Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Aza, ik heb Sjoerd langs gestuurd via het bestaande Pb lijntje :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
De heertjes zijn ontplofte wolkonijnen :-o Drie keer per dag kammen en nog vaker het huis en onszelf ontharen... Maar vandaag heb ik de 'furminator' ontvangen en mijn hemel! Na de gewone kambeurt die ze al gehad hadden kwam er per kat nog een kat aan haren uit. Niet te geloven! Ik denk dat mijn 'viltende' vriendin een vuilniszak vol kattenhaar krijgt in het weekend.
Oudblond schreef:
18-04-2018 19:33
Aza, ik heb Sjoerd langs gestuurd via het bestaande Pb lijntje :bigkiss:
Gezien, ga zo reageren.
Thanks OB
Azarole schreef:
18-04-2018 14:30
3 weken geleden voor het laatst, dus het is nu rustig. Maar het spookt wel door m'n achterhoofd dat hij zou kunnen komen dit weekend :(.
Dat speelt waarschijnlijk ook wel mee.
:hug:
Eindelijk, ik kan mijn nieuwe jurk aan vandaag!
Elfje112 schreef:
19-04-2018 09:01
Eindelijk, ik kan mijn nieuwe jurk aan vandaag!
Yeeaaah!
Goedemorgen Stammers :sun:

Wat een mooie dag, straks de keuken een sopje geven en verder niet veel.
Man is op reis en mijn vriendin komt eten. Dat was het wel vandaag.
Als het lukt wil ik nog een parasol kopen.

Leuk Elfje, ik ga ook in jurk vandaag, nu eerst uit de sportkleding. :cheer2:
Hij staat je prachtig Elfje!

Afbeelding

[sorry van je praaaivecie]
Oudblond schreef:
19-04-2018 12:00

Afbeelding

:P
:-D
Ik had gisteren een drukke dag, erg gezellige avond en daardoor een beetje kort nachtje. Vanmorgen een nieuwe / oude taak die ik weer ga doen. En dat ging gelukkig goed. Nu ben ik thuis en moet vanavond weer werken dus ik kan mooi even in de zon zitten lezen.
Morgenvroeg maar even sporten het is nu te mooi weer.
Dus ik vertrek weer naar buiten :sun:
Het is inderdaad lekker buiten. Ga zo nu en dan even naar buiten om (mee) te roken, want helaas zit ik gewoon op kantoor xD.
Oudblond schreef:
19-04-2018 12:00

Afbeelding

Dank je! En goed dat je wel aan mijn praaivecie hebt gedacht.
Ik zit ook niet constant buiten want dan verbrand ik levend heb ik het idee. Heb nog een uurtje voor ik moet douchen en eten. Moet om een uur of 17.00 de deur weer uit. Voordeel van vanavond werken is dat ik morgenavond lekker vrij ben en dat zonder dat het me verlofuren kost.
Komende week heb ik het denk ik qua uren niet zo druk, daarna twee weken denk ik wel want moet een gedeelte werk van een collega die met vakantie is over nemen.
Het is heerlijk buiten, ik zit wel onder de overkapping anders is het te.
Dreum speelt uiteraard met water en zand :yes:
Ik ben jaloers Lilly! Ik zit even uit te puffen in voorbereiding op een bijeenkomst die tot een uurtje of 7 duurt. Zo geen zin in binnen zitten en palaveren! Ik wil naar een terrasje, met koude witte wijn en ijs! Gelukkig heb ik een balkon op het zuidwesten en kan ik vanavond wel nog even van de zon en de zonsondergang genieten.
Oudblond schreef:
19-04-2018 15:26
Ik ben jaloers Lilly! Ik zit even uit te puffen in voorbereiding op een bijeenkomst die tot een uurtje of 7 duurt. Zo geen zin in binnen zitten en palaveren! Ik wil naar een terrasje, met koude witte wijn en ijs! Gelukkig heb ik een balkon op het zuidwesten en kan ik vanavond wel nog even van de zon en de zonsondergang genieten.
Zal ik je bellen midden in de bijeenkomst dat er een noodgeval is?? :proud:
(Het ijs is op, dat is dan het noodgeval)
Ik vond het net echt heerlijk buiten. Hoop dat het niet te snel afkoelt vanavond :-).

Dreum is slim! Lekker met zand en water spelen, ik denk dat ik erbij kom zitten xD
Lillybit schreef:
19-04-2018 15:28
Zal ik je bellen midden in de bijeenkomst dat er een noodgeval is?? :proud:
(Het ijs is op, dat is dan het noodgeval)
:biggrin: Ik heb zelden zin in ijs, maar vandaag! Ik kon niet van mijn plek en heb serieus overwogen om het hele kantoor te trakteren op een ijsje zodat ik er iemand op uit kon sturen. ;-D Maar ik heb me ingehouden en naar man ge'appt of hij roomijs, brésilienne en caramelsaus wil gaan halen voor vanavond.
Azarole schreef:
19-04-2018 15:30
Ik vond het net echt heerlijk buiten. Hoop dat het niet te snel afkoelt vanavond :-).

Dreum is slim! Lekker met zand en water spelen, ik denk dat ik erbij kom zitten xD
Tot zo!

Niks heerlijker dan spelen in je bijna nakie :proud:
Oudblond schreef:
19-04-2018 15:31
:biggrin: Ik heb zelden zin in ijs, maar vandaag! Ik kon niet van mijn plek en heb serieus overwogen om het hele kantoor te trakteren op een ijsje zodat ik er iemand op uit kon sturen. ;-D Maar ik heb me ingehouden en naar man ge'appt of hij roomijs, brésilienne en caramelsaus wil gaan halen voor vanavond.
Ik ben ook niet heel gek op ijs maar een sundea caramel met nootjes van de Mac is mijn guilty pleasure .
Ik ga eerst bij Dreum in de zandbak spelen en als Blondje dan me ijsjes naar Lily komt, dan is mijn dag compleet.
Of ik ga met m'n zanderige kleding naar Blondje, maar dat is weer zoveel opruimwerk.
Azarole schreef:
19-04-2018 15:42
Ik ga eerst bij Dreum in de zandbak spelen en als Blondje dan me ijsjes naar Lily komt, dan is mijn dag compleet.
Of ik ga met m'n zanderige kleding naar Blondje, maar dat is weer zoveel opruimwerk.
:rofl:
Ik denk dat Blond je dan schoonmaakt met dat nieuwe kattenhaarplukding.
Lillybit schreef:
19-04-2018 15:43
:rofl:
Ik denk dat Blond je dan schoonmaakt met dat nieuwe kattenhaarplukding.
Oh help..
Neem ik m'n kleine pluisje ook gelijk mee :proud:
Pfff, wat warm als je verplicht naar buiten moet in je veel te warme bedrijfsshirt.
En omdat een lens is gescheurt van mijn laatste setje, moest ik mijn bril op en nu zijn mijn ogen ook nog eens (licht) verbrand. Voelde het pas net. Branden en tranen.
Maar morgen ben ik vrij! dan kan ik in gepaste kleding van de zon genieten en af en toe de koelte opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven