Eenoudervakantie
donderdag 12 april 2018 om 21:01
donderdag 12 april 2018 om 21:41
En wat is De beste aanbieder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 12 april 2018 om 21:43
Papa en mama al jaren gelukkig getrouwd.
Mama werkt drie dagen, papa vier, waardoor de kinderen maar twee dagen per week naar de opvang hoeven.
Een leuk koophuis in een rustige buurt, een royaal inkomen en papa en mama doen het nog regelmatig met elkaar en niet met de buurvrouw/man.
donderdag 12 april 2018 om 21:48
Ik heb een goeie ervaring met Estivant, er zitten altijd wel mensen bij waar het mee klikt en je hebt een gezamenlijk terras waar je 'savonds kunt aanschuiven, maar niks hoeft. Dus af en toe een avondje voor je tent is ook prima, heel ongedwongen. Ik heb ook eens gekeken bij Cirkel, maar ik vond de reisleiding van Estivant wat professioneler overkomen. Leuke activiteiten voor zowel de volwassenen als de kinderen (wel prijzig!) maar je hoeft echt niet overal aan mee te doen.
Ik ga dit jaar ergens anders naartoe maar volgens jaar weer Estivant.
Ik ga dit jaar ergens anders naartoe maar volgens jaar weer Estivant.
vrijdag 13 april 2018 om 09:35
Ik ben twee maal met mijn moeder, broer en zusje op eenouder vakantie geweest met de bus en dan op de camping in een kant- en-klare tent. Mijn moeder wilde niet alleen een stuk rijden (Spanje en Kroatië) met drie kinderen, dus gingen we met de bus. Is ons allemaal heel goed bevallen. Ook de vakantie zelf vonden wij top. Wij stonden op een beetje een afgeschermd deel en we hadden gelijk aanspraak met alle kinderen en m'n moeder met de ouders. Ik had toen niet het idee dat het een vleeskeuring was.
Ik vond het juist heel fijn voor m'n moeder dat zij aansprak had met andere ouders. Voorgaande jaren op een normale camping in Nederland werd zij bijv. genegeerd, "want dat is een vrouw alleen." Dit dat vooral door andere vrouwen.
Wat betreft een goede aanbieder kan ik je niet echt verder helpen.
Ik vond het juist heel fijn voor m'n moeder dat zij aansprak had met andere ouders. Voorgaande jaren op een normale camping in Nederland werd zij bijv. genegeerd, "want dat is een vrouw alleen." Dit dat vooral door andere vrouwen.
Wat betreft een goede aanbieder kan ik je niet echt verder helpen.
zaterdag 14 april 2018 om 15:51
Ja, de horror natuurlijk, van die normale mensen.karin12345 schreef: ↑12-04-2018 21:43Papa en mama al jaren gelukkig getrouwd.
Mama werkt drie dagen, papa vier, waardoor de kinderen maar twee dagen per week naar de opvang hoeven.
Een leuk koophuis in een rustige buurt, een royaal inkomen en papa en mama doen het nog regelmatig met elkaar en niet met de buurvrouw/man.
zaterdag 14 april 2018 om 16:34
Natuurlijk niet.
Toch vond ik het als alleenstaande moeder op een camping wel anders. Scheve blikken, minder aanspraak, enz.
Een alleenstaande oudercamping vond ik nog veel erger. En entertainment heb ik sowieso al nooit begrepen.
zaterdag 14 april 2018 om 19:05
Die mensen bestaan niet eens.karin12345 schreef: ↑12-04-2018 21:43Papa en mama al jaren gelukkig getrouwd.
zondag 15 april 2018 om 12:52