Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 21 april 2018 om 21:13
Nee joh, ik doe niet aan topics openen.vrouwjagersma schreef: ↑21-04-2018 21:11Heb jij nog een leuk idee voor een topic? Ik heb echt niets snedigs in mijn hoofd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 21 april 2018 om 21:48
Ik vond het overdreven dat je zei, dat de to mensen aan het ronselen was via het forum.zazamaenade schreef: ↑21-04-2018 19:10Heb je ook naar de youtube-linkjes gekeken ?
Er zat een verwijzing naar 'Soldiers of Allah' bij. Dat vind ik echt geen geruststellende tekst na wat IS in de wereld teweeg heeft gebracht.
Wat vond je dan 'overdreven' aan mijn reacties ?
zaterdag 21 april 2018 om 21:56
zaterdag 21 april 2018 om 22:11
Ik zeg doenLady*Voldemort schreef: ↑21-04-2018 21:56Als jij nou een schaamhaartopic doet doe ik een traktatietopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 21 april 2018 om 22:11
Ik zei het niet, ik vroeg het, in mijn allereerste reactie op de youtube-link. Ik schrok me wild van het filmpje.
In eerste instantie leek het een wat apart topic van iemand die zijn/haar zielenroerselen wilde delen, maar dat pakte anders uit, in mijn ogen, door die filmpjes. En ja, ik was fel. Terecht, vond ik.
Maar goed, water under the bridge.
nounou
zaterdag 21 april 2018 om 22:24
Geen adellijk geslacht.Ttass schreef: ↑21-04-2018 21:56Wie wil het geslacht raden van mijnprins?
zwanger/nu-raden/list_messages/408768
We should have each other with cream.
zaterdag 21 april 2018 om 22:32
Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2018 21:56Als jij nou een schaamhaartopic doet doe ik een traktatietopic.
Hoe vaak komt dat voor, dat je de woorden schaamhaar en traktatie in één zin gebruikt?
zondag 22 april 2018 om 00:42
Mede dankzij enkele notoire banaansmeerders die constant op de loer liggen om degene die ze niet mogen te melden bij de juf. Meestal subtiel uitgelokt tot bepaalde uitspraken die meesterlijk bespeeld worden tov de mods.. Is Moiren nu ook weer de dupe van. Infantiel kliksysteem dat staffen, bah.
zondag 22 april 2018 om 00:53
Geen idee wie je bent, maar hoe je dit stuk wat ik nu quote, schrijft.. Heerlijk!normandina schreef: ↑22-04-2018 00:42Mede dankzij enkele notoire banaansmeerders die constant op de loer liggen om degene die ze niet mogen te melden bij de juf. Meestal subtiel uitgelokt tot bepaalde uitspraken die meesterlijk bespeeld worden tov de mods.. Is Moiren nu ook weer de dupe van. Infantiel kliksysteem dat staffen, bah.
zondag 22 april 2018 om 01:16
Jij klinkt als Willie WartaalPumps_italiaans schreef: ↑22-04-2018 01:13Nu snap ik die banaan. In een broodje is dat een broodje aap.
Broodje konijn is broodje wortel. Niet voor paashaas, maar voor een vermeende troll die niet weet wat ze onderweg moet eten. Dat topic wil ik niet in mijn lijst.
zondag 22 april 2018 om 07:56
Valt je slaappil niet goed?Pumps_italiaans schreef: ↑22-04-2018 01:13Nu snap ik die banaan. In een broodje is dat een broodje aap.
Broodje konijn is broodje wortel. Niet voor paashaas, maar voor een vermeende troll die niet weet wat ze onderweg moet eten. Dat topic wil ik niet in mijn lijst.
zondag 22 april 2018 om 14:13
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.