Welke epilator?
zondag 15 april 2018 om 20:58
maandag 16 april 2018 om 17:11
Ik heb al jaren een braun, gewoon voor droog gebruik. Oksels en bikinilijn is een no go, maar bene doe ik fluitend. Ben nu echter toch weer aan het scheren gegaan, eigenlijk is dat onder de douche een fluitje van een cent.
Nadeel epileren: haren groeien niet gelijk dus al krijg je gelukkig geen stoppels, wekenlang gladde benen is bij mij een illusie gebleken.
Combineren is niet heel handig want om goed te kunnen epileren moeten de haartjes wat langer zijn
Nadeel epileren: haren groeien niet gelijk dus al krijg je gelukkig geen stoppels, wekenlang gladde benen is bij mij een illusie gebleken.
Combineren is niet heel handig want om goed te kunnen epileren moeten de haartjes wat langer zijn
maandag 16 april 2018 om 17:36
Idem. Wekenlang gladde benen is echt een illusie. Een ander groot nadeel van epileren vind ik: ik kan het een keer of drie, vier zonder problemen doen. Elke daaropvolgende keer komen er méér ingegroeide haren bij. Echt, ik scrub me rot, maar dat bleef maar gebeuren. Dan dacht ik 'hé, er zitten nog haren', maar nee, die zaten op mijn scheenbenen onder de huid. Nou, dan kan je lekker met een pincet de boel gaan openpeuteren. Bloody mess wordt dát, dat kan ik je vertellen. Ik weet het, je moet ook niet peuteren, maar wat ik ook deed, de ingegroeide haren bleven komen.guppekop schreef: ↑16-04-2018 17:11Ik heb al jaren een braun, gewoon voor droog gebruik. Oksels en bikinilijn is een no go, maar bene doe ik fluitend. Ben nu echter toch weer aan het scheren gegaan, eigenlijk is dat onder de douche een fluitje van een cent.
Ik ben terug bij de Lady shave. Bevalt me véél beter.
maandag 16 april 2018 om 17:51
Het is waarschijnlijk per individu verschillend. Ik heb een stokoude Braun en vind de pijn op benen en bikinilijn zeer dragelijk. Mijn oksels is no-go voor de epilator maar daar vind ik scheren ook niet zo'n probleem. Niet zo heel veel haar en ondanks scheren blijven de haartjes zacht.
De allereerste keer was ontharen zeer pijnlijk, op mijn onderbenen heb ik nu aanzienlijk minder haren en valt de pijn erg mee. Als ik superglad wil dan scheer ik nog even na het ontharen, maar meestal is de epilator voldoende. Voordeel boven scheren vind ik dat ik het maar eens in de paar weken hoef te doen en dat de haren zachter en minder terugkomen. Ingegroeide haren niet heel veel last van.
De allereerste keer was ontharen zeer pijnlijk, op mijn onderbenen heb ik nu aanzienlijk minder haren en valt de pijn erg mee. Als ik superglad wil dan scheer ik nog even na het ontharen, maar meestal is de epilator voldoende. Voordeel boven scheren vind ik dat ik het maar eens in de paar weken hoef te doen en dat de haren zachter en minder terugkomen. Ingegroeide haren niet heel veel last van.
donderdag 19 april 2018 om 20:12