Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
15-04-2018 18:18
Ben nu wel heul benieuwd naar dat outfitje :biggrin:
Wit, blauw. Je zou het een delfs patroontje kunnen noemen. Stretch aansluitend jurkje met driekwart mouw met een getailleerd jasje erop met mao kraagje en rits. Ik vond het heel lang heel mooi....

In het kader van de buitenkeuken... Man toverde hier toch weer iets uit de keuken! Ik deed boodschappen en heb dan 'maaltijden' voor ogen. Maar hij doet die koelkast open en tovert er iets heel anders uit. Zelfgemaakte hamburgers op geroosterd Turks brood met cheddar, rucola, tomaten, mosterd, augurk, jalapenos en pesto. Hemels!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker Oudblond!

Man is thuis en ligt te snurken en ik ga ook zo slapen. Drukke week voor de boeg.
Outfitje is bummer OB. Maar hij staat jou toch sowieso beter?

Hier even een lui weekend. Zaterdag in de zon gezeten én natuurlijk verkleurd. Daarna nog een verjaardag van vrienden van vriend en die viel eigenlijk best wel mee. Had erger verwacht xD.
Zondag koekjes gebakken, had een beetje een bummerdag.

Nu weer op kantoor. Sleutels vergeten, echt een Aza-actie.
Blond, je kan die outfit nog gewoon aan hoor! Dat iemand anders hetzelfde draagt is toch geen ramp verder.
Ik koop kleding in veel voorkomende winkels dus ik kom wel vaker iemand met hetzelfde shirt bv tegen. Heb een collega en wij hebben ook hetzelfde shirt maar dan wel in een andere kleur gelukkig. ;-D

Vanmiddag even gesport en ga zo douchen en koken want moet vanavond weer naar een werkdingetje. Man heeft twee kommen soep gegeten en is alweer naar de stad om te feesten. Ik zag alweer filmpjes op Facebook van een overvolle stad.

Leuk Lillybit een buitenkeuken!. Bij jouw nickname moet ik trouwens altijd hier aan denken :D https://youtu.be/C80GIkG7T9Y
Elfje112 schreef:
16-04-2018 13:48
Blond, je kan die outfit nog gewoon aan hoor! Dat iemand anders hetzelfde draagt is toch geen ramp verder.
Elfje, ik vind het zeker geen probleem dat iemand anders hetzelfde draagt. Ik moet alleen het beeld van een nogal slordige te grote dame in een te klein jasje waardoor het patroontje uitgerekt werd, uit mijn hoofd krijgen. En me voorhouden dat het er bij mij zo echt niet uitziet!
Mannen van de hele oude stempel: Ze bestaan nog! Net een notaris op rust op bezoek gekregen. Ik was de enige vrouw in het gezelschap en meneer de notaris richtte het woord enkel tot de mannelijke collega's. Tot 1 van hen opmerkte dat ik toch echt de enige aan tafel was met beslissingsbevoegdheid. ;-D
Ooh dat snap ik helemaal OB
Haha Oudblond, ik zie nu zo’n heel stoffig mannetje voor me die doet alsof jij de koffiejuffrouw bent :)
dolfje schreef:
16-04-2018 16:27
Haha Oudblond, ik zie nu zo’n heel stoffig mannetje voor me die doet alsof jij de koffiejuffrouw bent :)
Zo ongeveer was het ook. Eigenlijk gewoon hilarisch!
Ik zie het ook zo voor me
Azarole schreef:
16-04-2018 13:08
Outfitje is bummer OB. Maar hij staat jou toch sowieso beter?

Hier even een lui weekend. Zaterdag in de zon gezeten én natuurlijk verkleurd. Daarna nog een verjaardag van vrienden van vriend en die viel eigenlijk best wel mee. Had erger verwacht xD.
Zondag koekjes gebakken, had een beetje een bummerdag.

Nu weer op kantoor. Sleutels vergeten, echt een Aza-actie.
Extra knuffel voor jou :)
Oudblond schreef:
16-04-2018 16:24
Mannen van de hele oude stempel: Ze bestaan nog! Net een notaris op rust op bezoek gekregen. Ik was de enige vrouw in het gezelschap en meneer de notaris richtte het woord enkel tot de mannelijke collega's. Tot 1 van hen opmerkte dat ik toch echt de enige aan tafel was met beslissingsbevoegdheid. ;-D
Gut, al die moderne vrouwen ook van tegenwoordig :rofl:
Vanmorgen een klasje fat attack meegedaan. Kan je verzekeren dat mijn vetjes zo geschrokken zijn dat ze beloofd hebben vanzelf weg te gaan. O_O
Lillybit schreef:
16-04-2018 18:00
Vanmorgen een klasje fat attack meegedaan. Kan je verzekeren dat mijn vetjes zo geschrokken zijn dat ze beloofd hebben vanzelf weg te gaan. O_O
:rofl:

Als het het setje is wat ik gezien heb OB, dan kan ik je verzekeren dat het je prachtig staat.

De ene collega na de andere vertrekt bij mij op t werk. Allemaal nieuwe uitdagingen en ik geef ze groot gelijk. Wel een beetje jammer voor mij. Mijn LG vroeg me of ik toch wel bleef en trok mijn kraag recht en wreef over mijn arm. Dat was wel een beetje awkward.
Ik vrees voor een puinhoop, vooral in de vakantie, maar ik ga me er niet druk om maken. Heeft toch geen zin. Ik ga gewoon doen wat ik kan en houd mijn eigen grenzen in de gaten.
Da's niet leuk poesje! Maar heel goed hoe je er in bent gaan staan. Je maakt volgens mij grotere stappen dan je zelf door hebt :high5:
En ja het is het setje dat jij kent :-D
Man hier blijft me verbazen! Op een heel positieve manier. Zo leuk! Zou het kunnen dat een midlife ding ook gewoon mooi kan zijn? Ik denk het intussen wel!!! :jump:
Lillybit schreef:
Geef die schrikkende vetjes meteen maar een doel: Mijn kant uit please! Ik gaf vandaag les, had drie best heftige afsrpaken en werd mega (overgangs) ongesteld met opvliegers en 'vanzelf' huilende ogen :sick: Djeezzzzz Ik hoop dat ik over een paar dagen gewoon weer mezelf ben. Beetje meer vetjes zou helpen!
Lillybit schreef:

Ik wilde dat mijn vetjes ergens van schrokken, maar die van mij zijn echte bikkels :(

Blond, zo grappig jouw post over die notaris. Geweldige reactie ook van jouw collega.

Katjies, je doet het goed!
Oudblond schreef:
16-04-2018 16:20
Elfje, ik vind het zeker geen probleem dat iemand anders hetzelfde draagt. Ik moet alleen het beeld van een nogal slordige te grote dame in een te klein jasje waardoor het patroontje uitgerekt werd, uit mijn hoofd krijgen. En me voorhouden dat het er bij mij zo echt niet uitziet!
Dat snap ik! Hopelijk raak je dat beeld snel kwijt. Maar met jouw figuur staat sowieso alles beter.
Elfje112 schreef:
17-04-2018 07:22

Ik wilde dat mijn vetjes ergens van schrokken, maar die van mij zijn echte bikkels :(

Die van mij helaas ook.
Mijn vetjes gaan ook nergens heen :-O.

Vandaag een migraine-aanval gehad. Daarna toch even naar buiten en met vriend de stad in.
Medicatie slaat gelukkig dan aan, dus het ging.
Nu lekker op tijd naar bed.
Ik heb gelukkig nog maar heel zelden migraine. Als meisje had ik het heel vaak. Vreselijk. Gelukkig dat de medicatie aanslaat Fruitje. Rustig avondje helpt ook.
Wat doet die zon veel met me! Mijn 'overgangsklachten' zijn vandaag gewoon foetsie! En ik heb letterlijk 18 werkprojecten lopen, weet de hele dag niet hoe ik het allemaal voor elkaar krijg maar ik voel me verbazend energiek en positief. Heerlijk! Dat gevoel en deze temperatuur mag van mij 12 maanden per jaar duren!
Simpele maaltijd: gepofte aardappel met boter en zeezout, biefstuk, coolslaw en gemengde sla. Zo bevredigend lekker! Nu een kopje koffie met een blokje pure chocola en zo meteen mijn dagelijkse belletje met Maman :heart: #blijeblond
Hm ik kreeg ook ineens hoofdpijn vanavond, waren in de mediamarkt naar drogers aan het kijken en bam.
Dadelijk even douchen en ook maar op tijd naar bed.
Fijn al die solidaire vetjes hier :rofl:
Alle vetjes richting Blond :cheer:
Stress zet aan bij mij, ondanks dat ik soms moeilijk kan eten :facepalm:

Goedemorgen Stammers, wat een heerlijke zon :sun: het is nu al warm.

Gisteren een gesprek met mijn psych gehad, we zijn begonnen een terugkeerplan te schrijven maar ze vindt dat ik nog lang niet toe ben aan werken. Heb nog teveel moeite met een simpele dag van minimaal huishouden en één buitenactiviteit.

Oeh Katjies, pas op jezelf hoor.
Klinkt maar al te bekend dat je ineens in je eentje zit.

Is de hoofdpijn gezakt Aza en Dolfje?

Elfje, hoe gaat het?
Ik had tot vorig jaar iedere maand minstens 1 aanval. Nu is dit m'n 3e in anderhalve maand tijd. Denk dat het door de stress van het werk komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven