Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 april 2018 om 00:12
Plaatjesplak rechten..Enn schreef: ↑20-04-2018 00:04Nope de TO wist de weg.
En deze mods weten niets van dichten.![]()
Ze worden ingezet in een spel, maar wedden dat jij en ik het vást niet snappen, onfatsoenlijk onaardig en zó negatief gericht zijn? Foei Enn en lampie!
*wacht maar totdat hij ploatsiesplekrechten heeft dan piepen ze wel anders*
()
Of gewoon een video om te delen hoe dat nou werkt met het ei.
Mijn aandeel is NOG nier gewist
Het was geen respectloos gedicht het was kunst. Ondertussen lachen de modjes er zelf ook hard (gekookt) om
vrijdag 20 april 2018 om 00:35
Het kip of de ei dan, hè, wel consequent zijn anders ga ik klagen bij de stuf-juf.
De haan was in ieder geval niet het eerst. Denk ik
nounou
vrijdag 20 april 2018 om 08:06
Ja.. oké . Je hebt ook gelijk.zazamaenade schreef: ↑20-04-2018 00:35Het kip of de ei dan, hè, wel consequent zijn anders ga ik klagen bij de stuf-juf.
De haan was in ieder geval niet het eerst. Denk ik![]()
Wat dan ook weer zo is.. mocht hij uitgekeken raken op DE ei dan zou hij kunnen overwegen HET kip te gebruiken..
vrijdag 20 april 2018 om 12:19
Ik heb het topic niet gelezen maar ik weet wel dat de mods geen humor hebben. Totaal absoluut geen humor.zazamaenade schreef: ↑20-04-2018 00:23Vreemd hoor, die bans en dat wissen van zonet. Ik heb niet alles gezien, maar het was toch alleen wat loltrappen ? Niks scherpe steken onder water, of erboven.
Er komt zo vaak van alles voorbij wat veel akeliger is![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 april 2018 om 12:42
charlottew88 schreef: ↑20-04-2018 12:19Ik heb het topic niet gelezen maar ik weet wel dat de mods geen humor hebben. Totaal absoluut geen humor.
Op die ene leuke Juun na.
vrijdag 20 april 2018 om 14:17
vrijdag 20 april 2018 om 14:22
Ik schat zo in dat ze af en toe haastig reageren op stafjes, en wat namen zien staan die ze kennen van eerdere bans en dan denken, hup, ingrijpencharlottew88 schreef: ↑20-04-2018 12:19Ik heb het topic niet gelezen maar ik weet wel dat de mods geen humor hebben. Totaal absoluut geen humor.
Dus al hadden ze humor, het komt er niet uit.
nounou
zaterdag 21 april 2018 om 13:28
zaterdag 21 april 2018 om 13:50
Want?Ttass schreef: ↑21-04-2018 13:28Wat een overdreven reacties Zazamaenade.
overig/dingen-die-mij-hoop-geven/list_messages/408738/1#
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 21 april 2018 om 18:47
Een paar vreemde linkjes. Ik vond het iig een raar topic. Niet gestaft, dat niet, maar ik vind het ook niet erg dat het weg is.Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2018 18:45Wat voor topic?
Wat kan er voor vreselijks zijn aan een topic over hoopgevende dingen?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 21 april 2018 om 19:10
Heb je ook naar de youtube-linkjes gekeken ?Ttass schreef: ↑21-04-2018 13:28Wat een overdreven reacties Zazamaenade.
overig/dingen-die-mij-hoop-geven/list_messages/408738/1#
Er zat een verwijzing naar 'Soldiers of Allah' bij. Dat vind ik echt geen geruststellende tekst na wat IS in de wereld teweeg heeft gebracht.
Wat vond je dan 'overdreven' aan mijn reacties ?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 21-04-2018 19:26
0.23% gewijzigd
nounou