Maagzweer
donderdag 12 april 2018 om 11:24
Euh, dat staat in de OP toch.
Niemand is onmisbaar
donderdag 12 april 2018 om 11:34
donderdag 12 april 2018 om 12:13
Bij mij is het al jaren geleden. Kan me vooral de pijn herinneren en dat ik veel melk moest drinken en een half jaar geen vlees mocht eten. Dit was nog voor het hip was om vegetariër te zijn, dus ik heb echt de dokter gesmeekt om pillen... Dokter vond een half jaar geen vlees veel beter.
Sterkte!
Sterkte!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
donderdag 12 april 2018 om 12:38
Hoi,
Het is inderdaad afzien.
De oorzaak is bij mij 2 weken geleden aangepakt maar herstel is nog niet te merken ik heb 2 x per dag maagbeschermers ook rugklachten inderdaad kan na de wc blijven lopen, maar vooral ook heel moe extreme pijn is gelukkig niet te vaak het is meer of je een zware griep te pakken hebt continu herkenbaar voor mensen of ?
Heel herkenbaar inderdaad dat niks helpt ! van alles al geprobeerd aangepast eten scheelt wel iets.
Gr en bedankt
Het is inderdaad afzien.
De oorzaak is bij mij 2 weken geleden aangepakt maar herstel is nog niet te merken ik heb 2 x per dag maagbeschermers ook rugklachten inderdaad kan na de wc blijven lopen, maar vooral ook heel moe extreme pijn is gelukkig niet te vaak het is meer of je een zware griep te pakken hebt continu herkenbaar voor mensen of ?
Heel herkenbaar inderdaad dat niks helpt ! van alles al geprobeerd aangepast eten scheelt wel iets.
Gr en bedankt
donderdag 12 april 2018 om 14:00
donderdag 12 april 2018 om 14:06
Ik heb geen buikloop verder en ook geen zwarte ontlasting. Ik boer ook niet.honda1981 schreef: ↑12-04-2018 12:38Hoi,
Het is inderdaad afzien.
Gr en bedankt![]()
Ik heb vooral echt heel veel pijn en soms zoveel dat ik denk dat ik dood blijf. Maar meestal zeurt het. En verspringt het van maag naar rug.
Het brandt soms. Geen zuurbranden maar een brandende maag.
Verder duizelig en heel, heel erg misselijk.
Zeker alcohol verdraag ik uitermate slecht. Dat vind ik zelf nogal jammer want ik hou wel van een borrel.
Melk drinken en vlees laten staan is achterhaald.
Koffie en citrusvruchten (sap) vallen mij niet lekker.
En ik heb de hele dag een weeig en opgeblazen gevoel. De hele dag misselijk, soms tot kokhalzen aan toe. En helemaal geen eetlust.
donderdag 12 april 2018 om 14:54
Yggdrasil- schreef: ↑12-04-2018 14:06Ik heb geen buikloop verder en ook geen zwarte ontlasting. Ik boer ook niet.
Ik heb vooral echt heel veel pijn en soms zoveel dat ik denk dat ik dood blijf. Maar meestal zeurt het. En verspringt het van maag naar rug.
Het brandt soms. Geen zuurbranden maar een brandende maag.
Verder duizelig en heel, heel erg misselijk.
Zeker alcohol verdraag ik uitermate slecht. Dat vind ik zelf nogal jammer want ik hou wel van een borrel.
Melk drinken en vlees laten staan is achterhaald.
Koffie en citrusvruchten (sap) vallen mij niet lekker.
En ik heb de hele dag een weeig en opgeblazen gevoel. De hele dag misselijk, soms tot kokhalzen aan toe. En helemaal geen eetlust.
Ik had er nog nooit van gehoord vlees en dingen te laten staan heel apart.
Ik herken zeker wel dingen toch is het bij mij weer heel anders duizelig misselijk enz geen koffie of alchohol drinken geen pittig vet of olijfolie enz eten.
Gek genoeg kan ik wel goed eten !
En zoals hier boven vernoemd helaas heb ik het geluk dat al mijn klachten zouden moeten verdwijnen dit kan alleen wel een aantal maanden duren helaas.
dinsdag 1 mei 2018 om 08:32
Gaat het al de goede kant op ?Yggdrasil- schreef: ↑12-04-2018 11:34Das waar
Ik heb enorme maagpijn en rugpijn. Volcontinu misselijk en een vol en opgeblazen gevoel. Het zeurt en brandt en niks helpt.
Dat ongeveer. Ik slik een hoge dosering maagbeschermers. Zit nog in traject.
Of geen verandering ?
dinsdag 1 mei 2018 om 11:58
Ben je al eens getest op de bacterie Helicobacter pylori? Deze bacterie wordt gezien als de belangrijkste veroorzaker van maagzweren.
Ik heb lang met dezelfde klachten gelopen totdat bleek dat ik besmet was met deze bacterie, ik kreeg een zware antibioticakuur en voelde me snel daarna al gelijk een ander mens.
Dus als je er nog niet op getest bent is het wel de moeite waard
Ik heb lang met dezelfde klachten gelopen totdat bleek dat ik besmet was met deze bacterie, ik kreeg een zware antibioticakuur en voelde me snel daarna al gelijk een ander mens.
Dus als je er nog niet op getest bent is het wel de moeite waard