Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
zondag 1 maart 2009 om 09:46
Maar tis niet zo dat eerst de gewone tanden komen en dan pas de kiezen. Bij Nick kwam ook alles kris kras door elkaar.
Ach en wie weet heeft ie gewoon z'n week niet. Tis soms zo moeilijk bij die hummeltjes!
Leuke foto's van Guido trouwens op je hyves!
Ach en wie weet heeft ie gewoon z'n week niet. Tis soms zo moeilijk bij die hummeltjes!
Leuke foto's van Guido trouwens op je hyves!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...

zondag 1 maart 2009 om 12:38
Ongeduld, klinkt idd als tandjes! Vincent heeft er ook nog steeds last van. Maar nog een paar kiesjes en dan zijn we er eerst vanaf! Leuk eerste knipbeurt! Goed dat hij zo netjes bleef zitten. Leuk zwemmen en wat stoer in de grote groep!
Nadine, jullie dus ook druk met de zolder! Maken jullie er een slaapkamer van? Mijn man is dit weekend een aftimmering aan het maken incl deur. Dat is bijna klaar nu. Dan moet er een klein stukje gespact (schrijf ik dat zo????) worden en dan kan ik eindelijk de nieuwe trap verfen! Dan lijkt het meteen heel wat. Verder zijn we aan het sparen voor een dakkapel. Dat lijkt me zo mooi! Maar sparen gaat nu even niet zo hard, omdat man minder werkt, maar dat komt vanaf juli wel weer (ouderschapverlof afgelopen). Maken jullie ook een dakkapel? Die zijn toch best nog wel prijzig vind ik!
Meissie, van dat je meissie het zo goed doet! Mooi op gewicht dus. Lekkere bolle wangetjes, vind ik altijd zo schattig!
Vanmorgen zijn we naar het zwembad geweest. Vincent kruipt met de bandjes om zn armpjes het hele pierebadje door. Dat leek zo grappig! Net zn koppie boven water. Het lopen aan de hand gaat super, nu de angst overwinnen voor het alleen lopen. We blijven oefenen......en geduld houden.... Blijkt dat manlief ook niet zo snel was met lopen dus dit heeft hij van zn vader!
Thinkerbel, hoe is het bij jou? Heb je je wel gemeld gisteren????
Nadine, jullie dus ook druk met de zolder! Maken jullie er een slaapkamer van? Mijn man is dit weekend een aftimmering aan het maken incl deur. Dat is bijna klaar nu. Dan moet er een klein stukje gespact (schrijf ik dat zo????) worden en dan kan ik eindelijk de nieuwe trap verfen! Dan lijkt het meteen heel wat. Verder zijn we aan het sparen voor een dakkapel. Dat lijkt me zo mooi! Maar sparen gaat nu even niet zo hard, omdat man minder werkt, maar dat komt vanaf juli wel weer (ouderschapverlof afgelopen). Maken jullie ook een dakkapel? Die zijn toch best nog wel prijzig vind ik!
Meissie, van dat je meissie het zo goed doet! Mooi op gewicht dus. Lekkere bolle wangetjes, vind ik altijd zo schattig!
Vanmorgen zijn we naar het zwembad geweest. Vincent kruipt met de bandjes om zn armpjes het hele pierebadje door. Dat leek zo grappig! Net zn koppie boven water. Het lopen aan de hand gaat super, nu de angst overwinnen voor het alleen lopen. We blijven oefenen......en geduld houden.... Blijkt dat manlief ook niet zo snel was met lopen dus dit heeft hij van zn vader!
Thinkerbel, hoe is het bij jou? Heb je je wel gemeld gisteren????
zondag 1 maart 2009 om 17:20
maandag 2 maart 2009 om 10:40
@ Blink: We gaan idd op zolder een kamer maken voor Nick. Een dakkapel is voor ons geen optie, we hebben geen puntdak, maar 'n platdak, en daarbij wordt Nick z'n kamer groot genoeg dacht ik zo: 5,20 x 3.50 mtr. Gelukkig houden we nog een ruim stuk zolder over. We hebben beneden ook nog wel een kamer, maar dat is nu computer/ was/ strijk kamer maar die laten we ff zo en dat wordt straks de "opvolg"kamer van nr. 2. Ik zal wel foto's op hyves plaatsen van het verbouwingsproces.
@ Tink: spannend spannend, bijna 40 weken!!! Wel netjes jezelf blijven melden elke dag hè!
@ Ongeduld: wat sneu voor Guido. Ik weet wat je doormaakt, ze kunnen zoveel last van die tanden en kiezen hebben. Ik gebruikte op die pijnlijke plekken Dentinox, voor mijn gevoel werkte dat veel beter dan de Chamodent.
Ennuh... ik duim voor een goed bericht van je sollicitatie!!
Ik heb sinds zaterdag m'n positiebroeken aan. Ik pas nog wel een aantal gewone broeken, maar die positiegevallen zitten zo lekker!! Verder niks spannends te melden. Ga snel weer aan het werk.
Liefs Nadine
@ Tink: spannend spannend, bijna 40 weken!!! Wel netjes jezelf blijven melden elke dag hè!
@ Ongeduld: wat sneu voor Guido. Ik weet wat je doormaakt, ze kunnen zoveel last van die tanden en kiezen hebben. Ik gebruikte op die pijnlijke plekken Dentinox, voor mijn gevoel werkte dat veel beter dan de Chamodent.
Ennuh... ik duim voor een goed bericht van je sollicitatie!!
Ik heb sinds zaterdag m'n positiebroeken aan. Ik pas nog wel een aantal gewone broeken, maar die positiegevallen zitten zo lekker!! Verder niks spannends te melden. Ga snel weer aan het werk.
Liefs Nadine

maandag 2 maart 2009 om 16:40
We zijn bij het echobureau geweest. Ze kon niets vinden waarom hij niet zou kunnen indalen. Hij ligt wel met zijn achterhoofdje iets in mijn bekken. Kan zijn dat hij toch nog indaalt maar kan ook zijn dat het pas gebeurd tijdens de weeen. Afwachten dus. Ik kan iig een flinke plons verwachten zei ze haha ik heb veel vruchtwater. De kleine weegt nu 7 pond en heeft een lekker speklaagje. Lieve bolle wangetjes en hij lag lekker op zijn handjes te sabbelen. Word nu wel tijd dat hij het in het eggie gaat laten zien he?
(Ik doe af en toe even het zelfde berichtje hier als op het maart topic hoor, want ik blijf steeds hetzelfde verhaal tikken anders)
(Ik doe af en toe even het zelfde berichtje hier als op het maart topic hoor, want ik blijf steeds hetzelfde verhaal tikken anders)
maandag 2 maart 2009 om 19:53
haha, nog geen kleine tink! Ja, Tink, we zijn erg nieuwsgierig! Leuk dat jullie de kleine man weer even hebben kunnen bekijken. Nog maar eventjes en dan komt ie! Zo spannend en bijzonder.
Zo Nadine, wat een verbouwing! En die afmetingen lijken me meer dan prima. Er zijn studenten die jaloers zouden zijn!
Guido was vandaag een stuk minder jengelig, maar hij heeft nog steeds een dikke kaak.
Nog effe surfen en dan Grey's Anatomy!!!
Zo Nadine, wat een verbouwing! En die afmetingen lijken me meer dan prima. Er zijn studenten die jaloers zouden zijn!
Guido was vandaag een stuk minder jengelig, maar hij heeft nog steeds een dikke kaak.
Nog effe surfen en dan Grey's Anatomy!!!
maandag 2 maart 2009 om 22:11
dinsdag 3 maart 2009 om 08:21
Tinkerbel: Wat spannend!!! Oh het gaat nu scht snel he?
Harley: Hoe is het met jou meid?
Mocht je meelezen weet dat ik aan je denk!
Bloem:Hoe is het met jou?
Nadine: Zo dat is geen flauwe ruimte voor je mannetje
Leuk hoor die verbouwingen.
Blink: Pfft ja een dakkapel is hier ook nog een van de (vele) wensen
Maar idd even sparen ja want als we het doen dan moet ie ook groot
En ja een huis een kind een vrouw die weinig werkt (ik dus)kost allemaal he?
Harley: Hoe is het met jou meid?
Mocht je meelezen weet dat ik aan je denk!
Bloem:Hoe is het met jou?
Nadine: Zo dat is geen flauwe ruimte voor je mannetje
Leuk hoor die verbouwingen.
Blink: Pfft ja een dakkapel is hier ook nog een van de (vele) wensen
Maar idd even sparen ja want als we het doen dan moet ie ook groot
En ja een huis een kind een vrouw die weinig werkt (ik dus)kost allemaal he?
dinsdag 3 maart 2009 om 08:22
Andijvie & niet zo'n fris verhaal alarm!
Maar goed, misschien hebben jullie wel DE tip voor mij. Guido heeft gisteravond in de auto gespuugd. Ik heb zijn autostoel uitgebreid schoongemaakt, maar die ranzige lucht zit er nog steeds in. Hebben jullie trucs hoe dit eruit te krijgen?
Zo zielig, vanochtend bleek dat hij zijn hele bedje ook heeft ondergespuugd en later kwam ook zijn melk er weer uit. Omdat hij daarnaast wel redelijk vrolijk is, heb ik hem wel naar de gastouder gebracht. Ik ben benieuwd hoe hij het daar vandaag doet...
Maar goed, misschien hebben jullie wel DE tip voor mij. Guido heeft gisteravond in de auto gespuugd. Ik heb zijn autostoel uitgebreid schoongemaakt, maar die ranzige lucht zit er nog steeds in. Hebben jullie trucs hoe dit eruit te krijgen?
Zo zielig, vanochtend bleek dat hij zijn hele bedje ook heeft ondergespuugd en later kwam ook zijn melk er weer uit. Omdat hij daarnaast wel redelijk vrolijk is, heb ik hem wel naar de gastouder gebracht. Ik ben benieuwd hoe hij het daar vandaag doet...
dinsdag 3 maart 2009 om 11:03
Hier ziekgemeld. Ben de hele avond en nacht ziek geweest en het draait nu nog steeds in mn maag. Ze waren op het werk niet zo blij (zitten op de administratie met het maandeind), maar ik voel me net een vaatdoek. bah...
Ik heb al mn dag niet, want vandaag is het precies 3 jaar geleden dat mn vader is overleden.....
Ik heb al mn dag niet, want vandaag is het precies 3 jaar geleden dat mn vader is overleden.....
dinsdag 3 maart 2009 om 11:04
quote:ongeduld2 schreef op 03 maart 2009 @ 08:22:
Spuitbus Febreze proberen. Werkt vaak goed, maar dan wel de echte.
Kleine man ook niet lekker, veel beterschap voor het kereltje!
Spuitbus Febreze proberen. Werkt vaak goed, maar dan wel de echte.
Kleine man ook niet lekker, veel beterschap voor het kereltje!
dinsdag 3 maart 2009 om 15:58
@ Blink, beterschap en sterkte met alles vandaag meid!
@ Sweety: als het goed is, komt morgen het pakketje binnen! En als je twijfelt over hoe het moet of mocht je nog vragen hebben, gewoon bellen!!! Nog één tip... als je de doeken gaat wassen (30 graden fijnwas geloof ik) ff alle klittebanden dichtdoen, blijven ze mooi en pluisloos van.
@ Ongeduld: wat sneu Guido zo ziek is. Ik klop het af, Nick heeft dat nog nooit gehad!
Nick slaapt en nu ga ik ook ff 'n uurtje liggen, ben beetje moe.
Liefs Nadine
Tink, meld meld meld!!!
@ Sweety: als het goed is, komt morgen het pakketje binnen! En als je twijfelt over hoe het moet of mocht je nog vragen hebben, gewoon bellen!!! Nog één tip... als je de doeken gaat wassen (30 graden fijnwas geloof ik) ff alle klittebanden dichtdoen, blijven ze mooi en pluisloos van.
@ Ongeduld: wat sneu Guido zo ziek is. Ik klop het af, Nick heeft dat nog nooit gehad!
Nick slaapt en nu ga ik ook ff 'n uurtje liggen, ben beetje moe.
Liefs Nadine
Tink, meld meld meld!!!