Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11

Geen hubbies, beebs en klusserij hier    
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

dinsdag 3 maart 2009 om 14:35

Jeetje Charlotte wat een dikke buik heb je al! Mn schoonzusje is bijna 20 weken zwanger en haar buik is maar net ietsjes dikker hihi
Net bij de VK geweest, ben een kilo afgevallen , maar dat was de 1e 3 maand normaal de kilo's kwamen er binnenkort toch echt wel bij zij ze Achja hoort erbij. We hebben het hartje geluisterd van het kindje, echt heel bijzonder om te horen. Mn bloeddruk was goed. Ze had ook mn bloeduitslagen terug, die waren allemaal goed. Alleen had ik nog maar weinig antistoffen tegen rode hond (bij 1/3 vd mensen daalt dat tijdens hun leven ). Is opzich niet erg, maar als er toevallig iemand in de omgeving niet ingeent is en rode hond heeft kon ik daar maar beter even uit de buurt blijven en na mn zwangerschap moest ik me even opnieuw laten ineenten zodat bij een volgende zwangerschap ik nergens om hoef te denken.
Mariss, mn volgende afspraak bij de VK is 31 maart en mn 20 weken echo is 9 mei
                    Net bij de VK geweest, ben een kilo afgevallen , maar dat was de 1e 3 maand normaal de kilo's kwamen er binnenkort toch echt wel bij zij ze Achja hoort erbij. We hebben het hartje geluisterd van het kindje, echt heel bijzonder om te horen. Mn bloeddruk was goed. Ze had ook mn bloeduitslagen terug, die waren allemaal goed. Alleen had ik nog maar weinig antistoffen tegen rode hond (bij 1/3 vd mensen daalt dat tijdens hun leven ). Is opzich niet erg, maar als er toevallig iemand in de omgeving niet ingeent is en rode hond heeft kon ik daar maar beter even uit de buurt blijven en na mn zwangerschap moest ik me even opnieuw laten ineenten zodat bij een volgende zwangerschap ik nergens om hoef te denken.
Mariss, mn volgende afspraak bij de VK is 31 maart en mn 20 weken echo is 9 mei

dinsdag 3 maart 2009 om 14:49

Sjees, nu ben ik nog nieuwsgieriger!! Ohw, hihih, jij gaat inderdaad heeel rond worden Charlotte... maar hallo hee, een tweeling! Zo cool! Begin je er al aan te wennen?
Maya, lijkt me ook erg leuk om het hartje te horen.... ooohhww ikke wille oohoookk!!! Vriend zal vanavond aan de bak, hoe dan ook, desnoods bind ik 'm vast
                    Maya, lijkt me ook erg leuk om het hartje te horen.... ooohhww ikke wille oohoookk!!! Vriend zal vanavond aan de bak, hoe dan ook, desnoods bind ik 'm vast

dinsdag 3 maart 2009 om 15:00

Maya: Wat fijn dat alles goed is!! En ja, het hartje horen is geweldig lijkt me! Wij hebben het gister alleen gezien.
Marriss: Nieuwsgierig joh? haha, nog even geduld dan kun je mn buik zien
Ik begin er al een beetje aan te wennen ja, alhoewel het nog steeds heel onwerkelijk is hoor!
Ik moet 12 maart weer voor echo om te kijken hoe het met de twee kleintjes gaat!!
                    Marriss: Nieuwsgierig joh? haha, nog even geduld dan kun je mn buik zien
Ik begin er al een beetje aan te wennen ja, alhoewel het nog steeds heel onwerkelijk is hoor!
Ik moet 12 maart weer voor echo om te kijken hoe het met de twee kleintjes gaat!!

dinsdag 3 maart 2009 om 16:10

dinsdag 3 maart 2009 om 17:14

wat is dat toch vandaag? iedereen behandelt mij als klant zo compleet onvriendelijk! eerst enorme ruzie gemaakt met de bank. die jokers hadden mijn pas geblokkeerd, omdat ze zonder mijn toestemming mijn rekening hadden omgezet, en ik de voorwaarden nog niet had ondertekend en retour gezonden (nee, duh, ik vraag hier helemaal niet om!!!). Manier waarop allemaal is bijzonder droevig. Prinicpe-kwestie. Conclusie: ik stap over naar een andere bank. Klinkt veel moeite, denk dat dat wel mee gaat vallen.
Nu vraag ik ergens per email na of er een ruimte te huur is, en heb ook nog tig andere vragen over evt huur ruimte. Krijg ik als antwoord terug: er is geen ruimte beschikbaar. Punt. nul reactie op de overige vragen!!! noujaaaaaa.
zucht.
                    Nu vraag ik ergens per email na of er een ruimte te huur is, en heb ook nog tig andere vragen over evt huur ruimte. Krijg ik als antwoord terug: er is geen ruimte beschikbaar. Punt. nul reactie op de overige vragen!!! noujaaaaaa.
zucht.

dinsdag 3 maart 2009 om 17:26

ik word hier zo pisnijdig van. ben vreselijk uit mijn panty gegaan tegen die banktroela. dat kind snapte er echt niets van.. als het goed is doet mijn pas het nu weer. ze ging er verder een aantekening van maken dat ik het er niet mee een ben. kan me niet voorstellen dat daarmee voor hun de kous af is!!!
VOOR MIJ DUS WEL! ga gelijk bellen wanneer ik met andere bank een gesprek kan hebben over overstappen.
                    VOOR MIJ DUS WEL! ga gelijk bellen wanneer ik met andere bank een gesprek kan hebben over overstappen.

dinsdag 3 maart 2009 om 17:51

momo zo ben ik al eens van bank veranderd omdat ik simpelweg geen nieuwe rekening kon openen zonder een "adviesgesprek". ik zei nog dat ik helemaal geen adviesgesprek hoefde en precies wist wat ik wilde maar nee hoor, toch eerst een afspraak, wat natuurlijk alleen onder mijn werktijd kon. toen dacht ik ook barst maar ik ga wel naar een ander...

dinsdag 3 maart 2009 om 18:00

briljant he? ik was al niet tevreden over deze bank. stond anderhalf jaar geleden in guatemala, kon ik daar niet pinnen. automaten daar hadden alleen een cirrus logo, en mijn pas alleen een maestro (vroeger echt wel allebei!!) toen dacht ik nog, goh, ik zit hier in bokkietokkieland, hoe erg kan het zijn. tot ik dus in juni vorig jaar in washington stond, en daar ook niet kon pinnen! zelfde probleem, cirrus vs maestro. Dus ik zat al te kijken naar welke bank nog wel allebei hebben, ABN of ING/Postbank dus. Blijkt ABN ook nog op zaterdag open te zijn hier in den gehuchte. Das ook wel erg prettig, vind ik altijd! 
Hoeveel gedoe was dat overstappen? Voor mijn prive-rekening alleen zal het nog wel meevallen, maar denk er nu over om vriend en en/of rekening ook mee te nemen...
                    Hoeveel gedoe was dat overstappen? Voor mijn prive-rekening alleen zal het nog wel meevallen, maar denk er nu over om vriend en en/of rekening ook mee te nemen...

dinsdag 3 maart 2009 om 18:12

dat viel op zich wel mee, de nieuwe bank wil je graag als klant dus willen ze vanalles voor je regelen, met die overstapservice en zo, dat ze automatische incasso's en zo overboeken en dat doorgeven aan de betreffende bedrijven/instanties.
ik heb dat toen gewoon zelf gedaan (dat vertrouw ik de bank niet toe ) en dan heb je een tijdje later inderdaad nog wel een keer dat je denkt shit die was ik vergeten...
                    ik heb dat toen gewoon zelf gedaan (dat vertrouw ik de bank niet toe ) en dan heb je een tijdje later inderdaad nog wel een keer dat je denkt shit die was ik vergeten...

dinsdag 3 maart 2009 om 18:18

ik las ook al over overstapservice (goh, zit jij nu bij dé bank die ik op het oog heb?).. gek genoeg zelfde gevoel als jij. wat gebeurt er als je er een vergeet? dan krijg ik neem ik aan van die instantie een berichtje thuis ofzo???
moet zo weg, naar de condoleance, kreeg al een sms van dinnetje waarvan de tranen in mijn ogen sprongen. en balen, ik moet alleen ws. vriend zit vast op werk...
                    moet zo weg, naar de condoleance, kreeg al een sms van dinnetje waarvan de tranen in mijn ogen sprongen. en balen, ik moet alleen ws. vriend zit vast op werk...

dinsdag 3 maart 2009 om 18:51

AA (nee, niet de anonieme alcoholisten) is prima hoor, niets te klagen. Zitten wij al jaaaaaaaaaren bij, hebben daar ook hypotheek en allerlei verzekeringen. 
Sterkte momo, lief dat je zo'n steun bent voor je vriendin. Heeft ze vast heel veel aan!
Baai de wee, bokkietokkieland is toegevoegd aan mn vocabulaire
                    Sterkte momo, lief dat je zo'n steun bent voor je vriendin. Heeft ze vast heel veel aan!
Baai de wee, bokkietokkieland is toegevoegd aan mn vocabulaire

dinsdag 3 maart 2009 om 18:52

Kom alleen Momo even heel veel sterkte wensen voor vanavond 
Charlotte, wow, wat een buik heb je al... Jij gaat echt gigantisch worden! Zo leuk, een tweeling!!! Echt supergefeliciteerd!
Kath, hoe is het?
Ik moet er vandoor...hardlopen :-s Ik wil eigenlijk gewoon weer gaan fitnessen, maar ik moet eerst mn conditie en blubber ass alvast een beetje voorbereiden. Heb een jaar niets gedaan dus mag wel
x
                    Charlotte, wow, wat een buik heb je al... Jij gaat echt gigantisch worden! Zo leuk, een tweeling!!! Echt supergefeliciteerd!
Kath, hoe is het?
Ik moet er vandoor...hardlopen :-s Ik wil eigenlijk gewoon weer gaan fitnessen, maar ik moet eerst mn conditie en blubber ass alvast een beetje voorbereiden. Heb een jaar niets gedaan dus mag wel
x
                                    t zal wel 

dinsdag 3 maart 2009 om 18:57

Hé meiden, jeetje wat is hier veel gebeurd! 
Specu meisje, wat vind ik dat rot voor je! Huil maar even lekker uit.. Naast alle stress zul je toch ook wel wat hoop gehad hebben, dus dat is helemaal niet leuk.. Sterkte meid!
En Charlotte, ongelooflijk, een tweeling! Spannend zeg!!
Nou, ik ben ongesteld geworden... Baal er wel van, maar ben ook nog een beetje emo van die heftige cursus enzo.. (was wel heel leuk hoor, maar wel echt de diepte in zeg maar.. ) en daarbij al die hormonen van ongesteld zijn, pffff!!! Dus ik zit er voor vandaag even doorheen, maar dat komt morgen wel weer goed..
                    Specu meisje, wat vind ik dat rot voor je! Huil maar even lekker uit.. Naast alle stress zul je toch ook wel wat hoop gehad hebben, dus dat is helemaal niet leuk.. Sterkte meid!
En Charlotte, ongelooflijk, een tweeling! Spannend zeg!!
Nou, ik ben ongesteld geworden... Baal er wel van, maar ben ook nog een beetje emo van die heftige cursus enzo.. (was wel heel leuk hoor, maar wel echt de diepte in zeg maar.. ) en daarbij al die hormonen van ongesteld zijn, pffff!!! Dus ik zit er voor vandaag even doorheen, maar dat komt morgen wel weer goed..