Uitgerekend 16-31 oktober 2018

12-02-2018 16:54 673 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die is uitgerekend in de periode van 16 oktober t/m 31 oktober 2018 en graag wil meeschrijven.

Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Rian085 32/35 Eerste 15 oktober Jongen! :heart: 25 september bevallen! :duckie:
Luckylo 33 Tweede 19 oktober Jongen! :heart: 28 september bevallen! :duckie:
Ypod 26/27 Eerste 13 oktober Meisje! :heart: 22 oktober bevallen! :duckie:
Leja1984 34 Tweede 16 oktober jongen :heart: :duckie:
Kaatje1988 29/32 Tweede 17 oktober :heart: Geeft nog borstvoeding; Dochter 2 jaar
Manon9 23/24 Eerste 17 oktober :heart:
Viva95 23/25 Eerste 18 oktober Jongen :heart:
fliepke 29/31 Vierde 19 oktober :heart:
Jacer 36/32 Tweede 21 oktober :heart: :duckie:
Warmewollensjaal 32 Tweede 23 oktober :heart:
Yara 34/33 Derde 25 oktober :heart:
Dajka 36/35 Derde 27 oktober meisje :heart:
Mathilde14 31/37 Derde 28 oktober Jongen :heart:
Lisot 25/28 Tweede 31 oktober :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:36
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.18% gewijzigd
Fijn dat alles goed is luckylo! Zowel echo als NIPT. Wat een enorm heftige tijd heb je achter de rug zeg! Poeh! Is het niet een beetje beladen nu? De zwangerschap bedoel ik.

Ik ben nu 12 weken en duidelijk minder misselijk. Wel weer enorm moe, hebben jullie dat ook nog steeds? Afgelopen weekend ook erg veel hoofdpijn gehad.
Dajka ja de hoofdpijn begint bij mij weer aan te treden. Vorige zwangerschap ook rond deze periode.

Luckylo wat fijn! En wat een toeval dat je dat op de kaart zag staan. Ik verwacht dat je het morgen krijgt. Dinsdag postdag aangezien het waarschijnlijk zaterdag of vandaag pas op de post is gedaan. Precies de reden waarom ik ervoor koos per email de uitslag te krijgen. Iets sneller binnen.
Wat n enorm heftige tijd was dat luckylo!
Maar kan me wel voorstellen wat je zegt over je zoontje, je hebt wel een reden om iedere dag op te staan..
Fijn dat de nipt goed is!

@dajka, ik heb sinds een week of 2 dat de moeheid eindelijk wat minder wordt! Heb wel echt mn uurtjes nodig maar de dagen gaan stuk beter! Ik ben nu 14+1.
Hoofdpijn ook regelmatig, maar kan ook komen omdat ik te weinig drink..
Jeetje Luckylo. Wat een ontzettend heftig verhaal. Hoeveel pech (erg zacht uitgedrukt) kun je hebben!
Wat knap van je dat je jezelf zo goed op de been hebt weten te houden. Hartstikke logisch dat je nu wat angstiger bent. En daarnaast schrikt iedereen denk ik behoorlijk als hij bloed verliest tijdens de zwangerschap.

De misselijkheid is bij mij eigenlijk wel weg, maar mijn nieuwe kwaaltje is duizeligheid. Ik moet regelmatig, vooral in de ochtend echt even gaan zitten.
Ook kun je als ik lig al heel goed een buikje voelen. Maar de linkerkant is wel dikker dan rechts. Grappig he? Ik denk dat mijn baarmoeder scheef ligt ofzo.

Verder voelde ik mij een paar dagen wel een beetje somber. Ik denk door de hormonen. Ik kan overal om huilen. Zo had ik een positie t-shirt gekocht, deze 2 keer gedragen en daarna kwam dat ding enorm gekrompen uit de was. Ik was helemaal verdrietig terwijl dat natuurlijk erg overdreven is. Was gewoon van de H&M dus ik kon gewoon een nieuwe bestellen. Zo zijn er wel meer kleine dingetjes.

Ik ga maandag weer naar de verloskundige en heb op 7 mei met 16+4 een geslachtsbepalingsecho gepland staan. Wat heb ik daar veel zin in!
Hoi ik schrijf ook graag mee.
17 oktober uitgerekend van nr 3.
Ik.ben al 39 en dat merk ik wel haha. Doodmoe al gaat het nu al wel veel beter dan de afgelopen weken.
@Dajka, ik vind het heel bijzonder dat ik het nu nog een keer mag meemaken. Er komen inderdaad wel herinneringen boven en ik ben vooral angstig dat ik weer pre-eclampsy krijg, maar dat is dan weer vooral omdat onze start daardoor moeizaam was en ik het zo graag op een normale manier zou willen meemaken deze keer. Er komen door het jaar heen altijd op bepaalde momenten herinneringen boven van wat er toen gebeurde, maar het is inmiddels ook al 5 jaar geleden, ik merk dat het allemaal wat milder wordt het verdriet, het is er wel, het zal er altijd zijn, maar het gaat meer op in de rest van je leven.

@Viva, ja, ik zeg altijd dat als de makers van GTST dit hadden verzonnen mensen waarschijnlijk zouden zeggen dat het ongeloofwaardig is. Er is toen mijn man in het ziekenhuis lag en ik alleen thuis was ook nog twee keer bij mij thuis ingebroken, daardoor durfde ik bijna niet meer alleen thuis te zijn.

Vervelend dat je je zo verdrietig voelt, kan inderdaad hormonaal zijn, kan ook komen doordat je zo’n lange tijd bent weggeweest en dan weer een beetje moet settelen, of heb je daar geen last van? Ik had dat zelf namelijk wel, dat kwam dan soms ineens opzetten in de periode nadat ik terug was gekomen, dan had ik een paar dagen een verdrietig en ontevreden gevoel over mijn leven en alles om me heen. Bij mij was dat heimwee naar het reizen.

leuk de geslachtsbepaling, ik wil eigenlijk 8 mei de geslachtsbepaling proberen te doen dan ben ik ook 16+4 en het is mijn verjaardag, lijkt me een leuk cadeautje!

@Yogiyoga, welkom hier, had je er met de vorige kinderen minder last van? Hier zijn een hoop dames die doodmoe zijn in het begin.

@Dajka, Rian en Leja, mijn vorige zwangerschap had ik juist veel minder hoofdpijn dan normaal. Nu heb ik af en toe wel hoofdpijn, maar niet erger dan anders eigenlijk en ik hoop dat het net als vorige zwangerschap minder werd. Dat heeft toen jaren doorgewerkt, alsof mijn lijf beter begreep dat je je schouders niet vast moet zetten of zo ;-).
@Luckylo Ik ben blij dat ik weer in Nederland ben, maar woon nog niet lekker in mijn eigen huis. Dat hadden we voor een jaar verhuurd en toen kwamen we eerder terug... Nog 2,5 maand wachten. In de tussentijd verblijven we bij familie en dat valt wel heel erg zwaar.
We hebben straks 10 dagen een eigen plekje in Amsterdam en dan 2 weken in Breda vanwege familie/vrienden die op vakantie gaan en misschien dat we daarna nog voor een week of 6 een huisje boeken op een vakantiepark.
Dus dat speelt vast ook mee!
@Viva. Nou dat lijkt me ook verschrikkelijk Viva, dan heb je gewoon niet je eigen plekje om weer eens even rustig te settelen en bovendien steeds mensen om je heen om rekening mee te houden. Hopelijk gaat het dan als je straks wat meer je eigen ruimte hebt beter. Duurt lang dan he! Heb je eigenlijk werk of ga je werk zoeken?

Ik heb net mijn zwangerschap doorgegeven aan de zorgverzekering en het kraamakket aangevraagd, kraamzorg is inmiddels geregeld, nu hoef ik alleen nog een verloskundige te zoeken voor de kraambedcontroles.
Ik ben ook bezig met aanmelding voor zwangerfit en ik wil zwangeschapsyoga gaan doen. Daarnaast ben ik nog steeds aan het hardlopen, maar ik merk dat ik wel steeds meer last van mijn bekken en enkels krijg dus de vraag is hoe lang ik daar mee door kan gaan.

Aanstaande maandag gaan we naar België voor een onderzoek naar preëclampsie, dat vind ik wel spannend, vooral wat daar uit komt, het onderzoek is niet invasief dus daar ben ik niet zo bang voor, maar het geeft een voorspelling over de kans op preëclampsie later in de zwangerschap en dat vind ik natuurlijk wel spannend.

Ik begin ook steeds meer te geloven dat wij echt een kindje gaan krijgen, we kunnen niet wachten tot we het geslacht weten, dan kunnen we de spullen die we nog hebben gaan uitzoeken, we hebben al veel weg gedaan maar andere dingen hebben we juist weer dubbel omdat we een samengesteld gezin zijn. Twee kinderwagens, twee wipstoeltjes, dat soort dingen. Alleen is het wandelwagendeel van mijn kinderwagen stukgegaan, ik twijfel nog of ik dat onderdeel wil vervangen of niet. Ik twijfel ook of het niet gewoon handig is twee kinderwagens, dan kunnen we er gewoon eentje in de auto laten liggen altijd. Of in allebei de auto’s eentje, maar die ene auto is daar wel een beetje te klein voor eigenlijk. Maar aan de andere kant is de wagen binnen hebben ook niet echt handig, we hebben niet echt plek in onze hal en je moet er een trap voor op (beletage, 10 treden). In het souterrain wel plek, maar dan moet je dus elke keer de trap af om de wagen te gaan pakken en dan naar buiten en daar de trap weer op. Schiet ook niet echt op dus in de praktijk gebruiken we het waarschijnlijk helemaal niet. Luxedilemma dit ;-).
Viva dat lijkt me niet ideaal inderdaad.
Rond de zwangerschap verlang je ook gewoon naar stabiliteit. Ene week huer en andere week daar lijkt me niet fijn. Vakantiehuis lijkt me wel het meest rustig en comfortabel maar ook duur.
Was jij nou ook een ander huis aan het zoeken of alleen voor de periode tot jullie eigen huis weer vrij is?

Luckylo wat spannend dat het onderzoek volgende week is!
Wat betreft hardlopen, dat doe ik niet meer. Vorige zwangerschap ging dat prima en vrij lang maar toen was ik fitter. Misschien voor jou ook een minder belastend alternatief zoeken?

Qua spullen heb ik nog niets gekocht en weinig nieuws nodig. Alleen kleertjes en een bedje. Misschien dat onze zoon een peuterbed krijgt en de kleine naar zijn ledikantje

De hoofdpijn is na 3 dagen even weg!
Wij hebben inderdaad ook nog een nieuw huis gevonden! Maar die opleveringsdatum is pas later. Dus eerst over 2,5 maand naar ons appartement en dan een paar maanden later verhuizen we naar ons nieuwe huis :).

Ik heb gewoon werk, online :). Dus wat mijn werk betreft, maakt het niet uit waar ik woon. Ik werkte ook tijdens onze reis.

Groeit jullie buik al een beetje? :)
@Leja, ik heb vandaag weer hardgelopen maar had nu toch wel erg veel last van mijn enkel en mijn linkerbil/rug/bekken. Ik ga nu zondag nog een keer en als ik dan weer zo’n last heb dan is dat voor mij wel een teken om te gaan stoppen. Ik heb me al aangemeld voor zwangerfit en zwangerschapsyoga dus op zich heb ik dan weer alternatieven. Ik wil eigenlijk ook zwangerschapszwemmen gaan doen, maar mijn man vind het niet zo grappig als ik 3 doordeweekse avonden weg ben want dat betekend dat hij de andere 2 doordeweekse avonden weg gaat om te sporten, niet zo handig. Maar misschien kan hij dan in het weekend een keer gaan sporten.

@viva, oh lekker dat je gewoon kon werken en nu ook kunt werken, dat is dan in ieder geval niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken (baan zoeken tijdens je zwangerschap.
Wel een onrustig gedoe met al die verhuizingen zeg, maar goed, dan heb je in ieder geval wel een fijn eigen plekje, gaan jullie van appartement naar eensgezinswoning?

Mijn buik is al best groot, je kunt het echt goed aan me zien dat ik zwanger ben. Vanavond met het sporten (‘s avonds is het natuurlijk nog groter allemaal) hebben we er ook lekker grapjes over gemaakt haha.
WoW dames, waar halen jullie de tijd en energie vandaan om zoveel te schrijven? Ik ben nog altijd energieloos... Ik merk dat ik al mijn energie nodig heb voor werk en kind (en klein beetje huishouden). Nu heeft man ook 2,5 week continu oproepdienst gehad, dus komt ook echt alles op mijn bordje.. Daarnaast slaap ik heel slecht, dus dat helpt ook niet mee!
Ik wilde voor nu even laten weten dat ik nog wel meelees, alleen niet voor elkaar krijg om te reageren..sorry!
Oh en we hebben morgen de geslachtsbepaling! Spannend!!
Ja van appartement naar eengezinswoning :)

Doe rustig aan Kaatje. En heel veel plezier morgen! :)
Wat leuk Kaatje! Wel vroeg! Bij mij is er op de uitwendige echo nog nauwelijks iets te zien, hoef echt niet te proberen het geslacht te bepalen de verloskundige kon maandag net een stukje hoofd en arm in beeld krijgen met heel hard duwen.
En doe rustig aan hoor, ik heb ook een tijdje minder meegeschreven, nu lijk ik juist wel weer wat meer energie te krijgen.

Overigens had ik vandaag wel een minder dagje, was snel draaierig en voelde me niet heel fit. Mijn bloeddruk was ook weer laag 95/52 denk dat dat niet hielp.

Ik begin volgens mij nu ook echt wat minder misselijk te worden. Wel vlagen en soms nog wel een vervelend gevoel in mijn maag, maar het gaat de laatste dagen en stukken beter. Even afkloppen want dat wil ik graag zo houden.

@Viva, lekker, dat is fijn met een kindje. Lekkere tuin er ook bij? Wij hebben natuurlijk wat grotere kinderen al maar die hebben echt zo veel plezier van de tuin.
Hey dames! Sorry voor mijn afwezigheid qua reacties... erg druk op t werk en thuis!

Lucky; jeetje wat heb jij een ellende meegemaakt zeg! Respect dat je er nu zo positief in (lijkt te) staan. Logisch dat je wat onzeker bent, maar verder vind ik je heel positief en dapper.

Geslacht willen wij heeel graag weten.. maar dat was denk ik al duidelijk... Haha! 10 mei gaat onze vk een poging wagen. Ik ben dan 15+4 en ook bijna jarig! Dus Moederdag en verjaardagscadeau in een als het lukt!

Hier is de misselijkheid ook bijna verdwenen. Ergens tussen 11-12 weken merkte ik de afname van de klachten. Hoofdpijn heb ik een keer per paar weken tot nu toe. Hooikoorts speelt erg op waar ik nu medicatie voor krijg.
Verder af en toe duizelig en hartkloppingen. Al met al valt het reuze mee! En hoor je me niet klagen.
Buik is enorm.. als mensen gokken, dan ben ik al 18 weken...

Ik hoop zo dat wij onze vorige kraamverzorgster weer krijgen! Zij gaf ook aan graag bij ons terug te komen en we geven dus beide aan bij de kraamzorginstelling dat we ‘gekoppeld’ willen worden. Hopelijk werkt het!!

Hebben jullie het al over namen? Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeen daarover. Ik heb al een heel lijstje!

Nipt was hier ook helemaal prima! Ben best al snel gebeld. Ik geloof na 6 werkdagen al. Ben nu benieuwd naar de rhesus.

Veel plezier allemaal bij de echo’s!
@Luckylo Ja een typische eengezinswoning met 3 verdiepingen en een mooie tuin. Heerlijk!

@Mathilde Ik hoop dat ze het geslacht dan kunnen zien! Ik mag 7 mei en dan ben ik 16+4.
Ik heb ook al zo'n enorme buik! Het grappig is dat je je buik ook écht niet een beetje kunt inhouden... haha
Wij hebben ook al een lijstje met namen. Alhoewel, voor jongens 1 en voor meisjes een paar.
Hoop dat t snel beter gaat kaatje!
Je bent inmiddels 14 weken toch? Ik slaap ook slecht inderdaad, heel licht en hele rare dromen.
Ik heb gister een uurtje gewandeld, en na 45 min ging t eigenlijk al niet meer :( alles ging zeer doen en mn buik keihard.
Baal daar wel een beetje van eigenlijk.

@mathilde, de jongensnaam ligt al vast bij ons en de meisjesnaam vind ik niet meer leuk! Dus die moeten we opnieuw gaan bedenken, maar dat doen we pas na de 20 weken echo als we het geslacht weten ;)

Wij hebben een nieuwbouw woning gekocht, die zou begin 2019 klaar zijn. Kregen gister te horen dat er van alles niet leverbaar is en dus eindlevering verplaatst wordt naar mei 2019. Dan moet je natuurlijk alles nog doen, vloeren keuken etc, dus voordat je er in kan. Baal zo, we wonen nu in n appartement van 37 mtr2 zonder buiten. Dat was t eerste half jaar niet zo erg geweest, maar begin zo toch wel lichtelijke stress te krijgen.. denk dat ik volgend jaar iedere vrije dag bij mn ouders ben🙈
Iedereen lekker buiten geweest dit weekend? Hier was het in elk geval heel stil haha.

Ik ben vandaag in Hasselt (België) geweest voor mijn deelname aan een onderzoek naar pre-eclampsie. Ze hebbben een zogenaamd cardio-vasculair profiel gemaakt en aan de hand daarvan kunnen ze dan meer zeggen. Ze meten aders in je organen en slagaders, ze meten of je vocht vasthoud, ze meten hoe je hart werkt en ze meten ook een aantal dingen bij de baby. De baby doet het in elk geval helemaal goed, die heeft nergens last van. Nu nog niet in elk geval.
Ik daarentegen heb een hele grote kans op zwangerschapsvergiftiging, de professor gaf eigenlijk aan dat de kans dat ik het niet krijg echt heel klein is. Mijn bloedvatensysteem blijkt niet goed te werken, ik heb veel bloed en vocht in mijn lijf en wanneer er meer bloed bij komt zoals in een zwangerschap reageren mijn vaten verkeerd door te vernauwen in plaats van te verwijden. Het komt dus niet omdat ik vernauwingen in bloedvaten heb, maar omdat mijn systeem verkeerd is ingesteld. Het kan komen doordat mijn moeder in haar zwangerschap van mij een te hoge bloeddruk had, ik kan dit dus ook weer doorgeven aan mijn kinderen op die manier.
Ik heb nu een bloeddrukmeter gekregen voor thuismonitoring en via een app kunnen ze mij in de gaten houden. Ik kan ook mijn gewicht doorgeven en het aantal stappen als het goed is ook. Ik moet nu elke dag twee keer mijn bloeddruk meten, de hele zwangerschap. En twee keer per week sporten is niet voldoende, hoewel het natuurlijk wel supergoed is, ik moet elke dag 20 minuten redelijk intensief bewegen (bijvoorbeeld stevig fietsen waarbij ik bezweet raak).
Wanneer mijn doorgestuurd gegevens aanwijzingen geven dat er iets niet goed gaat word mijn gynaecoloog op de hoogte gesteld en worden er behandelvoorstellen gedaan. Hiermee kunnen ze ook zorgen dat ik veel sneller behandeld kan worden waardoor de gevolgen minder groot kunnen zijn.
Ik moet ook ascal en calcium blijven slikken zoals ik al doe, dat is in ieder geval belangrijk want het heeft een preventieve werking.

Nu moet ik even gaan bedenken hoe ik dat met dat sporten ga doen, maar ik wil er echt zo veel mogelijk aan doen om deze zwangerschap tot een beter einde te brengen dan de vorige. Mijn zoontje heeft echt wel last gehad van mijn pre-eclampsie, hij was veel te klein en te vroeg. In elk geval ben ik al best goed bezig wat dat betreft, de vroedvrouw (ja in België hebben ze nog vroedvrouwen) die de telemonitoring bij mij gaat doen was onder de indruk van mijn aantal stappen, dat was wel motiverend om te merken.
Het is inderdaad stil hier!

Luckylo wat spannend allemaal. Wel een hele grote kans dat je zwangerschapsvergiftiging krijgt dus.
En dit kan dus komen door een hoge bloeddruk tijdens jouw moeders zwangerschap?
Lijkt me nogal wat zeg...pfff.
En tweemaal per dag bloeddruk meten en sporten. Een hele opgave.

Heeft jouw zoontje er nog last van dan?
Oh en ik had inderdaad een leuk en druk weekend.
Ik krijg daar nu de rekening van gepresenteerd. Ik ben ontzettend verkouden, spierpijn, hoofdpijn, nekpijn en buikpijn. Vanmiddag eerder van mn werk thuis gekomen hierdoor.
Niet meer doen dus zo druk zijn...

Nemen jullie wel paracetamol? Ik ben er erg terughoudend in maar neem ee af en toe wel een. De adviezen en onderzoeken zijn nogal wisselend hierover.
@Luckylo Wat heftig! Super goed dat je hier nu al onderzoek naar hebt laten doen. Maar wat een werk heb je ervan. Zowel telkens je bloeddruk opmeten als zoveel sporten!

@Leja O wat rot! Ik heb tot nu toe nog geen paracetamol genomen, maar ook niet echt pijn gehad. Als ik dat wel zou hebben, zou ik een paracetamol wel aandurven.

Wij hadden gisteren weer een afspraak bij de verloskundige en hebben naar het hartje geluisterd. Zo leuk!

Ik merk dat ik wel last krijg van mijn rug. Mijn rug was altijd al een zwakke plek en speelt nu weer op. Als ik gewoon even op pad ben, begint mijn rug al snel te 'zeuren'. Binnenkort dus maar even naar de fysio.

Nog maar 2 weken tot de geslachtsbepalingsecho. Daarna ga ik even lekker shoppen!
Leja; ik ben inmiddels al twee keer twee paracetamol moeten nemen tegen de aanhoudende hoofdpijn. Op dat soort momenten is de stress van de pijn erger voor de baby dan de paracetamol. Dus dan neem ik ze gewoon.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tegen het einde gordelroos gehad met enorme zenuwpijn. Dit was echt twee weken bijna ondragelijk waardoor ik toen ook paracetamol heb moeten nemen. Uiteindelijk hielp dat onvoldoende en heb ik nog antidepressiva gehad (in kleine dosis werkt dat blijkbaar pijnstillend) dat was het enige wat ik toen mocht hebben. Toen kon ik eindelijk even slapen. Mijn dochter heeft er niks (zover ik weet) aan over gehouden. Ze is een vrolijke, lieve en zeer slimme dreumes.

Vandaag hoorde ik van twee vriendinnen (die beide eerder dit jaar een miskraam hadden) dat ze beide zwanger zijn en beide in dec uitgerekend!! Zo leuk samen zwanger zijn!!
Ik heb ook eindelijk weer eens tijd om wat te schrijven. Luckylo, jeetje zeg! Aan de ene kant beangstigend zo'n uitslag lijkt me, aan de andere kant houden ze je nu wel extra goed in de gaten... En wat een werk.

Leja, ik probeer zo min mogelijk paracetamol te nemen, maar zo ben ik met alles eigenlijk. Terwijl af en toe volgens mij helemaal geen kwaad kan. Ik ben dan meer van het motto; als het niet echt nodig is dan laat ik het. Bij barstende hoofdpijn en als je je er zelfs ziek voor moet melden zou ik het wel doen hoor.

Hier beginnen klachten minder te worden, echt een stuk minder moe en misselijk. Nouja er gaat nog geen dag zonder kokhalzen voorbij maar het zijn nu nog maar vlagen ipv hele dagen. Dus als het zo blijft vind ik het prima!

Wij hebben gister een extra echo gehad omdat we zo benieuwd waren naar het geslacht. Voor 90% zeker een meisje :love: Gaf aan dat ze eigenlijk echt geen tekenen had om te denken dat het een jongen was MAAR omdat ze het eigenlijk 95% zeker wil weten mogen we nog een keertje terug. Wat erg, nog een keer kijken :lol: Voor de zekerheid zet ik het nog niet in de tabel.

Ik was altijd tegen pretecho's maar ik moet toegeven dat dit wel erg leuk was. Heeft echt vanalles laten zien, handjes, voetjes, gezichtje. Zo grappig. In het ziekenhuis hadden we echt nog wazig beeld en nu was ineens alles erg duidelijk, heb het idee dat het aan de kwaliteit apparatuur lag.
@luckylo wat goed dat er zo uitgebreid onderzoek naar gedaan is. Maar wel een opgave hoor om 2x daags bloeddruk te meten en het sporten. Hoop dat je dit in je dagelijkse routine kan krijgen. Fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden.

@Ypod wat leuk waarschijnlijk een meisje!

Hier inderdaad een druk weekend achter de rug. Wij hebben de eerste verjaardag van de kleine man gevierd. Ontzettende leuke dag gehad. Gek dat de 'babytijd' bij hem voorbij is en dat er over een half jaar weer een nieuwe babytijd begint...
@Ypod OOOO wat super leuk! Ik moet nog 1,5 week wachten. Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven