Confused
zondag 29 april 2018 om 18:39
Hallo!
De afgelopen 3 maanden heb ik contact gehad met een jongen. Hebben bij elkaar geslapen en hadden beide gevoelens voor elkaar.
Nou is er een paar weken geleden een incident gebeurd met hem tijdens het op stap gaan. Sindsdien is hij heel afstandelijk en negeert hij veel berichten. Vorige week heb ik hem toevallig gezien. We hadden allebei wel wat gedronken maar het kwam er op neer dat hij zei dat het nog niet over was en dat hij het nooit op deze manier over zou laten gaan.
Door dat incident denk ik dat hij tijd voor zichzelf nodig had en ik hem die tijd ook had moeten geven. In plaats daarvan ging ik berichten sturen naar hem.
Afgelopen vrijdag had ik echt iets teveel gedronken en heb ik hem berichten gestuurd waarop hij wel antwoordde maar het waarschijnlijk begeven moment zat was en me blokkeerde.
Ik wil aan hem laten zien dat ik hem tijd wil geven en dat ik voor hem wil gaan alleen denken jullie dat dit nog mogelijk is?
De afgelopen 3 maanden heb ik contact gehad met een jongen. Hebben bij elkaar geslapen en hadden beide gevoelens voor elkaar.
Nou is er een paar weken geleden een incident gebeurd met hem tijdens het op stap gaan. Sindsdien is hij heel afstandelijk en negeert hij veel berichten. Vorige week heb ik hem toevallig gezien. We hadden allebei wel wat gedronken maar het kwam er op neer dat hij zei dat het nog niet over was en dat hij het nooit op deze manier over zou laten gaan.
Door dat incident denk ik dat hij tijd voor zichzelf nodig had en ik hem die tijd ook had moeten geven. In plaats daarvan ging ik berichten sturen naar hem.
Afgelopen vrijdag had ik echt iets teveel gedronken en heb ik hem berichten gestuurd waarop hij wel antwoordde maar het waarschijnlijk begeven moment zat was en me blokkeerde.
Ik wil aan hem laten zien dat ik hem tijd wil geven en dat ik voor hem wil gaan alleen denken jullie dat dit nog mogelijk is?
zondag 29 april 2018 om 18:41
Iemand die niet voor jou gaat, daar zou ik geen energie aan spenderen. Het moet écht van twee kanten komen, jij kunt niet genoeg willen voor allebei.
En je moet in het vervolg niet meer te veel drinken als je domme dingen doet zoals te veel berichtjes sturen. Iemand die jou blokt, dat gaat hem niet worden.
En je moet in het vervolg niet meer te veel drinken als je domme dingen doet zoals te veel berichtjes sturen. Iemand die jou blokt, dat gaat hem niet worden.
zondag 29 april 2018 om 18:42
zondag 29 april 2018 om 18:46
Het was een geweldsincident. En mijn berichten waren vooral zoekend naar duidelijkheid. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij gevoelens voor mij had/heeft. En vorige week gezegd dat het niet over was maar dat hij tijd nodig heeft.QueenArachnia schreef: ↑29-04-2018 18:42Ik vind het moeilijk om hierop te antwoorden omdat je zo weinig vertelt. Was het een geweldsincident? Heeft hij in bed gelegen met een ander? Wat voor soort incident was het?
En jouw berichten, waren die boos en claimend, of misschien overbezorgd en benauwend?
Iets meer informatie zou handig zijn.
zondag 29 april 2018 om 18:48
Zie bericht hierboven.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑29-04-2018 18:46Waaruit bestond dat incident?
Als dit je echte naam is, zou ik die even laten wijzigen of op anoniem gaan.
Hoe ga je op anoniem?
zondag 29 april 2018 om 18:57
Hier kun je de mods vragen je op anoniem te zetten. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Je berichtje is waarschijnlijk net gepost toen ik aan het typen was. Was het geweld tegen jou, een ander persoon of een object?