Vriend heeft rust nodig...

14-04-2018 10:46 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_367899 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:13
99.76% gewijzigd
Hellolove schreef:
14-04-2018 11:24
Het is echt van de een op de andere dag verandert, ik snap gewoon niet hoezo aangezien die altijd zoveel moeite heeft gedaan in het begin en nu echt alleen maar aan zichzelf denkt. Hij zegt telkens dat t goed komt en hij tijd nodig heeft, maar ik geloof dit gewoon niet. Denk inderdaad dat het beter is om het uit te maken maar dat kan dan pas volgende week..
Dan staat toch een weekend weg gepland?

Je gaat toch niet met iemand weg die helemaal geen tijd met je wil doorbrengen?

Meid, houd de eer aan jezelf en plan wat leuks voor dat weekend met mensen die jou wél de moeite waard vinden.
Anders zit je nu een week in de rats en heb je volgend weekend een kutweekend.
Trek die pleister er nu af.
Als iemand zó met je omgaat dat is een keurig bericht via de app dat je hem graag zijn vrijheid gunt echt niet onfatsoenlijk, hoor.
eva-luna schreef:
14-04-2018 11:50
Dan staat toch een weekend weg gepland?

Je gaat toch niet met iemand weg die helemaal geen tijd met je wil doorbrengen?

Meid, houd de eer aan jezelf en plan wat leuks voor dat weekend met mensen die jou wél de moeite waard vinden.
Anders zit je nu een week in de rats en heb je volgend weekend een kutweekend.
Trek die pleister er nu af.
Als iemand zó met je omgaat dat is een keurig bericht via de app dat je hem graag zijn vrijheid gunt echt niet onfatsoenlijk, hoor.
O ja ook dat nog, dat weekend.
Dan zou ik het zéler nu doen. Heb je mooi nog een paar dagen om een vriendin te vinden om het weekend mee door te brengen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
En als je het echt niet via de telefoon wil doen dan ga je nu naar hem toe, gewoon ongevraagd. Als je het uit wil maken hoef je je niet te houden aan zijn 'ik wil je niet elk weekend zien' regels. Hij kan wel gaan bepalen dat hij je pas een maand weer wil zien, dan zou je verplicht nog een maand moeten wachten. Doei.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
S-Meds schreef:
14-04-2018 10:59
Hij wil geen rust hij wil afstand, hij staat al met één been uit de relatie
Dit idd. Ik zou de eer aan mezelf houden en niet gaan zitten wachten tot hij me weer eens wil zien. No way!
Hellolove schreef:
14-04-2018 10:58
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
Hij wil waarschijnlijk ook z'n sociaal leven bijhouden. Dat kan niet als hij elk weekend samen met jou moet doorbrengen. Als jullie volgend weekend al een lang weekend weg gepland hebben, dan vind ik het niet raar dat ie dit weekend dingen met vrienden gaat doen.
redbulletje schreef:
14-04-2018 12:21
Hij wil waarschijnlijk ook z'n sociaal leven bijhouden. Dat kan niet als hij elk weekend samen met jou moet doorbrengen. Als jullie volgend weekend al een lang weekend weg gepland hebben, dan vind ik het niet raar dat ie dit weekend dingen met vrienden gaat doen.
Waarom reageer jij zo?

Dan moet hij eerlijk zijn tegen haar en zeggen dat hij rust van haar wil en tijd met zijn vrienden wil doorbrengen, dan weet zij duidelijk waar hij aan toe is.
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 12:30
0.19% gewijzigd
Ik denk dat hij een nieuwe vriendin op het oog heeft. Hij gebruikt deze tijd om te kijken of het wat wordt en anders heeft hij jou nog achter de hand.
Hellolove schreef:
Hij zegt dat ie alleen wil zijn, nergens meer zin in heeft en wil nadenken. Maar tegelijkertijd plant ie heel zijn weekend vol om dingen met vrienden te doen, dus ik vraag mij af waar hij die rust dan vandaan wil halen..
" je weet toch dat ik het druk heb?" Dat zei hij tegen jou, in combinatie met dat hij zijn tijd invult met vrienden ? In plaats van wat tijd voor jou "vrijmaken" ?

Hij wil alleen zijn en nadenken ?
Geef hem die tijd maar , alle tijd . Ga maar niet zitten wachten tot hij eens tijd voor jou vrijmaakt .

Hij is voor jou geen leuke of lieve vriend, hij is gewoon een egoïst en denkt niet aan jou .
Que Sera Sera
redbulletje schreef:
14-04-2018 12:21
Sociaal leven, eigen vrienden , ook tijd met hen doorbrengen prima .

Maar dan is het asociaal van hem om dit niet met haar te overleggen . Zij moet maar wachten tot hij "wat tijd voor haar heeft"? Dat vind ik in een relatie asociaal naar TO .
Que Sera Sera
Leonietmachine schreef:
14-04-2018 12:31

Maar dan is het asociaal van hem om dit niet met haar te overleggen . Zij moet maar wachten tot hij "wat tijd voor haar heeft"? Dat vind ik in een relatie asociaal naar TO .
Niet dat ik kamp vriend ben hoor, maar er staat n weekend weggepland en ik snáp dat je elkaar niet elk weekend hoeft te zien.. Dus het is niet zo dat hij vindt dat zij maar moet afwachten want dat weekend staat gepland
Leonietmachine schreef:
14-04-2018 12:31

Hij had 't wellicht anders kunnen brengen in de zin van volgend weekend gaan we al 4 dagen samen weg, dus dit weekend wil ik graag voor mezelf houden (inclusief vrienden, hobby, familie etc)
obelix84 schreef:
14-04-2018 12:34
Niet dat ik kamp vriend ben hoor, maar er staat n weekend weggepland en ik snáp dat je elkaar niet elk weekend hoeft te zien.. Dus het is niet zo dat hij vindt dat zij maar moet afwachten want dat weekend staat gepland
Oh oke, dan had ik dat denk ik verkeerd begrepen .

Weekend met TO is al gepland.

Dan is het probleem dat TO meer tijd met hem wil doorbrengen dan vriend ? Want vriend wil ook weekends doorbrengen met eigen vrienden. En dat moet kunnen, toch ?

Er over praten , duidelijke afspraken maken, wanneer en hoevaak jullie elkaar zien. Wat voor beiden fijn is .
Que Sera Sera
redbulletje schreef:
14-04-2018 12:35
Hij had 't wellicht anders kunnen brengen in de zin van volgend weekend gaan we al 4 dagen samen weg, dus dit weekend wil ik graag voor mezelf houden (inclusief vrienden, hobby, familie etc)
Lees de OP anders nog een keer, wat je zegt klopt helemaal niet. Vriend geeft al een tijdje aan TO niet te willen zien, als zij na 2 weken van niet afspreken zegt daar nu wel weer behoefte aan te hebben, is hij boos omdat hij toch rust wilde. Dat is geen relatie en dat heeft niks te maken met hoe hij dingen brengt.
Leonietmachine schreef:
14-04-2018 12:39
Oh oke, dan had ik dat denk ik verkeerd begrepen .

Weekend met TO is al gepland.

Dan is het probleem dat TO meer tijd met hem wil doorbrengen dan vriend ? Want vriend wil ook weekends doorbrengen met eigen vrienden. En dat moet kunnen, toch ?

Er over praten , duidelijke afspraken maken, wanneer en hoevaak jullie elkaar zien. Wat voor beiden fijn is .
Natuurlijk moet het kunnen dat ie tijd met zijn vrienden heeft, dat zou ik ook juist altijd aanmoedigen. Maar de laatste tijd lijken zijn vrienden boven mij te gaan en dat vind ik niet kunnen.
Hellolove schreef:
14-04-2018 12:42
Natuurlijk moet het kunnen dat ie tijd met zijn vrienden heeft, dat zou ik ook juist altijd aanmoedigen. Maar de laatste tijd lijken zijn vrienden boven mij te gaan en dat vind ik niet kunnen.
Als je daar niet happy mee bent, dan zou ik niet verder gaan met deze man .

Hij vind namelijk dat jij je maar aan moet passen aan zijn behoeften: rust, tijd om na te denken , met zijn eigen vrienden omgaan, geen of weinig tijd met jou doorbrengen .

Jij hebt andere behoeften .
De manier waarop hij jou afpoeiert vind ik respectloos naar jou .
Hij heeft aangegeven geen zin te hebben om tijd met jou door te brengen ...

Ik zou geen zin meer hebben om met hem verder te gaan hoor .
Que Sera Sera
Dat aankomende weekend van 4 dagen zou ik cancelen .

Met iemand weggaan die geen zin heeft is zonde van jouw tijd .

Ga liever met iemand op pad die jouw aanwezigheid wel waardeert.

En misschien schrikt hij zich kapot als je afzegt, gaat ie zich realiseren hoe belangrijk jij en dat weekend eigenlijk voor hem zijn .

Als hij dan moeite wil doen om wel tijd met je door te brengen , weet jij dat jij en jouw gevoelens er toe doen voor hem.
anoniem_367002 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 13:04
41.67% gewijzigd
Que Sera Sera
redbulletje schreef:
14-04-2018 12:35
Het gaat niet specifiek over dit weekend, Redbul. Goed lezen; dit is al een tijdje aan de gang.
Dan zou ik de eer aan mezelf houden en er de stekker uit trekken.
Ik heb massa's van dat soort vriendjes gehad. Allemaal exen. In mijn beleving komt dit dus ook niet goed.
Hellolove schreef:
Laat hem lekker zijn ding doen,met een weekend vol plannen kan hij net zo goed tijd hebben om over de relatie na te denken.
zijn sociale leven draait gewoon verder.
Bedankt voor al jullie meningen. Ik ga dit toch in het echt met hem bespreken omdat ik weet dat ik het zo voor mezelf beter kan afsluiten. Ik hou jullie wel op de hoogte
Als hij nergens meer zin in heeft , kan het zijn dat hij depressief is.
Als hij van niets meer kan genieten, niets meer wil ondernemen , nergens blij van wordt .

Hij doet er dan goed aan daar hulp voor te zoeken.

Maar volgens mij is dat niet het geval .
Dit gaat over jullie relatie .
Wil jij er nog mee verder TO?
Que Sera Sera
Hellolove schreef:
14-04-2018 14:10
Bedankt voor al jullie meningen. Ik ga dit toch in het echt met hem bespreken omdat ik weet dat ik het zo voor mezelf beter kan afsluiten. Ik hou jullie wel op de hoogte
Houd rekening met een teleurstelling als hij niet zo begripvol of aardig reageert als je misschien hoopt, hè?
Zou me niks verbazen als hij zelf een streep door dat weekend trekt. Hij klinkt niet alsof hij er erg naar uit kijkt.
Hellolove schreef:
14-04-2018 14:10
Voor jezelf afsluiten betekent dat je er een punt achter zet ?

Wat jij of jullie ook beslissen : zorg dat jouw gevoelens door hem gezien en gerespecteerd worden . Hij kan wel van alles willen (rust,nadenken,met vrienden zijn) , voor jou en jullie relatie is belangrijk wat JIJ wil.

Als hij niet belangrijk vind wat JIJ wil, dan heb je aan hem geen fijne vriend .
Que Sera Sera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven