Date loopt mis
zaterdag 21 april 2018 om 17:14
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 09:12
Goed te lezen dat je aan jezelf gaat werken, lijkt me verstandig en dat het je veel op kan leveren. Deze man lijkt heel goed te weten hoe hij je moet bespelen en misbruik van je angst moet maken.
Mensen die menen zo te moeten benadrukken dat ze te vertrouwen zijn, vertrouw ik altijd het minst.
Een man die meent op deze wijze over al zijn vrouwelijke veroveringen te moeten praten, schopte ik direct mijn huis uit. Wat een vrouwonvriendelijke arrogante zak zeg. Zou voor mij echt een rode vlag zijn. Jammer dat het je zo onzeker maakt in plaats van te beseffen dat je dan direct weet dat je nummer zoveel op zijn veroveringenlijstje wordt en hij dan echt geen intentie heeft een blijvende relatie met je aan te gaan. Overigens denk ik dat je daar zeer blij mee mag zijn. Iemand die zo weinig respectvol met mensen omgaat, ben je liever kwijt dan rijk.
Die zak kleding zou ik (hij woont toch 10 km verderop?) vandaag nog voor zijn deur zetten. Direct weglopen en dan verderop pas een appje sturen dat zijn kleren voor zijn deur staan. Dan direct blokkeren op de app. Klinkt nog steeds alsof hij je kan bespelen als je met hem in contact gaat. Daarom eerst vertrekken en dan appen in plaats van aanbellen. Zou ik vandaag nog doen, want dan kun je het ook gaan afsluiten in plaats van vergeefse hoop blijven koesteren.
Mensen die menen zo te moeten benadrukken dat ze te vertrouwen zijn, vertrouw ik altijd het minst.
Een man die meent op deze wijze over al zijn vrouwelijke veroveringen te moeten praten, schopte ik direct mijn huis uit. Wat een vrouwonvriendelijke arrogante zak zeg. Zou voor mij echt een rode vlag zijn. Jammer dat het je zo onzeker maakt in plaats van te beseffen dat je dan direct weet dat je nummer zoveel op zijn veroveringenlijstje wordt en hij dan echt geen intentie heeft een blijvende relatie met je aan te gaan. Overigens denk ik dat je daar zeer blij mee mag zijn. Iemand die zo weinig respectvol met mensen omgaat, ben je liever kwijt dan rijk.
Die zak kleding zou ik (hij woont toch 10 km verderop?) vandaag nog voor zijn deur zetten. Direct weglopen en dan verderop pas een appje sturen dat zijn kleren voor zijn deur staan. Dan direct blokkeren op de app. Klinkt nog steeds alsof hij je kan bespelen als je met hem in contact gaat. Daarom eerst vertrekken en dan appen in plaats van aanbellen. Zou ik vandaag nog doen, want dan kun je het ook gaan afsluiten in plaats van vergeefse hoop blijven koesteren.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 09:16
2.25% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 09:15
Nee natuurlijk app je daar niet achteraan. Kweek eens wat eigenwaarde. Blokkeer die gast en hang zijn spullen in een plastic zak aan zijn voordeur als hij aan het werk is.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 08:58Bedankt voor je advies!en wat nou als ik vd week niks hoor over wanneer hij zijn kleren ophaald? Ik hoef er toch niet achteraan te gaan appen wanneer hij had ophaald?
Ik wil sterk zijn en ga je advies zeker opvolgen. Dat daten laat ik nu ook wel even een tijdje achterwege, eerst aan mezelf werken!!
Je doet alles om nog maar in contact te blijven. Bakkie komen doen..echt heel triest. En hij lacht erom.
zondag 22 april 2018 om 09:23
Ja maar in het begin ben ik vaak te goed gelovig. Dan denk ik: ach ik maak me dan vast weer druk om niks... We waren gewoon heel open naar elkaar toe. Hij heeft een relatie gehad van een paar jaar, dacht hij is ook wel serieus weer opzoek na wat hij me vertelde. Hij vond het bijv maar niks om altijd maar alleen thuis te zitten, vind het fijn als het eten klaar staat als hij uit zn werk komt en denkt na over een gezinsleven wat hem leuk leek. Zijn wer is 5 min rijden bij mijn huis vandaan, dus 2 weken geleden stond ik lekker te koken en ineens kreeg ik een appje dat hij niet kon komen want hij moest meteen naar zijn moeder toe en wist niet wat er was. Uiteindelijk bleek er niks ergs aan de hand te zijn. Stond ik in de keuken met pannen vol eten, het deed hem weinig. Op zo’n moment had ik me ontzettend lullig gevoeld in zijn schoenen.MissPientje schreef: ↑22-04-2018 09:07Beste TO....kom op....alleen dit was toch al reden om heel HEEL hard weg te rennen? Zo onaantrekkelijk dit soort mannen. Ik had hem stom verbaasd aangekeken, mijn boeltje gepakt en weg wezen. Oftewel TO effe wat meer ego kweken.
Achja, ik heb het helaas te laat gezien. Eigen schuld. Dit overkomt mij nooit weer!
zondag 22 april 2018 om 09:27
Klopt, vond het ook raar dat ie zo arrogant zei dat ie een meid had gepakt waarvan hij dacht haar niet te krijgen. Daarna was het dat hij wel iets serieus met haar wou, maar zij niks meer liet horen en hij zelf dus genaait zou zijn, ach als het allemaal waar is.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑22-04-2018 09:12Goed te lezen dat je aan jezelf gaat werken, lijkt me verstandig en dat het je veel op kan leveren. Deze man lijkt heel goed te weten hoe hij je moet bespelen en misbruik van je angst moet maken.
Als ik naar zijn huis ga om zijn kleding daar neer te zetten dan ziet hij mij waarschijnlijk. Hij ziet mijn auto dan ook meteen. Vind ik best wel eng eigenlijk! Maar wat jij zegt voelt eigenlijk wel goed inderdaad. Daarna blokeren en er klaar mee zijn, zodat hij ook weet dat ik er boven sta.
zondag 22 april 2018 om 09:46
En ik zit me maar klote te voelen, van alles af te vragen en hij denkt er waarschijnlijk bijna niet meer aan. Zo frustrerend.... Ik vind eigenlijk dat ik zijn kleding niet naar hem toe hoef te brengen, maar aan de andere kant dan ligt het hier weer thuis of zie ik hem alsnog weer (als die het komt halen).
Begrijp dit echt niet. Zelfs dat ie me nog mee wou nemen naar zijn moeder toe, dan is het voor mijn gevoel toch niet even een tussendoortje.
Ik hoop dat ik het snel los kan laten, want dit is gewoon energieverspilling.
Begrijp dit echt niet. Zelfs dat ie me nog mee wou nemen naar zijn moeder toe, dan is het voor mijn gevoel toch niet even een tussendoortje.
zondag 22 april 2018 om 09:56
Dan drop je zijn kleren voor zijn deur, app hem dat ze er staan zodra je uit zicht bent, blokkeer zijn nummer en dan deur dicht, diep ademhalen en eventueel een lekker potje janken! Jij houdt de eer aan jezelf, je zorgt ervoor dat je het kunt afsluiten door de kleding zelf te brengen want dan is er geen opening meer voor hem én voor jou.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 08:58Bedankt voor je advies!en wat nou als ik vd week niks hoor over wanneer hij zijn kleren ophaald? Ik hoef er toch niet achteraan te gaan appen wanneer hij had ophaald?
Ik wil sterk zijn en ga je advies zeker opvolgen. Dat daten laat ik nu ook wel even een tijdje achterwege, eerst aan mezelf werken!!
Knap hoor meid, dat je ziet dat jij hier een aandeel in hebt doordat je met bepaalde problemen worstelt! Dat is het begin van betere tijden!
Laat je nog even weten hoe je het hebt afgesloten en hoe je je daarbij voelt? Vaak voel je je eerst even klote, maar later voel je je supersterk omdat je dat voor jezelf hebt gedaan! Succes meid!
zondag 22 april 2018 om 09:58
Ik had dit nog niet gelezen maar dat is inderdaad precies wat ik als advies zou geven!!Tijdschriftenverslindster schreef: ↑22-04-2018 09:12Goed te lezen dat je aan jezelf gaat werken, lijkt me verstandig en dat het je veel op kan leveren. Deze man lijkt heel goed te weten hoe hij je moet bespelen en misbruik van je angst moet maken.
zondag 22 april 2018 om 10:04
Dit kun je natuurlijk ook doen! In een kringetje blijven denken en piekeren over wat er mis ging terwijl het een loser is en dat al bewezen heeft dus het hoe of wat maakt helemaal niet uit, je bent beet genomen, puntRedrose91 schreef: ↑22-04-2018 09:46En ik zit me maar klote te voelen, van alles af te vragen en hij denkt er waarschijnlijk bijna niet meer aan. Zo frustrerend.... Ik vind eigenlijk dat ik zijn kleding niet naar hem toe hoef te brengen, maar aan de andere kant dan ligt het hier weer thuis of zie ik hem alsnog weer (als die het komt halen).
Niet meer zemelen over ik mocht zelfs misschien mee naar zijn moeder, hou even je eigenwaarde en stop met aan zinloze dingen denken..
zondag 22 april 2018 om 10:06
Dan doe je het in het donker of als hij werkt. Geen smoesjes bedenken voor jezelf, gewoon regelen. Pas dan kun je het afsluiten en doorgaan.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 09:27Klopt, vond het ook raar dat ie zo arrogant zei dat ie een meid had gepakt waarvan hij dacht haar niet te krijgen. Daarna was het dat hij wel iets serieus met haar wou, maar zij niks meer liet horen en hij zelf dus genaait zou zijn, ach als het allemaal waar is.
Als ik naar zijn huis ga om zijn kleding daar neer te zetten dan ziet hij mij waarschijnlijk. Hij ziet mijn auto dan ook meteen. Vind ik best wel eng eigenlijk! Maar wat jij zegt voelt eigenlijk wel goed inderdaad. Daarna blokeren en er klaar mee zijn, zodat hij ook weet dat ik er boven sta.
zondag 22 april 2018 om 10:07
Bla bla, hij wou het wellicht in het begin (al denk ik dat hij je zo koest hield) en daarna is hij van gedachten veranderd. Het doet er niet toe. Hij wil niets met je, wat de reden ook isRedrose91 schreef: ↑22-04-2018 09:46En ik zit me maar klote te voelen, van alles af te vragen en hij denkt er waarschijnlijk bijna niet meer aan. Zo frustrerend.... Ik vind eigenlijk dat ik zijn kleding niet naar hem toe hoef te brengen, maar aan de andere kant dan ligt het hier weer thuis of zie ik hem alsnog weer (als die het komt halen).
Dat moet voldoende voor je zijn om hierover op te houden. Je bereikt er echt niets mee, hoor.
Wat zijn kleding betreft zou ik hier niets mee doen. Maar over twee weken de kliko in, mocht hij het dan nog niet opgehaald hebben. Je moet dit niet als laatste hoop gaan inzetten, gaat je niet lukken. Hou dan op zijn minst wat dat betreft nog een beetje eigenwaarde.
zondag 22 april 2018 om 10:08
Ik vind zelf brengen helemaal niet de eer aan jezelf houden. Ze heeft net een koffie-afspraak gemaakt voor die kleding. Zo moeilijk is het toch niet om hem na de koffie de deur te wijzen? Als hij niet reageert op haar voorstel dan gooit ze de kleding gewoon weg. Blokkeren zou ik ook niet doen. Wel zeggen dat je geen contact meer wil.
zondag 22 april 2018 om 10:09
Als ik voor dinsdagavond niks hoor over zijn kleren dan drop ik ze woensdag voor zijn deur als hij aan het werk is. En zoals jij zegt dan een appje sturen dat zijn kleren er staan en dan blokkeer ik hem. Dit is nieuw voor mij, ben te vaak achter mannen aan blijven lopen en bereikte daar niks mee. Ben blij dat ik het zelf ook in zie dat dit niet gezond is!Marte007 schreef: ↑22-04-2018 09:56Dan drop je zijn kleren voor zijn deur, app hem dat ze er staan zodra je uit zicht bent, blokkeer zijn nummer en dan deur dicht, diep ademhalen en eventueel een lekker potje janken! Jij houdt de eer aan jezelf, je zorgt ervoor dat je het kunt afsluiten door de kleding zelf te brengen want dan is er geen opening meer voor hem én voor jou.
Knap hoor meid, dat je ziet dat jij hier een aandeel in hebt doordat je met bepaalde problemen worstelt! Dat is het begin van betere tijden!![]()
Laat je nog even weten hoe je het hebt afgesloten en hoe je je daarbij voelt? Vaak voel je je eerst even klote, maar later voel je je supersterk omdat je dat voor jezelf hebt gedaan! Succes meid!
Ik hou jullie op de hoogte, en hoop zo dat ik hier wat sterker en harder van word.
zondag 22 april 2018 om 10:10
Jij spoort echt niet, hoor. Zoek professionele hulp z.s.m. Als ik hem was had ik die kleding niet eens opgehaald en je nummer geblokkeerd. Eng mens.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 08:42Ja ik weet het dondersgoed! Maar met die koffie wil ik hem echt niet terug. Beter doe ik dat dan ook maar niet. Ik heb het er moeilijk mee, en misschien word het met een kop koffie wel erg ongemakkelijk. Ik denk dat hij gewoon zn spullen op moet halen en dat hij dan meteen weer weg gaat. En wie weet komt hij het niet halen, geen idee hoeveel werk tshirts hij heeft. Anders ligt het volgende week in de container.
zondag 22 april 2018 om 10:10
Wauw, jij weet echt mijn ogen te openen. Het heeft inderdaad geen zin meer om te piekeren van hoe dit of hoe dat.MissMaran schreef: ↑22-04-2018 10:04Dit kun je natuurlijk ook doen! In een kringetje blijven denken en piekeren over wat er mis ging terwijl het een loser is en dat al bewezen heeft dus het hoe of wat maakt helemaal niet uit, je bent beet genomen, punt
Niet meer zemelen over ik mocht zelfs misschien mee naar zijn moeder, hou even je eigenwaarde en stop met aan zinloze dingen denken..
zondag 22 april 2018 om 10:12
Nou wel aardig hard niet? Sorry hoor dat ik een mens ben met gevoel en een angststoornis. Maar om mij gelijk een eng mens te noemen en dat ik niet spoor zegt ook wel wat over jou.
zondag 22 april 2018 om 10:15
Kijk nou hoe hij je belachelijk maakt, dat je dat niet zelf ziet.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 06:16Dan had ie dat eerlijk moeten zeggen. In het begin zei hij aldoor dat hij iets serieus wilde. Hij wou niet meer alleen zijn en was ook toe aan een relatie om iets moois op te bouwen blabla. Hij gaf mij echt de indruk dat wij een stel gingen worden. In bed pakte hij me vorige week nog vast en zei: ik ben verliefd! Ik hou van je! En nee dat was niet om een potje seks te hebben.
zondag 22 april 2018 om 10:16
Yeah, inderdaad, ze moeten achter jou aanlopen of minstens een beetje moeite doen, koop iets leuks voor jezelf als troost en bij de volgende man de daden zien en niet alleen maar loze woorden geloven!
zondag 22 april 2018 om 10:27
Een angststoornis maakt je juist kwetsbaarder om mannen aan te trekken die op vrouwen afkomen die niet zo sterk in hun schoenen staan, of omdat ze geschift zijn of omdat ze zich beter willen voelen dan de ander, dat zijn juist mannen waar je bang voor moet zijn en dus niet handig met een angststoornis.
Ik zou eerst werken aan die angststoornis en als je je wat sterker voelt verder daten.
zondag 22 april 2018 om 10:27
Je komt erg obsessief over. Dit gaat niet alleen over die man. Eerst ben je gefixeerd op het gedrag van die vent en nu verplaatst het zich naar zijn kleding die nog bij jou ligt. Je draait je vast in kringredeneringen en bent nu helemaal geobsedeerd over hoe je die kleding je huis uit krijgt. Die kleding is absoluut niet relevant. Wat wel relevant is dat jou problematiek veel dieper ligt dat het probleem met je date. Ik zou stoppen met daten en alle tijd en energie besteden aan mijzelf leren kennen en genezen. Het lijkt erop dat je dat hard nodig hebt.
zondag 22 april 2018 om 10:28
Klopt, ik heb zonet voor mezelf een festivalticket gekocht. Er even lekker uit!!
zondag 22 april 2018 om 10:29
Klopt, en dan maar eens hopen op een goede psycholoog. Want mijn laatste haalde alles uit een boekje, zat onderuit gezakt op haar bureaustoel al gapend te luisteren. Daar heb je nogal wat aan. Ik hoop dat ik dan eens een goeie tref, die mij echt advies kan geven waarmee ik aan de slag kan.
zondag 22 april 2018 om 10:30
Niet alles gelezen.
Je voor gevoelens klopte, dat hij niet belde, stiller was, niet kon afspreken was omdat hij inderdaad anderen ziet en jij niet meer belangrijk bent..
Als je niet zo goed had opgelet en hebt gecheckt, al dan wel niet op een fanatieke manier dan had hij je nu nog bedrogen dus vind het goed dat je 'bewijs' hebt en je niet voor de gek laat houden en dit dus echt niet pikt.
Met stille trompf het erbij laten had ook gekund maar die eikel laten weten hoe hij niet met dates om moet gaan vind ik super gedaan.
Je voor gevoelens klopte, dat hij niet belde, stiller was, niet kon afspreken was omdat hij inderdaad anderen ziet en jij niet meer belangrijk bent..
Als je niet zo goed had opgelet en hebt gecheckt, al dan wel niet op een fanatieke manier dan had hij je nu nog bedrogen dus vind het goed dat je 'bewijs' hebt en je niet voor de gek laat houden en dit dus echt niet pikt.
Met stille trompf het erbij laten had ook gekund maar die eikel laten weten hoe hij niet met dates om moet gaan vind ik super gedaan.
zondag 22 april 2018 om 10:31
Persoonlijk denk ik dat TO zichzelf wat meer in bescherming moet nemen. Overduidelijk staat ze momenteel niet heel stevig in haar schoenen. Dan zou ik geen risico nemen en het wat meer onder de radar doen. Dat vind ik wel degelijk de eer aan jezelf houden. Je houdt jezelf daarmee in ere omdat je beseft dat je wankel staat hierin en het jezelf dus zo gemakkelijk mogelijk maakt.safrat schreef: ↑22-04-2018 10:08Ik vind zelf brengen helemaal niet de eer aan jezelf houden. Ze heeft net een koffie-afspraak gemaakt voor die kleding. Zo moeilijk is het toch niet om hem na de koffie de deur te wijzen? Als hij niet reageert op haar voorstel dan gooit ze de kleding gewoon weg. Blokkeren zou ik ook niet doen. Wel zeggen dat je geen contact meer wil.
zondag 22 april 2018 om 10:32
Ik wil het voor mezelf gewoon zo makkelijk mogelijk maken. Dus lijkt het me beter dat ik hem gewoon niet zie dus breng het van de week naar zijn huis en hang het aan zijn voordeur.tarataz schreef: ↑22-04-2018 10:27Je komt erg obsessief over. Dit gaat niet alleen over die man. Eerst ben je gefixeerd op het gedrag van die vent en nu verplaatst het zich naar zijn kleding die nog bij jou ligt. Je draait je vast in kringredeneringen en bent nu helemaal geobsedeerd over hoe je die kleding je huis uit krijgt. Die kleding is absoluut niet relevant. Wat wel relevant is dat jou problematiek veel dieper ligt dat het probleem met je date. Ik zou stoppen met daten en alle tijd en energie besteden aan mijzelf leren kennen en genezen. Het lijkt erop dat je dat hard nodig hebt.