Betaalde seks, no. 2

10-09-2006 12:00 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd

was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik

graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een

zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle

afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact

te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus

Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at

yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie

uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb

dat ik een hoop van je kan leren.

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals

BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone

heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het

met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.

Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar

Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus

ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?

Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te

houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,

geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,

dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.

Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?

Groeten, Nessuna
Cool Hans!

Verder eens met Thee, kijk eens om je heen in de kroeg .... en voel of dat nu anders voelt
quote:[message=2824605,noline]hans66 schreef op 27 februari Ik heb ook haar borsten bevredigd... maar ik denk dat beffen mijn specialiteit is. "Wovon hast du das gelernt?" Ik: "Von Filmen, vom Internet und von Beschreibungen..." Zij en ik "dutzen" elkaar.Foei Hans, niet eens het Viva forum met naam en toenmaan genoemd...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nein, Himalaya, das Viva-Forum habe ich leider nicht genennt. (zoals ik al zei, ging het praten met haar in het Duits).
World of Warcraft: Legion
Q-Q: Ik heb niets ontvangen. Weer per ongeluk naar je schoonmoeder gemaild? ;)
Haha.
Hans, ik zie dit topic nu pas voor het eerst. Wat vind ik jou een fijne man, dat vond ik al. Wat vind ik het heerlijk dat je dit hebt ondernomen. Wat spannend. Je openheid hierin vind ik mooi om te lezen. Probeer te voelen wat goed voor jou is, denk niet aan geld, denk aan gevoel..... of is dat lastig voor jou? (dit in de zin van dat je graag vasthoudt aan iets wat zo al ging?)

Geniet ervan, van je ervaringen en belevinissen...
djoels wijzigde dit bericht op 28-02-2009 11:18
Reden: tikfout
% gewijzigd
DTEEZ!
Fijn Hans, dat je nervositeit mindert. Volgende x is die vast weg (3 x = scheepsrecht toch). Misschien is het goed ook na een tijdje eens naar een ander te gaan, zoals nessuna al aangaf.
quote:thee schreef op 27 februari 2009 @ 23:34:

En anders misschien in de tussentijd weer eens op stap gaan/een kroeg binnenstappen. Niet direct om te scoren, maar gewoon om eens te vergelijken met 'toen' hoe je je nu voelt onder toegeworpen blikken, je uitstraling, je gevoel rond flirten etc. Kost minder en misschien leuk om eens na deze ervaringen te bezien !Inderdaad. Ik voel me totaal anders... de laatste week is nogal overweldigend... Ik voel me bijna herboren, een nieuw tijdperk voor mij (waarbij ik mijn seksualiteit niet langer onderdruk). Een vrouw (prostituee of niet) die van mij klaarkomt; dat geeft mijn seksuele zelfvertrouwen een enorme boost, terwijl ik dacht dat ik er niets van zou bakken. Als je iets voor het eerst doet of voor de tweede keer doet, heeft het normaal gezien niet direct effect. Dat zou ik verwachten, maar bij haar pakte het anders uit...
Hans hoe ben je aan je oorsuizen gekomen? Heb je een lawaai trauma gehad of een misschien een depressieve periode?

Fijn voor je dat je nu seksuele ervaring opdoet en dat je als heel fijn ervaart.

Doe je het ook met in het achterhoofd houdend dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dan ook dit mee kan nemen in je zoektocht naar een partner in de toekomst?
Hans. wellicht een beetje brutale vraag. Maar kan je er zelf nog opgewonden van worden, thuis, in je bed zeg maar, als je er aan terugdenkt? Als je niet wil antwoorden, geeft het niet hoor!!
DTEEZ!
quote:Nessuna schreef op 28 februari 2009 @ 11:11:

Q-Q: Ik heb niets ontvangen. Weer per ongeluk naar je schoonmoeder gemaild? ;)

Neuh...dan had je moeder mij dat wel verteld.

Mail mij maar even en dan mail ik wel terug.
quote:nice_clouds schreef op 28 februari 2009 @ 19:53:

Hans hoe ben je aan je oorsuizen gekomen? Heb je een lawaai trauma gehad of een misschien een depressieve periode?

Ik kan me niet herinneren dat ik blootgesteld werd (of dat ik me blootstelde) aan extreem lawaai dat mijn gehoor doet beschadigen. Ik vermoed een erfelijke kwestie. Mijn vader had ongeveer 20 jaar oorsuizen en zijn half-zus (familie-relatie zit daar door overlijden van zijn moeder en hertrouwen door zijn vader wat ingewikkeld in elkaar) had het ook een lange tijd. Maar hun vormen van oorsuizen zijn constant, mijn vorm niet. Soms hoor ik het, soms niet. Als ik me op andere dingen fixeer hoor ik het suizen niet (als is het er misschien nog steeds wel).

quote:Doe je het ook met in het achterhoofd houdend dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dan ook dit mee kan nemen in je zoektocht naar een partner in de toekomst?Ja, misschien dat het de kans op een relatie vergroot. Voor het betaald seksen heb ik het opgegeven.
quote:Djoels schreef op 28 februari 2009 @ 20:20:

Hans. wellicht een beetje brutale vraag. Maar kan je er zelf nog opgewonden van worden, thuis, in je bed zeg maar, als je er aan terugdenkt?De gedachten winden me nog steeds enigszins op... Dus als mijn zenuwachtigheid weg is, zou het volgende bezoek, of het bezoek erna bingo kunnen zijn (69en waarbij zij klaarkomt, en paardje rijden waarbij ik mogelijk klaarkom en zij misschien nog een keer): wederkerige seks, en niet gigolo-achtige seks waarbij zij een of meerdere keren klaarkomt en ikzelf niet, zoals de eerste keren is geweest.
Ik zit overigens de oudere pagina's van dit topic weer opnieuw door te lezen. Ik vind de verhalen interessant om nog een keer door te lezen.
Hans, ik heb toch nog een vraag aan je: ben je niet superblij dat je het gedaan hebt? (zelfs al ben je niet klaargekomen, is zeker in het begin maar een bijzaak) ......ik ben ook later ontmaagd dan ik gewild had en voelde mij zo goed toen het eenmaal gebeurd was. Je weet eindelijk waar al die mensen al jaren over praatte.
Ja, Ladychipmunk, dat had ik veel eerder moeten doen. Het geeft me als gever (als beffer) veel zelfvertrouwen. Ik kan eindelijk over seks meepraten.
Hans, ben je wel 'in' haar geweest of helemaal niet?
DTEEZ!
Als je bedoelt penis-in-vagina-contact, nee. Ze had het overigens wel geprobeerd (paardje rijden, of Amazone-standje). Misschien komt dat nog.
quote:hans66 schreef op 28 februari 2009 @ 20:48:

[...]

De gedachten winden me nog steeds enigszins op... Dus als mijn zenuwachtigheid weg is, zou het volgende bezoek, of het bezoek erna bingo kunnen zijn (69en waarbij zij klaarkomt, en paardje rijden waarbij ik mogelijk klaarkom en zij misschien nog een keer): wederkerige seks, en niet gigolo-achtige seks waarbij zij een of meerdere keren klaarkomt en ikzelf niet, zoals de eerste keren is geweest.

*Ziet Hans nog dit jaar een Ik-ben-een-Gigolo-topic openen*

Weet iemand al wie de Forummer-van-de-Maand-maart gaat worden?

Geen idee wat de Forummer Van De Maand betreft, Quattro.

Ik begin geen gigolo-topic, that's for sure.
quote:hans66 schreef op 01 maart 2009 @ 22:05:

Ik begin geen gigolo-topic, that's for sure.

Jaja Hans, tot aan een paar weken geleden zei je ook dat je nooit naar een prostituee zou gaan...

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
grin quattro en himalaya

Hans, vanaf nu weet je, you never say never !!
Ja... en nu omgeslagen als een blad aan een boom, Himalaya. Dus... wat niet is kan nog komen!
Hans, pas je wel op dat je in je enthousiasme die Duitse Dame niet zwanger maakt?

*plaag plaag* ;)
Nein, dann müssen ihre Deutsche Kinder Holländisch lernen... das kann ich nicht machen. [Nee, dan moeten haar Duitse kinderen Nederlands leren... dat kan ik niet doen]

Ik geloof dat ik een beetje uit mijn dak ga.
hans66 wijzigde dit bericht op 02-03-2009 00:25
Reden: Vertaling toegevoegd. Niet iedereen kan goed Duits.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven