Stamcafe XXXII
dinsdag 11 september 2018 om 16:50
Ik was het weekend werken en uit en had zondag serie-binge-dag.
Gisteren naar de kapster geweest, grijs is weer weg voor zo lang het duurt. Het komt tegenwoordig steeds sneller terug. We gaan nu zoetjes aan telkens een tintje lichter. Hopelijk valt het dan minder op.
Vandaag was ik na mijn werk van alles van plan en het enige wat ik heb gedaan is was opgehangen. Straks nog maar even een blokje om na het eten.
Gisteren naar de kapster geweest, grijs is weer weg voor zo lang het duurt. Het komt tegenwoordig steeds sneller terug. We gaan nu zoetjes aan telkens een tintje lichter. Hopelijk valt het dan minder op.
Vandaag was ik na mijn werk van alles van plan en het enige wat ik heb gedaan is was opgehangen. Straks nog maar even een blokje om na het eten.
woensdag 12 september 2018 om 09:40
Haha Dolfje, ik pas dezelfde haarverftruc toe: inmiddels al een paar tinten lichter dan een paar jaar geleden. Tot ik bij asblond uitkom, tegen m'n 50ste ofzo, en dan niks meer. Ben nu 47 dus ik 'mag' nog even. Elke 3-4 weken. Zucht.
Hier nog steeds bezig met het k*tproject op mijn werk, wordt heen en weer getrokken tussen leidinggevende (die het nu wel eens af wil ronden) en de gebruikers (die nog niet durven, want x of y is nog niet helemaal perfect). Inmiddels ook wat stressklachten, dus ik neig zelf naar afronden. Stom projectgedoe
Hier nog steeds bezig met het k*tproject op mijn werk, wordt heen en weer getrokken tussen leidinggevende (die het nu wel eens af wil ronden) en de gebruikers (die nog niet durven, want x of y is nog niet helemaal perfect). Inmiddels ook wat stressklachten, dus ik neig zelf naar afronden. Stom projectgedoe
The owls are not what they seem
vrijdag 14 september 2018 om 09:13
zaterdag 22 september 2018 om 12:27
Stressklachten doe ik niet aan bij mijn huidige werk gelukkig. Lang leve de flexibele arbeidsmarkt is het nog onbekend wat voor (stressloos of niet) werk(-zoekactie) ik volgend kalenderjaar zal hebben.
Tussen alle bedrijven door beetje lezen en opruimen, en eigenlijk moet ik dus een datumprikker proberen voor stammeet
Nu eerst maar eens verder met mijn ontbijt
Tussen alle bedrijven door beetje lezen en opruimen, en eigenlijk moet ik dus een datumprikker proberen voor stammeet
Nu eerst maar eens verder met mijn ontbijt
maandag 1 oktober 2018 om 20:00
Moet wel wennen aan die waterkou vandaag, had me op facebook laten foppen door een mooiweervoorspellingsplaatje (en het was zaterdag ook best zonnig een deel van de dag), maar morgen gaat braaf mijn herfstjas aan.
Supermarkt is ook ineens in winsterse stemming met meer varianten kant en klaar boerenkool enzo. Alleen moest blijkbaar één van de vega-kant-en-klaardingen (tijdelijk) het veld ruimen hiervoor. Nou ja, dan moet ik zin maken in iets anders..
Supermarkt is ook ineens in winsterse stemming met meer varianten kant en klaar boerenkool enzo. Alleen moest blijkbaar één van de vega-kant-en-klaardingen (tijdelijk) het veld ruimen hiervoor. Nou ja, dan moet ik zin maken in iets anders..
woensdag 3 oktober 2018 om 19:17
En dan gister in de avondspits best zonnig en vandaag ook redelijk weer. Oktober roert zijn staart ofzo...
Alleen het koelt na 18u erg snel af.
Zie via fb voorbij komen dat The Eagles naar Ziggodome komen (3 juni), maar geloof dat ik de muziek niet goed genoeg ken om het de kaartprijs waard te vinden..... Maar als iemand mee wil
Verkoop start vrijdagochtend. */einde nodeloze reclame*
Alleen het koelt na 18u erg snel af.
Zie via fb voorbij komen dat The Eagles naar Ziggodome komen (3 juni), maar geloof dat ik de muziek niet goed genoeg ken om het de kaartprijs waard te vinden..... Maar als iemand mee wil
woensdag 7 november 2018 om 20:39
Oorverdovend stil hier
Nazomer in de winterijd....
Verder niet zoveel boeiends te melden. Agenda zit inmiddels wel weer te vol om een poging voor stammeet te doen.
Of we moeten 19 januari toevallig kunnen?