Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
@Ongeduld, Oooohhh jeetje sterkte meid, ik hoop niet dat het al te erg is met je ventje. Laat je snel weten hoe het is gegaan??

Veel gekruisde berichtjes.......

Kom op Guido wel beter worden hoor!!!!
Zo, we zijn weer terug. De kinderats vermoedt het Rota virus. Op zich heel veel voorkomend en vervelend, maar niet heel bedreigend ofzo. Ik kon ervoor kiezen om Guido meteen op te laten nemen, of eerst zelf nog thuis te proberen. Ik hou Guido het liefst in zijn eigen vertrouwde omgeving, dus hij is weer mee naar huis gekomen.

Inmiddels slaapt ie alweer, ik ben benieuwd of ik er vocht inkrijg... Als hij om 18 uur nog niet beter is gaan drinken, dan moet ik bellen en wordt hij toch opgenomen.
Ongeduld:Och die Guido toch....

Kom op mannetje drinken!

Misschien steeds een heel klein beetje? Ja 50 is al niet veel maar ja..

Snel beter worden hoor!

Die beredenering klopt helemaal Ongeduld maar ze drinkt ze niet leeg en 1 keer bied ik 150 (water) dus echt teveel is het niet.

Maar denk dat Meissie ook gelijk heeft, als ze genoeg heeft dan heeft ze genoeg.

En daarbij is ze nou niet bepaald ondervoed hahaha dus zal eens proberen hoe laat ze gaat "roepen" als ik die laatste weg laat. En al is dat midden in de nacht nou ook prima

Thx meiden..
Misschien Danone met de medicijnen Ongeduld?

Of wil zelfs dat niet? Dat schijnen veel kinderen wel te eten als ze ziek zijn maar goed..als Guidootje te ziek is dan lukt het misschien niet.

Maar zit even mee te denken om te voorkomen dat je naar het ziekenhuis met hem moet..

Als het keeltje verzacht wil hij misschien ook wel weer drinken...hoop ik..
Hij drinkt weer! Nu hopen dat het erin blijft, maar ik heb goede hoop. Eten wil hij nog niet, maar drinken was het belangrijkste!

Hij zit nu de cd van Gerda Havertong te luisteren met een knuffeltje in zijn armen.

Pff, ik hoop echt dat dit doorzet!
Sweet, ik zou inderdaad eens proberen die laatste voeding weg te laten. Hoe zwaar is ze nu? Guido was vanochtend 8590, echt een lichtgewichtje dus!
@Ongeduld, Gelukkig drinkt hij weer.

Nou ik ben bij de vlos geweest. Ze ging voelen weer hoe hij lag en dat was echt vervelend dus ik zei al gelijk dit is niet leuk, het voelt beurs en hard. Ja zei ze dat kan komen door voorweeen. Maar ik voel eigenlijk niets. Ik dacht dat voorweeen altijd goed te voelen waren?? Hij is nog steeds niet gedaalt, nog steeds teveel ruimte. Ik ben heel benieuwd of het deze week nog gaat gebeuren. Denk van niet. Volgende week donderdag terug komen en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen. Spannend, ik denk vrijdag de 13de! haha
Fijn dat hij drinkt Ongeduld.

Mijn meisje woog bij de laatste keer 5880 dus zal nu wel 6 zijn.

Maar goed ze is ook lang net als haar papa en mama en zat mooi in de curve.

Tink: Domme vraag misschien maar vanwaar zo snel al een poging tot strippen? Donderdag ben je 5 dagen overdatum toch? Nou ja goed het zal wel goed zijn maar als het niet nodig is....

Strippen kan toch alleen in geval van verweking van de baarmoederhals en liefst een of twee cm ontsluiting?

Nou ja wie weet heb je dat ook wel want daar hoef je niks van te merken..
Ongeduld, fijn dat je mannetje weer drinkt!!

Probeer anders eens ORS (of heb je dat al gedaan) dat heb je ook voor baby's. Ik heb het ook een keer gebruikt toen Nick al 5 dagen aan de diarree was (drinken deed hij matig)

Ik ben wel blij voor je dat Guido niet opgenomen hoefde te worden. Maar als het nodig is, vlieg je natuurlijk....

Nick heeft zijn eerste "beschadiging" opgelopen. Onder ons buro op de computerkamer zit een richel met her er der een gaatje (voor montage van zaken). Afgelopen maandag moest ie in bad maar hij stond nog ff bij mij te kijken (ik zat achter de pc) met z'n handjes aan de rand van het buro. Toen was het tijd om te gaan en ik stond op en wou hem optillen. Wat bleek, had ie z'n duimpje in een zo'n gaatje gestoken. Nou, gillen als een speenvarken en bloeden als een rund. Hele lap vlees van z'n duimpje af. Stond zelf net zo hard te brullen. Meteen onder de kraan en een mooie pleister erop. Als ie er naar keek begon ie weer te huilen. Het was zooooo zielig. Nu loopt ie al dagen met z'n pleister bijna trots AUW, ja hè? te roepen, maar meer voor de show, want pijn doet het niet meer.

Nou, mijn werktijd zit erop. Ik ga m'n mannetje halen

liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Zo, ik ben er ook weer. Jeetje, wat was ik ziek zeg! Maar gaat nu wel weer gelukkig. Wat is er veel geschreven! Bedankt voor het medeleven. Dat doet me goed. Ik ben helaas nog niet naar het graf geweest, omdat ik zo ziek was. Maar dat ga ik morgen zeker doen! Even weer alles schoon maken en mooie bloemen brengen. Dat doet me altijd goed.

Ongeduld, jeetje wat schrikken zeg van Guido. Hopen dat hij snel nog wat meer drinkt. Goed dat je het zo goed in de gaten houdt. Is ook zo zielig voor zo'n klein mannetje. Heel veel beterschap!!

Nadine, o wat zielig! Dat doet ook zo zeer arm mannetje. Maar dan wel weer grappig dat hij zo loopt te pronken met zijn pleister.

Sweety, Vincent was ook snel van de laatste fles af. Ik maakte hem eerst ook altijd even weer wakker, maar dat was niet wat. Volgens anderen en het cb moest hij ook nog die laatste fles, maar hij gaf zelf duidelijk aan dat dat niet zo was. Dus heb ik hem weggelaten. Nou, hij deed het er hartstikke goed op (lees, hij is nu bijna 14 kg! ) Dus komt vast goed meis!

Thinkerbel, je houdt ons wel in spanning hoor. Maarja, de kleine jou! Ik hou je in de gaten!!

Utha, wat een ontzettend mooi stukje heb je geschreven voor Bloem. Kippevel!

Bloem, Wat fijn dat er weer een twinkeling is. Knap dat je bezig bent voor een broertje/zusje voor je mannetje. Het is voor mij moeilijk om de juiste woorden te vinden dus ik hoop dat ik het goed verwoord. Fijn dat je bij het nieuwe topic steun vind en kan praten met lotgenoten. Dikke knuffel en ik duim voor jullie meid!!

Harley, veel succes. Vind het voor jou ook zo spannend! Er wordt ook flink voor jou geduimd hier!!

Zaza, hoe is het bij jou? Lukt het een beetje allemaal met werken en met Lynn?

Met het lopen van Vincent gaat het super! Ik ben zo trots op hem! Maar alleen nu wel de klinken omhoog gezeg, want hij loopt nu telkens in de gang. haha dikke boef.

Voor iedereen verder een dikke knuffel.
@Blink, Hey! Fijn dat je weer beter bent.

@Sweety, Ik heb liever dat ze me 2 keer strippen om het op gang te helpen dan dat ze me inleiden. Dus als ze me kan strippen volgende week, graag! Dan is er nog genoeg tijd om het nog een keer te proberen mocht het niet lukken.

@Nadine, AH bah wat eng!!! Dat zijn dingen waar ik zo de kriebels van kan krijgen.
Tink: Je houdt ons (en jezelf natuurlijk) dus nog even in spanning! Voorweeen hoef je helemaal niet te voelen, ik ken zelfs verhalen van vrouwen die de eerste ontsluitingsweeen niet voelen! Dit wens ik je ook toe!

Nadine: Ach, wat sneu voor Nick! En wat een acteur, nu parmantig met z'n pleister pronken!

Blink: Fijn dat je er weer bent!

Hoe meer Guido is gaan drinken, hoe sneller hij bijtrok! Echt heerlijk, weer het ondeugd in zijn oogjes te zien. Hij heeft niets gegeten, maar dat komt vanzelf wel weer! Zo raar met kinderen, zo ineens zijn ze heeel ziek, en zo ineens ook weer veel beter.

Oja, zo grappig. Ik vroeg Guido vanavond: Hoe heet jij? Zijn antwoord: Boef!
Oh meiden ff heel ego...

Ik ben vandaag bij de makelaar geweest. En ik heb een nieuwbouwapp op het oog met een tuintje van 5.20 op 7.70 meter en 2 ruime slaapkamers...en met een beetje passen en meten valt het waarschijnlijk net binnen mijn budget...morgen weer eens even langs de hypotheekverstrekker...

Ongeduld fijn dat Guido drinkt. Ik duim voor jullie dat hij snel beter wordt. En boef wat grappig, noemen jullie hem vaak zo?
Oh, wat spannend Meissie! Heb je een linkje naar het huis? Ik vind het altijd zo leuk om huizen te kijken.

Vriendlief haalt Guido 's ochtends altijd uit bed met de woorden: Goedemorgen Boef!
Zo, moest twee bladzijden bijlezen!

Ongeduld, wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn! Vreselijk.. ik ben blij dat het nu weer beter gaat en dat Guido weer drinkt. Eten komt inderdaad wel, drinken is belangrijk.

Blink, heel veel sterkte morgen.

Meissie, wat leuk! Ben benieuwd hoe het afloopt met je eventuele nieuwe huis!

Utah, fijn je weer te horen. Kan me voorstellen dat je het druk hebt. Stage en alles erbij. En die beoordeling komt vast en zeker helemaal goed.

Bloem, fijn dat je af en toe weer schrijft en heel knap dat je dat al weer kan. Ik ben blij te lezen dat het beetje bij beetje wat beter gaat. Een twinkeling in je ogen is belangrijk en ik weet zeker dat jullie kleintje* dat graag bij jullie zou zien!

Sweet, kan me voorstellen dat je twijfelt over die laatste fles. Kan je eventueel rond negen uur doen en dan misschien een halve fles? Dan heb je alleen bij de laatste fles er drie uur tussen, maar dat mag. Plus dat je dan bijvoorbeeld 120 + 3 kan geven als ze het daarop redt. Doen we bij Lynn ook vaak. En ik zou haar zeker niet wakker maken 's ochtends! Ze wordt echt wel wakker als ze honger heeft. Wij hadden dat op een moment ook, dan kwam ze op de ene dag wel op 5 flessen uit en dan de dag erna op 4. Steeds om en om. Logisch ook, want dan had ze bijvoorbeeld de laatste om 22.30 en dan werd ze laat wakker. Dan zaten we zo ver voor op schema dat ze dan om 20.30 misschien al de laatste kreeg. Dan werd ze weer vroeg wakker en dan kreeg ze wel weer een late fles.

Tink, spannend allemaal hoor! Het kan in elk geval nooit lang meer duren!

Nadine, hoe is het bij jullie?

Harley,

Hier gaat het goed. Erg druk. Kom veel te weinig aan mn studie toe. Maar ja. Drieenhalve dag werken, gezin en studie is toch best veel. Maar nu heb ik weekend!
MELD!!

Lekker een rot nacht gehad. Alles deed me zeer. Pijn in mijn vingers, last van mijn darmen, pijn in mijn rug, rusteloze benen, argggggggg. Ik kon me gewoon niet meer omdraaien. Wat een verschrikking.

@Ongeduld, Heeft guido alles nog binnen gehouden??

@Zaza, Geniet maar lekker van je weekend!
Tink: Ik doe nog een weeenopwekdansje voor je!

Zaza: Geniet van het weekend! Nog leuke plannen?

Guido is nog steeds ziekig, maar al een heel stuk beter. Vandaag is het papadag, dus ik kon weer aan het werk. Toen ik vanochtend belde, was er volgens vriendlief een heuze speelgoedexplosie geweest. Alleen maar positief!
O, Thinkerbel, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik dans met Ongeduld mee!!

Meissie, wat spannend! Ik ga voor je duimen dat het lukt. Klinkt erg goed!!

Ongeduld, fijn dat Guido weer wat beter is! Wat grappig dat hij Boef zei! Hier roept kleine man steeds Tineke! Haha, maar dat is mn tante. Het zal wel makkelijk uit te spreken zijn. Klinkt in elk geval wel grappig.

Utha, komt vast helemaal goed met je opleiding. Maar die zenuwen kan ik me nog goed herinneren. Dat had ik ook altijd!!! Succes!!
MELD. Vandaag 40 weken!
Joehoe! Babyboy van Tinkie, kom er maar uit, je tijd is om!!!!

eerste foto's van de verbouwing op m'n hyves. Wand staat al, maandag gaan ze weer verder. Ik hou jullie op de hoogte

(ben nu al tevreden, hou nl. nog precies genoeg ruimte over om m'n trouwjurk toch op de pop neer te kunnen zetten boven, haha!)
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Tink vandaag uitgerekend!! Maar ja.. dat helpt ook nog niet dus. Ik blijf duimen!
Tinkerbel, het komt wel heel dichtbij nu! Wanneer word je gestript? Of lig je al te puffen....?

Sweety, dat je met borstvoeding gestopt bent, had ik inderdaad gemist. Ik dacht dat het juist zo goed ging. Ben je vanwege haar krampjes gestopt? Nou ja, wat doet het ertoe? Als het nu maar lekker met jullie gaat!

(Ik begin er zelf nu trouwens ook wel een beetje genoeg van te krijgen, die bv. Tim zelf kan er geen genoeg van krijgen... Over een krappe twee maanden vieren we Tim's eerste verjaardag en dan ben ik ervanaf! Freedom!)

Ongeduld, wat een nare toestand met die arme Guido! Gelukkig trok hij ook snel weer bij. Is hij nu helemaal hersteld?

Meissie, ik schaam me diep dat ik niet aan jou heb geschreven in mijn lange lap tekst van vorige keer. Hoe is het met jullie? Ziet het ernaar uit dat je met je dochter gaat verhuizen naar dat leuke appartement? Ik hoop het voor je. Het lijkt me trouwens wel een hele onderneming hoor, zo'n verhuizing met een baby'tje. Heel veel succes ermee, maar eerst dat droomappartement kopen! Hou je ons op de hoogte?

Mijn beoordeling ging goed. O, wat ben ik opgelucht en blij. Als verrassing had mijn man een fles champagne gehaald om het te vieren. Wat een bofkont ben ik he? Eerst een goede beoordeling en dan nog zo'n man... Zucht...
anoniem_53670 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 09:55
Reden: tsja
% gewijzigd
Meld nog steeds met baby in buik, bij het maart topic is Mibb gister bevallen op de uitgerekende datum, waarom heb ik toch niet zo'n slim kind??? nog steeds geen tekenen dat hij er aan gaat komen

@Utah, Dat is idd erg lief van je vent! Hmmmm lekkel
Thinkerbel, je hebt juist een heel slim kind. Vind het nog veel te fijn bij mama in de buik! Ik hoop dat het snel begint!

Ongeduld, hoe is het nu met de kleine man? Weer helemaal beter en ook een kiesje erbij?

Hier wel weer een kies erbij. Nog even het boekje erbij, maar volgens mij heeft hij nu ook alles! Alleen de verstandskiezen nog natuurlijk, maar komen die niet later pas? Ik weet het ook niet eigenlijk.

Nadine, ziet er goed uit de zolder. Wordt een mooie ruime kamer als ik het goed kan zien! De baby krijgt Nick zijn kamer? Ga je er nog veel aan veranderen?

Meissie, al iets gehoord over het huis? Ik hoop dat het bij de adviseur ook allemaal goed komt en dat je een bod kunt gaan uitbrengen. Spannend hoor!!

Utha, fijn dat je beoordeling goed was! Zei ik toch! Wat lief zeg een fles champagne! Knap dat je nog steeds borstvoeding geeft zeg!

Zo rustig dagje vandaag.
Hallo meiden

Oooh tinkje zet hem op meid...het kan nog efjes duren maar het kan ook elk moment...

Is Guido beter? Charlotte had zaterdag ook koorts, maar met een beetje paracetamol was het snel onder controle...is alleen zo zielig he? Je kind pijn zien hebben.

Goh Vincent nu al zijn tandjes al, knap hoor....

Proficiat Utah en wat een lieverd die man van je...en geen geschaam hoor, let toch niks meid.

Ze zijn nog maar pas begonnen met bouwen aan het appartement hoor. Zou pas medio 2010 klaar zijn dus dan is mijn meisje ruim 1,5 jaar en wie weet loopt ze dan al zelf de drempel over :-) Is wel leuk, ik kan de indeling nog een beetje wijzigen en zelf de keuken en badkamer en vloer en zo kiezen... De financiëring ga ik wel rond krijgen, maar nu nog even rondshoppen voor de beste voorwaarden...ik denk dat ik aankomende vrijdag de verkoopovereenkomst ga tekenen.

Oh en ik had gisteren een date. En ik vind het zo een ontzettend leuke vent...daar zou ik weleens heel erg verliefd op kunnen worden...spannend allemaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven