Is deze man gierig of ligt het aan mij?

23-04-2018 20:47 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Vinden jullie deze man gierig, of ligt het aan mij?

Date 1. Drankje gedronken en klein snackje besteld. Hij heeft betaald, ik had aangeboden voor eigen drankje te betalen maar dit weigerde hij.

Date 2. Koffie gedronken. Wederom aangeboden maar dit wilde hij betalen.

Date 3. Bij mij thuis afgesproken. Kwam met lege handen aan en ik had 2 flessen wijn gekocht.

Date 4. Drankje in een bar gedaan. Hij heeft niet betaald, want kon niemand vinden en duurde te kang allemaal ??

Date 5. Drankje bij hem thuis. Hij liet weten niks in huis te hebben. Dus moesten we eerst iets bij mij halen???

Normaal gesproken let ik hier niet op, ik ben zelf heel vrijgevig en het boeit me niet veel maar merk dat het echt heel erg op begint te vallen.

Iets over zeggen of?
Jij wisselt sneller van vent dan ik van ondergoed. Mozes kriebel zeg.
Uhhhh zou je niet even terug gaan naar het restaurant en het verschuldigde geld betalen voordat je af gaat zitten vragen of de beste uitvreter wel gul genoeg naar jou toe is?
Jij Bonnie, hij Clyde?
Lotte312071 schreef:
23-04-2018 21:17
    Nee, dat is het juist niet!
    Ik vind het raar om hem uit te nodigen om iets te gaan eten. Wil ook dat hij iniatief neemt. En al doe ik het, ben ik bang dat hij dan niet wil , of omdat hij het geld niet heeft...of omdat hij dat helemaal niet uit wil geven.
    Is toch raar om te zeggen, ik betaal?

    Ik ben totaal niet gierig! En het is geen probleem..maar het valt gewoon op dat de activiteiten zo min mogelijk mogen kosten ofzo.
    Maar zijn de dates leuk? Hebben jullie het gezellig samen? Dat is toch veel belangrijker?
    1000x liever een strandwandeling met erna een glas wijn dan naar de Efteling.
    Gierig is luxe uit eten willen met een date, maar niet willen betalen.
    Alle reacties Link kopieren
    Lotte312071 schreef:
    23-04-2018 21:17
      Nee, dat is het juist niet!
      Ik vind het raar om hem uit te nodigen om iets te gaan eten. Wil ook dat hij iniatief neemt. En al doe ik het, ben ik bang dat hij dan niet wil , of omdat hij het geld niet heeft...of omdat hij dat helemaal niet uit wil geven.
      Is toch raar om te zeggen, ik betaal?

      Ik ben totaal niet gierig! En het is geen probleem..maar het valt gewoon op dat de activiteiten zo min mogelijk mogen kosten ofzo.
      Uhm, weet je zeker dat het je date is die gierig is en niet jij?
      Alle reacties Link kopieren
      S-Meds schreef:
      23-04-2018 21:15
      Oh dit is dezelfde to als die met dat kind met de knipperende ogen
      Ah danku.
      Alle reacties Link kopieren
      Met zoveel dates achter de kiezen kan je toch prima praten over werk/levensstijl ed? Praat met hem!
      Alle reacties Link kopieren
      Mijn eerste dates met mijn (bijna) man kostte zo goed als niets

      Date 1 zaten we midden in de nacht in de duinen naar de zee en de sterren te kijken.

      Date 2 zaten we bij wederzijdse vrienden aam de bbq

      En date 3 zaten we met een fles AH wijn, plastic wijn glaasjes en een el goedkopo Italiaans worstje aan de plas in het bos

      En nee, we zijn beide niet gierig maar we lieten beide de leukigheid van een ander niet afhangen van hoe veel iets kost en wie dat dan betaalt.
      Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
      Alle reacties Link kopieren
      Maar wie heeft nu eigenlijk date 5 betaald voor jullie naar hem thuis gingen?
      Dit is de man waar ze eerder een topic over opende. Ze voelt niks voor hem maar ze had wel op internet gevonden dat zijn bedrijf 3 miljoen omzet had gemaakt. Toen vroeg ze zich al af waarom hij zo eenvoudig leefde. Maar er is geen klik.
      Alle reacties Link kopieren
      Fizzyhideous schreef:
      23-04-2018 22:10
      Dit is de man waar ze eerder een topic over opende. Ze voelt niks voor hem maar ze had wel op internet gevonden dat zijn bedrijf 3 miljoen omzet had gemaakt. Toen vroeg ze zich al af waarom hij zo eenvoudig leefde. Maar er is geen klik.
      Owwwww is dat deze TO
      Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
      Alle reacties Link kopieren
      Lieve TO, wat krijgt hij dat jij van hem verwacht? (aangezien je zo materialistisch ingesteld lijkt te zijn, zou je die vraag moeten begrijpen)
      hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
      Het ligt aan jou.
      Alle reacties Link kopieren
      Samske06 schreef:
      23-04-2018 22:12
      Lieve TO, wat krijgt hij dat jij van hem verwacht? (aangezien je zo materialistisch ingesteld lijkt te zijn, zou je die vraag moeten begrijpen)
      Wijn, rozen, en etentjes denk ik
      Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
      Alle reacties Link kopieren
      Lotte312071 schreef:
      23-04-2018 21:22
      Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen of onze levensstijlen wel matchen. Ik heb niks met een minimalist. Ik geniet af en toe van een luxe etentje, en doe niet gulzig om kleine dingen. Dat zou nooit werken..maar ik ken hem nog niet goed genoeg om te oordelen.
      Dan hoef je het hier ook niet te gaan proberen.
      Wat kan het leven soms toch zo heerlijk simpel zijn.

      Het ligt aan jou.
      Alle reacties Link kopieren
      Fizzyhideous schreef:
      23-04-2018 22:10
      Dit is de man waar ze eerder een topic over opende. Ze voelt niks voor hem maar ze had wel op internet gevonden dat zijn bedrijf 3 miljoen omzet had gemaakt. Toen vroeg ze zich al af waarom hij zo eenvoudig leefde. Maar er is geen klik.
      Aaahhhh expectations!
      Alle reacties Link kopieren
      Ja, het ligt aan jou. Geen twijfel over mogelijk hoor. Je zeikt en gedraagt je werkelijk onmogelijk. Daarnaast zit je te liegen en verdraaien hier. Zo vreselijk onaantrekkelijk allemaal.

      Gun die vent alsjeblieft een leuke vriendin en kap het af.

      Echt, hoe krijg je het verzonnen :facepalm: .
      Ik lees niet echt iets wat ik heel vreemd vind. Snap niet zo wat het probleem is.
      Alle reacties Link kopieren
      Lotte312071 schreef:
      23-04-2018 21:09
      Ja, ik vind het ook echt bizar dat hij dit gedaan heeft!
      We waren inmiddels al onderweg naar huis, toen vroeg ik hem of hij had betaald. En hij zei toen nee, ik kon niemand vinden en het was chaos binnen. Vrij aso om zoiets te doen. Hij had het geld ook op tafel kunnen laten.

      Wat een onzin, maak dat de kat wijs zeg.. Je wordt aangesproken op je gedrag en gaat vervolgens zitten liegen, bah.

      Hier, ik zal je even helpen herinneren aan hoe het echt ging:

      Lotte312071 schreef:
      23-04-2018 20:54
      Hij ging naar binnen om te betalen. Toen kwam hij terug en liet weten dat hij niemand kon vinden?? De bediening duurde ook bizar lang en hij zei dat het wel mooi was. Dus niet betaald
      Alle reacties Link kopieren
      Lotte312071 schreef:
      23-04-2018 21:22
      Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen of onze levensstijlen wel matchen. Ik heb niks met een minimalist. Ik geniet af en toe van een luxe etentje, en doe niet gulzig om kleine dingen. Dat zou nooit werken..maar ik ken hem nog niet goed genoeg om te oordelen.

      Dat weet je dan goed te verbergen zeg :facepalm: .
      Alle reacties Link kopieren
      IBIopviva schreef:
      23-04-2018 21:06
      Huh jij hebt meegewerkt aan diefstal. Als hij teruggekomen is met de boodschap dat hij niet betaald heeft dan is het normaal om zelf terug te gaan en alsnog te betalen. Sorry hoor beide zijn jullie hier echt heel fout.

      Wat betreft snap ik je probleem niet. Jij zegt: Laten we wat gaan drinken bij jou. Hij zegt ow ik heb niks in huis wat is daar gierig aan?

      En tja niks meenemen op een date ach daar zou ik niet over vallen. Je bent er krampachtig mee bezig en zoekt gewoon een reden om deze man te lozen.
      Precies dit. Ten eerste vind ik het te asociaal voor woorden om ergens weg te gaan zonder te betalen. Dat heet diefstal. Je had ook zelf naar de bediening toe kunnen lopen met de vraag of je mag betalen, maar omdat hij het niet deed gebeurde er niks en ben je weggelopen.

      En daarnaast zou ik zelf ook niks meenemen als ik bij iemand thuis uitgenodigd zou worden. Dat is toch geen must? En als er iemand onverwachts nu bij mij een drankje zou willen doen dan zou ik ook niks in huis hebben.

      Maar goed, buiten dat: als je hem heel leuk had gevonden dan was dit je waarschijnlijk allemaal niet zo opgevallen. Dus ik zou er maar gewoon mee stoppen
      Poker schreef:
      23-04-2018 22:09
      Maar wie heeft nu eigenlijk date 5 betaald voor jullie naar hem thuis gingen?
      Scherp! Dat wil ik ook wel weten.
      Alle reacties Link kopieren
      5 pagina's over een paar euro. Best grappig.
      Misschien heeft de man al lang door dat to het mogelijk op zijn geld heeft voorzien en doet hij om die reden zo rustig aan. Heeft hij wel degelijk die ene date afgerekend. Kan best dat hij al vaker types als to heeft gedate en nu eerst kijkt of ze hem date om hem of zijn omzet. Hij weet ook wel dat vrouwen googlen.
      Alle reacties Link kopieren
      Jullie klinken allebei raar, maar vooral jij.

      Weglopen zonder te betalen zou ik op afknappen
      Jouw gezeik over dat hij gierig zou zijn zou ik ook op afknappen.
      Alle reacties Link kopieren
      Frizz schreef:
      23-04-2018 22:14
      Aaahhhh expectations!
      Die gierige rijke stinkert die zijn golddigger niet fatsoenlijk mee uit kan nemen ?

      En ze leefden nog lang en.... ?

      Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
      Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

      Terug naar boven