Borrel zegels AH

15-04-2018 14:39 20 berichten
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die de borrel zegels van de AH aannemen, maar er verder niks mee doen.

Je zou mij er namelijk heel erg blij mee maken. Zou graag de borrelglazen set compleet maken, maar met mijn eenpersoons huishouden gaat dat niet zo vlot.

Dus, wie wil zijn zegels aan me overdragen? Ik wil uiteraard de verzendkosten voor mijn rekening nemen.
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp'tje. Ik ben er nog niet aan uit of ik ze wil. Als ik ze besluit niet te gaan gebruiken of over heb mag je ze zeker hebben. :)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik heb 20 zegels voor je over, heb mijn boekje al vol.
knopper schreef:
15-04-2018 14:43
Ik heb 20 zegels voor je over, heb mijn boekje al vol.
Ah topper! Ik stuur even een PM
LunchLover schreef:
15-04-2018 14:41
Even een tvp'tje. Ik ben er nog niet aan uit of ik ze wil. Als ik ze besluit niet te gaan gebruiken of over heb mag je ze zeker hebben. :)
Thanks so far!
Ik heb er nog maar 2, maar zal nog wel toenemen.
Ik wil ze alleszins zelf niet hebben.
Ik heb er ongeveer dertig liggen en heb er geen plannen mee, dus ik wil ze wel naar je opsturen als je nog nodig hebt? Geen idee hoeveel je er mist.
Iemand nog zegels over voor mijn moeder?
wodama schreef:
29-05-2018 11:23
Iemand nog zegels over voor mijn moeder?

Ik heb nog wel liggen. Misschien zelfs een volle kaart. Pb je gegevens even. Postzegel hoef je niet te geven hoor, dat overleef ik wel.

TO ik had jou eerst beloofd natuurlijk. Heb jij ze nog nodig?
Ik ben ook wel geïnteresseerd in zegels uiteindelijk, heb 1 volle kaart maar zou 4-6 borrelglazen willen (2 of 3 kaarten)

Moest TO ze dus niet meer willen, stel ik me gerust kandidaat!
Verzending (naar Be) betaal ik uiteraard.
Ik heb hier nog een volle kaart liggen.
Als ik dit eerder had geweten hadden we ook wel verder gespaard :) maar eentje kan al helpen?
Heeft er iemand voor mijn ouders nog zegels/kaarten over?
Mijn dochter bleek er geen interesse in te hebben dus geef je adres maar, dan komen ze jouw kant op.
Niet geschoten is altijd mis
Heb van niemand nog pb gehad. Ze moeten wel vandaag op de bus om ze nog in te leveren. België red het al niet meer qua post.

Ik hoor het wel :)
Super, ik heb jullie een pb gestuurd!
De berichten staan alleen wel in mijn Postvak UIT dus weet niet of jullie ze ontvangen hebben (of hoe dat dan precies werkt), dus dat hoor ik graag!
Lunchlover, Teigera, Bitje93 en Pijnbooompitje25, ik heb jullie nog een pb gestuurd! Het lijkt erop dat ik alleen pb’s kan versturen als ik er eerst van diegene eentje ontvangen heb.. Dus als een van jullie nog zegels over heeft, hoor ik dat graag via een pb zodat we kunnen overleggen 😊
anoniem_370287 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 10:20
2.06% gewijzigd
@snackslover: goed dat je het zegt hier, want mijn inbox geeft geen melding dat er een bericht in zit. Ik heb het nu gezien en je beantwoord, helaas heb ik ze al weggegooid.
Sorry Snackslover en Teigera maar ik heb geen bericht in mijn inbox en kan dus weinig beginnen.
Je mag een mail sturen naar ******@*********.nl Dit adres verwijder ik zodra ik hier in het topic een reactie heb.
bitje93 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 10:45
7.98% gewijzigd
Hoi Bitje93,

Ik heb je een mailtje gestuurd!
Zorg dat je spaarkaarten in huis hebt, het zijn er meer dan ik dacht.
Er zijn er ruim 60 onderweg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven