Vriend heeft rust nodig...
zaterdag 14 april 2018 om 11:17
zaterdag 14 april 2018 om 11:23
Geloof mij, met 14 jaar depressie kan ik zeggen dat je dan echt geen energie hebt om je hele weekeind vol te gooien met vrienden.
Hij wil jou niet meer. En nee, dit komt niet meer goed. Ook niet op dat weekeindje weg. Dus hou de eer aan jezelf en ga bij deze jongen weg.
zaterdag 14 april 2018 om 11:24
Maak zelf een beslissing. Laat het toch niet van hem afhangen?! Dus geen ultimatm stellen, maar zelf niets meer laten horen en hem achter jou aan laten rennen. Een skijken hoe lang t duurt dat ie spijt heeft en dan is ie jou kwijt aan een veel leuker exemplaar. Meid waar is je zelfrespect.
zaterdag 14 april 2018 om 11:24
Het is echt van de een op de andere dag verandert, ik snap gewoon niet hoezo aangezien die altijd zoveel moeite heeft gedaan in het begin en nu echt alleen maar aan zichzelf denkt. Hij zegt telkens dat t goed komt en hij tijd nodig heeft, maar ik geloof dit gewoon niet. Denk inderdaad dat het beter is om het uit te maken maar dat kan dan pas volgende week..
zaterdag 14 april 2018 om 11:28
Waarom pas volgende week? Bellen, skypen, mailen, er is van alles mogelijk, toch?Hellolove schreef: ↑14-04-2018 11:24Het is echt van de een op de andere dag verandert, ik snap gewoon niet hoezo aangezien die altijd zoveel moeite heeft gedaan in het begin en nu echt alleen maar aan zichzelf denkt. Hij zegt telkens dat t goed komt en hij tijd nodig heeft, maar ik geloof dit gewoon niet. Denk inderdaad dat het beter is om het uit te maken maar dat kan dan pas volgende week..
Maar eerlijk gezegd zou ik gewoon niks meer laten horen en gewoon doorgaan met je leven.
zaterdag 14 april 2018 om 11:29
ik denk dat er al een nieuwe op de reservebank zitHellolove schreef: ↑14-04-2018 11:24Het is echt van de een op de andere dag verandert, ik snap gewoon niet hoezo aangezien die altijd zoveel moeite heeft gedaan in het begin en nu echt alleen maar aan zichzelf denkt. Hij zegt telkens dat t goed komt en hij tijd nodig heeft, maar ik geloof dit gewoon niet. Denk inderdaad dat het beter is om het uit te maken maar dat kan dan pas volgende week..
zaterdag 14 april 2018 om 11:29
Omdat ik dit wel in het echt wil zeggen, ik vind het niet kunnen zoiets over de telefoon te doen.Roggenbrood schreef: ↑14-04-2018 11:28Waarom pas volgende week? Bellen, skypen, mailen, er is van alles mogelijk, toch?
Maar eerlijk gezegd zou ik gewoon niks meer laten horen en gewoon doorgaan met je leven.
zaterdag 14 april 2018 om 11:31
Hier sluit ik me bij aan.parbleumondieu schreef: ↑14-04-2018 10:52Met mijn opgedane ervaringen adviseer ik je te stoppen. Zelf, niet afhankelijk van wat hij nog beweert te willen.
Meer jongens dan kerktorens en jij raakt nu gefrustreerd door zijn behoefte aan afstand. Je hoeft niet te vechten voor een relatie in het eerste jaar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hij is gewoon een lafaard die de relatie met jou niet durf te verbreken dus creeert hij afstand zodat jij het op een gegeven moment opgeeft.
Zou er klaar mee zijn, zeker als hij wel tijd heeft voor zijn vrienden maar niet voor zijn vriendin? Echt lieverd geef hem zijn zin en ga verder met je leven zonder hem.
Precies. Hij wilde rust toch? Prima, kan hij krijgen. Voor zijn rust neem jij geen contact meer op. Sterker nog, voor zijn rust ga jij lekker op zoek naar een ander vriendje. En als hij dan met hangende pootjes terug komt (of seks wil), zeg jij dat jij even rust nodig hebt.Roggenbrood schreef: ↑14-04-2018 11:28Waarom pas volgende week? Bellen, skypen, mailen, er is van alles mogelijk, toch?
zaterdag 14 april 2018 om 11:33
Nou, dit dus. Kom op zeg, je bent meer waard dan dit.Celaena_Aelin schreef: ↑14-04-2018 11:31Precies. Hij wilde rust toch? Prima, kan hij krijgen. Voor zijn rust neem jij geen contact meer op. Sterker nog, voor zijn rust ga jij lekker op zoek naar een ander vriendje. En als hij dan met hangende pootjes terug komt (of seks wil), zeg jij dat jij even rust nodig hebt.
zaterdag 14 april 2018 om 11:35
Je laat je vriendin ook niet bungelen terwijl hij zichzelf heerlijk vermaakt met zijn vrienden en tegen jou zegt rust nodig te hebben. Ja rust van jou dus en jij wil het nog netjes uitmaken face to face?
Waarom doe jij jezelf dit aan zeg....
zaterdag 14 april 2018 om 11:41
Hij doet dingen op zijn manier, jij doet dingen op jouw manier. Als jij het voor jezelf netjes wilt afsluiten moet je dat zo doen. Stel dat hij raar doet over afspreken om te praten dan zou ik wel de eer aan mezelf houden en het telefonisch afkappen.
Ga niet over je eigen grenzen om netjes te willen blijven.
zaterdag 14 april 2018 om 11:43
Lillybit schreef: ↑14-04-2018 11:41Hij doet dingen op zijn manier, jij doet dingen op jouw manier. Als jij het voor jezelf netjes wilt afsluiten moet je dat zo doen. Stel dat hij raar doet over afspreken om te praten dan zou ik wel de eer aan mezelf houden en het telefonisch afkappen.
Ga niet over je eigen grenzen om netjes te willen blijven.
Het staat al vast dat we donderdag gaan afspreken om te praten, en tot die tijd heb ik gezegd dat ik geen contact wil. Hij vind het overdreven dat ik geen contact wil, maar als ik dat fijn vind moet ik dat doen.
zaterdag 14 april 2018 om 11:49
Dit. Wat lullig, to. Ik zou ervoor passen. Na zes maanden al dit geneuzel, hij wil niet meer. Hij wil het ook niet definitief uitmaken, waarom weten we niet. Misschien wel om bovenstaande.
Ik zou als ik jou was zélf de knoop doorhakken en zoeken naar een man die wél voor je wil gaan.
zaterdag 14 april 2018 om 11:50
Normaal is het inderdaad niet netjes om het via de telefoon uit te maken, maar jij ziet hem nauwelijks en dat is zijn keus. In dit geval zou ik het dus wel via de telefoon doen. Hij laat je gigantisch bungelen, jij bent nog steeds verliefd - als je een helder moment hebt en sterk genoeg bent om een punt erachter te zetten dan zou ik van dat moment gebruik maken en niet wachten tot ik er weer dagen over heb kunnen piekeren en hij me weer kan bespelen.
Don't waste your time on jealousy,