Stamcafe XXXII
zondag 15 april 2018 om 18:39
Wit, blauw. Je zou het een delfs patroontje kunnen noemen. Stretch aansluitend jurkje met driekwart mouw met een getailleerd jasje erop met mao kraagje en rits. Ik vond het heel lang heel mooi....
In het kader van de buitenkeuken... Man toverde hier toch weer iets uit de keuken! Ik deed boodschappen en heb dan 'maaltijden' voor ogen. Maar hij doet die koelkast open en tovert er iets heel anders uit. Zelfgemaakte hamburgers op geroosterd Turks brood met cheddar, rucola, tomaten, mosterd, augurk, jalapenos en pesto. Hemels!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 16 april 2018 om 13:08
Outfitje is bummer OB. Maar hij staat jou toch sowieso beter?
Hier even een lui weekend. Zaterdag in de zon gezeten én natuurlijk verkleurd. Daarna nog een verjaardag van vrienden van vriend en die viel eigenlijk best wel mee. Had erger verwacht xD.
Zondag koekjes gebakken, had een beetje een bummerdag.
Nu weer op kantoor. Sleutels vergeten, echt een Aza-actie.
Hier even een lui weekend. Zaterdag in de zon gezeten én natuurlijk verkleurd. Daarna nog een verjaardag van vrienden van vriend en die viel eigenlijk best wel mee. Had erger verwacht xD.
maandag 16 april 2018 om 16:17
Ik koop kleding in veel voorkomende winkels dus ik kom wel vaker iemand met hetzelfde shirt bv tegen. Heb een collega en wij hebben ook hetzelfde shirt maar dan wel in een andere kleur gelukkig.
Vanmiddag even gesport en ga zo douchen en koken want moet vanavond weer naar een werkdingetje. Man heeft twee kommen soep gegeten en is alweer naar de stad om te feesten. Ik zag alweer filmpjes op Facebook van een overvolle stad.
Leuk Lillybit een buitenkeuken!. Bij jouw nickname moet ik trouwens altijd hier aan denken
https://youtu.be/C80GIkG7T9Y
Vanmiddag even gesport en ga zo douchen en koken want moet vanavond weer naar een werkdingetje. Man heeft twee kommen soep gegeten en is alweer naar de stad om te feesten. Ik zag alweer filmpjes op Facebook van een overvolle stad.
Leuk Lillybit een buitenkeuken!. Bij jouw nickname moet ik trouwens altijd hier aan denken
maandag 16 april 2018 om 16:20
Elfje, ik vind het zeker geen probleem dat iemand anders hetzelfde draagt. Ik moet alleen het beeld van een nogal slordige te grote dame in een te klein jasje waardoor het patroontje uitgerekt werd, uit mijn hoofd krijgen. En me voorhouden dat het er bij mij zo echt niet uitziet!
maandag 16 april 2018 om 16:24
Mannen van de hele oude stempel: Ze bestaan nog! Net een notaris op rust op bezoek gekregen. Ik was de enige vrouw in het gezelschap en meneer de notaris richtte het woord enkel tot de mannelijke collega's. Tot 1 van hen opmerkte dat ik toch echt de enige aan tafel was met beslissingsbevoegdheid.
maandag 16 april 2018 om 16:31
maandag 16 april 2018 om 17:57
Extra knuffel voor jouAzarole schreef: ↑16-04-2018 13:08Outfitje is bummer OB. Maar hij staat jou toch sowieso beter?
maandag 16 april 2018 om 17:58
Gut, al die moderne vrouwen ook van tegenwoordigOudblond schreef: ↑16-04-2018 16:24Mannen van de hele oude stempel: Ze bestaan nog! Net een notaris op rust op bezoek gekregen. Ik was de enige vrouw in het gezelschap en meneer de notaris richtte het woord enkel tot de mannelijke collega's. Tot 1 van hen opmerkte dat ik toch echt de enige aan tafel was met beslissingsbevoegdheid.![]()
maandag 16 april 2018 om 20:01
Als het het setje is wat ik gezien heb OB, dan kan ik je verzekeren dat het je prachtig staat.
De ene collega na de andere vertrekt bij mij op t werk. Allemaal nieuwe uitdagingen en ik geef ze groot gelijk. Wel een beetje jammer voor mij. Mijn LG vroeg me of ik toch wel bleef en trok mijn kraag recht en wreef over mijn arm. Dat was wel een beetje awkward.
Ik vrees voor een puinhoop, vooral in de vakantie, maar ik ga me er niet druk om maken. Heeft toch geen zin. Ik ga gewoon doen wat ik kan en houd mijn eigen grenzen in de gaten.
maandag 16 april 2018 om 22:24
Da's niet leuk poesje! Maar heel goed hoe je er in bent gaan staan. Je maakt volgens mij grotere stappen dan je zelf door hebt
En ja het is het setje dat jij kent
Man hier blijft me verbazen! Op een heel positieve manier. Zo leuk! Zou het kunnen dat een midlife ding ook gewoon mooi kan zijn? Ik denk het intussen wel!!!
En ja het is het setje dat jij kent
Man hier blijft me verbazen! Op een heel positieve manier. Zo leuk! Zou het kunnen dat een midlife ding ook gewoon mooi kan zijn? Ik denk het intussen wel!!!
maandag 16 april 2018 om 22:36
Geef die schrikkende vetjes meteen maar een doel: Mijn kant uit please! Ik gaf vandaag les, had drie best heftige afsrpaken en werd mega (overgangs) ongesteld met opvliegers en 'vanzelf' huilende ogen
dinsdag 17 april 2018 om 07:22
Ik wilde dat mijn vetjes ergens van schrokken, maar die van mij zijn echte bikkels
Blond, zo grappig jouw post over die notaris. Geweldige reactie ook van jouw collega.
Katjies, je doet het goed!
dinsdag 17 april 2018 om 07:25
Dat snap ik! Hopelijk raak je dat beeld snel kwijt. Maar met jouw figuur staat sowieso alles beter.Oudblond schreef: ↑16-04-2018 16:20Elfje, ik vind het zeker geen probleem dat iemand anders hetzelfde draagt. Ik moet alleen het beeld van een nogal slordige te grote dame in een te klein jasje waardoor het patroontje uitgerekt werd, uit mijn hoofd krijgen. En me voorhouden dat het er bij mij zo echt niet uitziet!
dinsdag 17 april 2018 om 19:52
Ik heb gelukkig nog maar heel zelden migraine. Als meisje had ik het heel vaak. Vreselijk. Gelukkig dat de medicatie aanslaat Fruitje. Rustig avondje helpt ook.
Wat doet die zon veel met me! Mijn 'overgangsklachten' zijn vandaag gewoon foetsie! En ik heb letterlijk 18 werkprojecten lopen, weet de hele dag niet hoe ik het allemaal voor elkaar krijg maar ik voel me verbazend energiek en positief. Heerlijk! Dat gevoel en deze temperatuur mag van mij 12 maanden per jaar duren!
Simpele maaltijd: gepofte aardappel met boter en zeezout, biefstuk, coolslaw en gemengde sla. Zo bevredigend lekker! Nu een kopje koffie met een blokje pure chocola en zo meteen mijn dagelijkse belletje met Maman
#blijeblond
Wat doet die zon veel met me! Mijn 'overgangsklachten' zijn vandaag gewoon foetsie! En ik heb letterlijk 18 werkprojecten lopen, weet de hele dag niet hoe ik het allemaal voor elkaar krijg maar ik voel me verbazend energiek en positief. Heerlijk! Dat gevoel en deze temperatuur mag van mij 12 maanden per jaar duren!
Simpele maaltijd: gepofte aardappel met boter en zeezout, biefstuk, coolslaw en gemengde sla. Zo bevredigend lekker! Nu een kopje koffie met een blokje pure chocola en zo meteen mijn dagelijkse belletje met Maman
woensdag 18 april 2018 om 09:17
Fijn al die solidaire vetjes hier
Alle vetjes richting Blond
Stress zet aan bij mij, ondanks dat ik soms moeilijk kan eten
Goedemorgen Stammers, wat een heerlijke zon
het is nu al warm.
Gisteren een gesprek met mijn psych gehad, we zijn begonnen een terugkeerplan te schrijven maar ze vindt dat ik nog lang niet toe ben aan werken. Heb nog teveel moeite met een simpele dag van minimaal huishouden en één buitenactiviteit.
Oeh Katjies, pas op jezelf hoor.
Klinkt maar al te bekend dat je ineens in je eentje zit.
Is de hoofdpijn gezakt Aza en Dolfje?
Elfje, hoe gaat het?
Alle vetjes richting Blond
Stress zet aan bij mij, ondanks dat ik soms moeilijk kan eten
Goedemorgen Stammers, wat een heerlijke zon
Gisteren een gesprek met mijn psych gehad, we zijn begonnen een terugkeerplan te schrijven maar ze vindt dat ik nog lang niet toe ben aan werken. Heb nog teveel moeite met een simpele dag van minimaal huishouden en één buitenactiviteit.
Oeh Katjies, pas op jezelf hoor.
Klinkt maar al te bekend dat je ineens in je eentje zit.
Is de hoofdpijn gezakt Aza en Dolfje?
Elfje, hoe gaat het?