar lid van is.
Waarom ben je niet meteen de volgende vrijdag teruggegaan :facepalm:
Als hij jou ook leuk vond is hij vast wel gaan kijken of je er weer was maar je was er niet, gemiste kans.. echt, waarom ga je wel op het internet zoeken maar niet op de meest logische plek: waar je hem ontmoet hebt..
Ik snap dat echt niet :-?
Briefjes ophangen in zijn straat natuurlijk. Liefst met een tekening van zijn gezicht erbij. En vergeet je telefoonnummer niet.

Succes gegarandeerd!
:facepalm:

Waarom heten al je vriendjes Tie? Is f dat kort voor Tinus?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven