Beste vriendin
zondag 22 april 2018 om 19:33
Ik deelde alles met haar, maar zij niet met mij.
Ik vind en vond dat te ingewikkeld, onthouden wat je wel of niet verteld hebt.
Dit heb ik nooit vervelend gevonden van haar uit, vond het ook geen blijk van geen vertrouwen in mij. Je deelt wat je wil delen.
Tot mijn grote verdriet is vriendschap sinds een goed jaar, na bijna 30 jaar vriendschap, bekoeld.
Een week of drie geleden hebben we gesproken en heeft ze mijn kant gehoord en heeft ze een poging gedaan weer meer contact te hebben. Ik merk dat ik vertrouwen in haar kwijt ben en krijg wss ook gelijk, want na 2 weken dagelijks appen is het weer een week doodstil en reageert ze niet op mijn appjes van afgelopen donderdag. Het doet me veel verdriet, maar als er geen belangstelling is, dan kan ik niet dwingen.
Ik vind en vond dat te ingewikkeld, onthouden wat je wel of niet verteld hebt.
Dit heb ik nooit vervelend gevonden van haar uit, vond het ook geen blijk van geen vertrouwen in mij. Je deelt wat je wil delen.
Tot mijn grote verdriet is vriendschap sinds een goed jaar, na bijna 30 jaar vriendschap, bekoeld.
Een week of drie geleden hebben we gesproken en heeft ze mijn kant gehoord en heeft ze een poging gedaan weer meer contact te hebben. Ik merk dat ik vertrouwen in haar kwijt ben en krijg wss ook gelijk, want na 2 weken dagelijks appen is het weer een week doodstil en reageert ze niet op mijn appjes van afgelopen donderdag. Het doet me veel verdriet, maar als er geen belangstelling is, dan kan ik niet dwingen.
Nope
zondag 22 april 2018 om 19:36
zondag 22 april 2018 om 19:37
zondag 22 april 2018 om 19:39
Ja. Alles wat ik meemaak: thuis, werk, vrienden,partner is persoonlijk. Dus als ik ergens mee zit, op elk van die vlakken, bespreek ik het meeste ook wel eens met haar.
En aangezien je dat nu al 2x vraagt.. jij vind dat niet oke?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:41
21.91% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 19:42
Ligt eraan wat ze met alles bedoelt. Elk detail van je sexleven en hoe een partner eruit ziet en wat hij doet of niet doet..en wat ik prettig vind of niet... zou ik niet bespreken met wie dan ook. Geen behoefte aan ook.
Maar dat er gedoe is over huishouden of werkuren of iets dergelijks .. dat bespreek ik wel met een vriendin.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:46
39.64% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 19:45
Ik deel bijna alles met mijn beste vriendin.
Persoonlijke dingen van mijn partner niet. Er zijn gewoon dingen die tussen hem en mij blijven en mijn vriendinnen niet perse hoeven weten. Ik zou het ook niet fijn vinden als hij dat met zijn vrienden zou bespreken.
Ook geheimen van andere mensen houdt ik voor me. Dat is niet aan mij om te vertellen.
Persoonlijke dingen van mijn partner niet. Er zijn gewoon dingen die tussen hem en mij blijven en mijn vriendinnen niet perse hoeven weten. Ik zou het ook niet fijn vinden als hij dat met zijn vrienden zou bespreken.
Ook geheimen van andere mensen houdt ik voor me. Dat is niet aan mij om te vertellen.
zondag 22 april 2018 om 19:47
Jawel, dat vind ik juist wel oke, aangezien ik over het algemeen ook alles met haar deel.Lucifermiauww schreef: ↑22-04-2018 19:39Ja. Alles wat ik meemaak: thuis, werk, vrienden,partner is persoonlijk. Dus als ik ergens mee zit, op elk van die vlakken, bespreek ik het meeste ook wel eens met haar.
En aangezien je dat nu al 2x vraagt.. jij vind dat niet oke?
zondag 22 april 2018 om 20:05
Ik deel met niemand 'alles'. Veel mensen hier zijn genuanceerd, en zeggen 'bijna alles'. Dat kan ik begrijpen. Iemand die zegt 'ik deel altijd alles met mijn beste vriendin' neem ik met een korrel zout.
Ik neem aan dat ik een gemiddeld mens ben, dus ik ben vast niet de enige die af en toe kleine of grotere dingen of gewoon gekke gedachten even lekker met niemand deelt.
Ik neem aan dat ik een gemiddeld mens ben, dus ik ben vast niet de enige die af en toe kleine of grotere dingen of gewoon gekke gedachten even lekker met niemand deelt.
zondag 22 april 2018 om 21:20
Oh dat vind ik dan weer geen probleem. Ook het noemen van salarissen niet. Snap ook niet waarom dat voor sommigen een taboe is.zonnigschildpadje schreef: ↑22-04-2018 20:02Ik bespreek alles behalve mijn spaarsaldo - dat vind ik het enige dat privé is.
Seksgerelateerde zaken bespreek ik sowieso niet. Ik heb een vriendin die graag heel plastisch alle ins en out vertelt en hoort, maar daar heb ik dus geen zin in. Wil dat soort dingen gewoon niet weten van bekenden.