Borrel zegels AH
zondag 15 april 2018 om 14:39
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die de borrel zegels van de AH aannemen, maar er verder niks mee doen.
Je zou mij er namelijk heel erg blij mee maken. Zou graag de borrelglazen set compleet maken, maar met mijn eenpersoons huishouden gaat dat niet zo vlot.
Dus, wie wil zijn zegels aan me overdragen? Ik wil uiteraard de verzendkosten voor mijn rekening nemen.
Je zou mij er namelijk heel erg blij mee maken. Zou graag de borrelglazen set compleet maken, maar met mijn eenpersoons huishouden gaat dat niet zo vlot.
Dus, wie wil zijn zegels aan me overdragen? Ik wil uiteraard de verzendkosten voor mijn rekening nemen.
zondag 15 april 2018 om 14:46
Thanks so far!LunchLover schreef: ↑15-04-2018 14:41Even een tvp'tje. Ik ben er nog niet aan uit of ik ze wil. Als ik ze besluit niet te gaan gebruiken of over heb mag je ze zeker hebben.![]()
dinsdag 29 mei 2018 om 12:41
Ik heb nog wel liggen. Misschien zelfs een volle kaart. Pb je gegevens even. Postzegel hoef je niet te geven hoor, dat overleef ik wel.
TO ik had jou eerst beloofd natuurlijk. Heb jij ze nog nodig?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
vrijdag 1 juni 2018 om 08:26
Lunchlover, Teigera, Bitje93 en Pijnbooompitje25, ik heb jullie nog een pb gestuurd! Het lijkt erop dat ik alleen pb’s kan versturen als ik er eerst van diegene eentje ontvangen heb.. Dus als een van jullie nog zegels over heeft, hoor ik dat graag via een pb zodat we kunnen overleggen
anoniem_370287 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 10:20
2.06% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 10:08
Sorry Snackslover en Teigera maar ik heb geen bericht in mijn inbox en kan dus weinig beginnen.
Je mag een mail sturen naar ******@*********.nl Dit adres verwijder ik zodra ik hier in het topic een reactie heb.
Je mag een mail sturen naar ******@*********.nl Dit adres verwijder ik zodra ik hier in het topic een reactie heb.
bitje93 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 10:45
7.98% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis