***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ja lach me maar uit, als ik zo door ga red ik in mijn eentje heel nederland! Geld uitgeven is toch de beste manier om de crisis te bestrijden
Haha Dropje, namens de rest van NL: bedankt!

Ik heb nog nooit zo vaak "nee" gehoord als vandaag...
Heeft Puk een needagje Lara?
Ik zit eigenlijk met smart te wachten op shoppingtips van Framboosje. Kan ik even helemaal los :-)
Pfoe, inderdaad. Hij wil dus ook de hele dag al helemaal niets eten (op een klein beetje fruit na), dus hij is vast nog niet helemaal beter maarja.
Lara: ben je morgen nog een dagje thuis of niet? Het is zo naar als ze nog niet lekker in hun vel zitten al is de koorts wel weg. Hoop dat puk zich snel beter voelt.
Oh Lara, ik heb medelijden met je, ik haat nee-dagen.

Hopenlijk gaat het snel weer beter met Puk. Vervelend trouwens van die reactie van je baas vanmorgen. soms...

Haha die Drop, op zoek naar nog meer koopjes om de economie draaiende te houden. Zo horen we het graag.

Ik hoor ook niet altijd wat Finn eet en vooral snoept op de creche, maar de meeste tussendoortjes zijn (bij deze creche) gelukkig gezond. Yoghurt, fruit etc. Als ze een keer koek krijgen vertellen ze dat meestal wel.

Maar wel fijn dat er naar je geluisterd wordt Chance, dat geeft wel een goed gevoel.

Finn heeft het prima naar zijn zin met Opa en Oma in de bergen. Wat zeg ik, hij heeft het zo goed naar zijn zin dat hij vandaag niet wou slapen. En hij weigert ineens weer te eten. Da's wel wat minder, maar je, heeft hij wel vaker last van als er veranderingen zijn. Komt ook wel weer goed.

Wij hebben gisteren een bod gedaan op dat appartement. Jammer genoeg nog niks van gehoord, maar het zou kunnen dat man wel een antwoord heeft. Man zit namelijk voor de verandering weer eens in London.

Morgen weer lekker een dagje studeren. Het gaat eigenlijk nog steeds niet goed, maar ik heb me nu voorgenomen (ook op aanraden van een collega) om me te gaan richten op oefen-examens. Da's wel mooi, want die zou ik ook mooi op kantoor kunnen doen, ik kan gemakkelijker een paar vragen doen dan een hoofdstuk doorlezen.

Ik ga weer even wat doen, nog een uurtje ofzo, dan ga ik lekker naar huis.
Ik word hier echt een beetje moedeloos van, want Puk heeft weer koorts. Zucht.

Baas was gisteren, want op dinsdag ben ik sowieso vrij en morgen moet ik echt aan de slag. Moeilijk hoor, combinatie werken en zieke kinderen.

Fijn dat Finn het zo naar zijn zin heeft! Zijn jouw ouders of jouw schoonouders met hem weg?

Spannend van dat bod! Top dat jullie het gaan doen!

Layla (toch?) ik vind het eigenlijk wel gek dat de overdracht niet zo goed loopt op jouw kdv. Heb je daar wel eens wat van gezegd?

Ik vind dat echt een heel belangrijk moment van de dag en daar nemen ze bij ons altijd ruimschoots de tijd voor. Ik hoor ook altijd wat Puk heeft gegeten en dat is eigenlijk altijd wel gezond.

Zo, Puk is stil. Ik ga even op de bank hangen en vragen hoe laat vriend thuis komt want ik heb honger.
Laar, kan je vriend anders niet een dag voor Puk zorgen morgen? Wat sneu dat hij nog niet lekker is!

Swis, spannend van het appartement! Ik ben benieuwd!

Hugo heeft net een flinke pechdag achter de rug. Het begon vanochtend toen hij nog geen vijf minuten zijn bed uit was: vinger tussen de deur. Het jochie heeft gehuild, gehuild! Er was een stuk vel van zijn duimpje, maar een pleister wilde hij pertinent niet, dus hij heeft heel de dag met zijn opgezwollen duim zitten hannesen.

Vanmiddag: het knulletje was aan het rennen in de tuin en struikelde over een bezem die Steijn net had neergelegd. Gevolg: een hard schreeuwende Huug die in de loop van de dag flink wat blauwe plekken kreeg.

Vanavond: Huugje gleed uit toen hij uit bad kwam. Volgens mij is hij in een vorig leven een speenvarkentje geweest, want hij begon toch te krijsen! Helaas voor mij lag Mees net te slapen en Baby Mees schrok zich lam. Wat doen vermoeide baby's als ze wakker schrikken? Juistem! Huilen! Na een kwartier kalmeren sliep Meesje weer, maar niet voor lang. Hugo presteerde het om op het bureau te klimmen om er vervolgens van af te vallen! Ik schrok me dood, Mees schrok zich dood, Steijn schrok zich dood omdat iedereen geschrokken was en met zijn drietjes zetten ze het op een gillen.

Hugo: Moest huilen omdat hij echt heel hard gevallen was. (de ergste val van vandaag)

Mees: Moest huilen omdat Hugo het op een tetteren zette. (boven is het erg gehorig)

Steijn: Moest huilen omdat Hugo en Mees flink overstuur waren.

Okee, paniek dus! Ik ben in mijn eentje en moest drie kinderen zien te kalmeren! Wie had prioriteit? Hugo, hij was tenslotte gevallen. Na een kwartier snikken en kreunen was hij weer in goede doen en kreeg weer wat praatjes. ("Hugo huil, boe. Hugo pijn. Hugo mamma bi.j" Dit alles met een grote grijns op zijn smoeltje)

Afijn, Huugje wilde in zijn bedje spelen en dat leek me ook echt de veiligste plek. Mees was ondertussen nog steeds vreselijk aan het gillen en Steijn was ook nog overstuur, dus wie moest ik dan troosten? Steijn dan maar even, zodat ik me daarna kon concentreren op Mees. (Mees zou mij het meeste moeite kosten, vandaar) Steijn was binnen tien seconden weer prima, dus hup, ik naar Mees. Meesje stil krijgen was een hele klus, te meer omdat Steijn wilde helpen. Heel lief van Steijn, maar hij maakte Mees alleen maar wakker door speentjes in zijn mondje te vrotten en te gaan zingen.

Steijn had bij het naar bed gaan nog een drama, want ik moest zijn bedje verschonen. (zijn beker water had gelekt en alles was drijfnat) Als Steijn iets eng vindt, dan is het wel bedden verschonen! Hij stond vastgeklampt aan mijn been alleen maar "Mamma, NEEEEEE" te gillen en dat zorgde er weer voor dat Mees weer wakker werd en het op een gillen zette! Je-zus! Steijn troosten, Mees troosten (dit keer zonder Steijn) en maar bidden en hopen dat iedereen gaat slapen.

Maar goed, iedereen ligt in zijn bedje en ik ben bekaf. Wat een avond. (normaliter gaat het naar bed brengen een stuk soepeler en is het eigenlijk heel gezellig. Vandaag even niet!)
Zo hee, dat is een lange klaagpost van me!
Pfoe Muis, dat klinkt echt als een muizendrama! Maar je hebt het wel mooi gered in je eentje. Ik denk dat ik persoonlijk niets anders had gekund dan meehuilen....

Plof lekker op de bank en rustig aan vanavond he!!

Ik heb zojuist de uitnodiging voor de verjaardag van Fleur gemaakt en verzonden (via kaartjeposten.nl) We vieren het op de dag zelf, dus dacht er maar beter bijtijds bij te zijn zdat onze broers en zussen als ze willen evt. nog iets met hun werk kunnen regelen. Ik verwacht dat het een rustig dagje zal zijn, maar dat is niet erg aangezien we of met zijn viertjes zijn of ik tonnetjesrond ben tegen die tijd

Fleur heeft daarstraks als een echte meid alle twee de paren nieuwe schoenen op eigen verzoek al aangehad (waar ben ik aan begonnen!!!!!) Ze was bekaf van haar eerste echte dag peuters en kon alleen maar 'lapen' 'lapen' roepen toen ze binnen kwam. Gelukkig zorgden de schoenen en een nieuwe zonnebril voor voldoende afleiding tot aan het eten en daarna was ze weer helemaal fit! Nu ligt ze heerlijk te tukken.
Arme Huug! Arme Muis! (arme Mees en Steijn!) wat een rotdag!

(enneh...zouden Hugo en Puk misschien broertjes-speenvarkentjes geweest kunnen zijn in een vorig leven? Poe wat heeft dat jochie een volume...)
Jeetje wat een dag Muis. Zielig voor al je mannetjes en voor jezelf.

Ben je alweer een beetje bijgekomen?

Jeetje Lara, hoe ga je dat morgen oplossen? Hem misschien een paar uurtjes wegbrengen als de koorst 's morgens nog laag is?

Succes ermee.

Zei ik eerder op de avond dat Finn niet at? Schoonouders belden even later op dat hij weer aan het schransen was geslagen, rijst, pasta, manderijn en danoontje. Zo ken ik mijn ventje weer.

Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Welterusten!
goedenmorgen

Ik mis mijn jongetje. Was vanacht voor het eerst in 2 jaar weer eens een nacht helemaal alleen thuis. Helemaal niet leuk.

Het stomme is dat ik als Finn niet thuis is, hem toch hoor, hebben jullie dat ook of ben ik aan het doordraaien?

Mijn studie roept!
Och arme Swiss! Natuurlijk is dat naar om alleen thuis te zijn! Ik "hoor" Puk trouwens heel vaak hoor, als hij er niet is. Zijn we samen een beetje gek

Ik ben naar kantoor gegaan en vriend zou kijken hoe het met Puk was. Als hij nu koortsvrij is dan gaat hij toch even een paar uur naar de creche. Voel me daar aan de ene kant wel wat slecht over, maar aan de andere kant moet ik echt werken en is Puk ontzettend blij op de creche.

Plan was om het woord "creche" te laten vallen en kijken hoe hij hij reageert. - dat is namelijk een van de woorden die niet thuis genoemd mag worden, anders staat hij bij de deur te schreeuwen dat hij naar de creche wil... Mocht hij daar geen zin in hebben, dan is dat dus een duidelijk teken-
hier weer een zwaai. nog steeds een druk programma dus het komt er niet echt van om te reageren. hopelijk morgen weer want dan zijn we weer thuis, al moeten we smiddags wel naar het colloquium van mijn broertje in wageningen en ohja smorgens ook babymassag. weer eeen heel drukke dag dus.

Knuffel voor jullie allemaal

en swiss, je bent niet gek. ik hoor koen ook als hij er niet is.
Ook van mij even niet veel meer dan een zwaai vanwege een druk programma.

Met Morris z'n tong gaat het goed, na twee dagen begon het gelukkig af te nemen en nu is het zo goed als over. Wel is hij flink verkouden geworden.

Fachat, jij hebt toch kussentjes bekleed met tafelzeil voor op de bankjes van de babboe gemaakt? Vind je het leuk om er - in het kader van je webwinkel! - voor mij ook een te maken?

Ik moet gaan, fijne dag!
Swiss: al iets gehoord over je mooie huis?

Lara: Is Puk naar de creche?

Ik ben vanochtend weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. Kleine ligt vast in bekken. Alleen hebben nog steeds geen definitieve naam. Het begint nu wel at vervelend te worden.... Ik zal het even op de hyves zetten...
Oh jee Dropje. Wat zijn de opties? Wacht, ik kijk even op Hyves.

Ja, Puk was koortsvrij en is naar de creche (hij was helemaal door het dolle heen toen hij binnenkwam zei vriend). Hopelijk blijft hij nu eens beter.
Lara: ik duim voor je mee!!!
Dames, weer ff pauze, dus ik mag van mezelf weer mijn mail checken en forummen.

Ja Lara, ben ook benieuwd hoe het met Puk gaat, die reactie van de creche hebben we hier ook. Finn schreeuwt dan altijd "hoeppie", gooit beide armen in de lucht en rent naar de deur, pakt zijn jas uit de kast (naast de deur) en rent weer terug naar ons.

Micha, fijn dat het weer beter gaan met Morris, aften zijn vervelende rotwondjes.

Drop, joepie, heerlijk dat het goed gaat met de kleine. Het gaat nu echt heel snel he.

Mijn zus is op 18 April uitgerekend en gaat morgen voor een extra echo om te kijken of de baby nog in stuit ligt. Ze lag namelijk net zo als Finn, stuit met de beentjes naast het gezichtje. Zou het een familiekwaal zijn?

Als de baby nog in stuit ligt, gaan ze moxatherapie proberen. Dat is een soort acupunktuur maar dan zonder naalden. Ze houden een warmte puntje vlak bij je kleine teen, waardoor blijkbaar een beweging in je kleine bekken komt, waardoor de baby bewegelijker wordt en misschien gaat draaien. Ben erg benieuwd. Maar het wordt voor ons beiden dus een belangrijke dag morgen.

We (ik) heb(ben) nog niks over de woning gehoord. Maar man is in besprekingen, dus het kan zijn dat hij zijn mail niet leest. Hopenlijk kom ik snel met een update, misschien een leuk verjaardagkado voor B's verjaardag morgen? Huis met goede crisis-korting?
oh ik let niet op, fijn Lara dat Puk weer naar de creche is!
Hier ook een snelle zwaai, druk druk, misschien vanavond wat meer!

Micha, toevallig heb ik diezelfde vraag ook van iemand anders gehad, ga er dit weekend even mee aan de slag, moet eerst wat andere dingen afmaken!

Als je nog een voorkeur voor een bepaald zeil hebt.. ik ga morgen nl langs de kitsch kitchen supermercado!
Hier ook ff een snelle zwaai!

Yasemin heb ik gisteren van het kdv opgehaald omdat ze de hele dag aan het huilen was, wilde niet slapen & niet drinken. Thuis heb ik ze een zetpil gegeven en toen heeft ze wel geslapen en gedronken, maar vandaag is het weer drama. Ze heeft alsmaar last van krampjes denk ik. Ik heb de ha gebeld en die wil haar toch even zien dus ik ga zo langs. Misschien andere voeding proberen ofzo, maar dat doe ik liever in overleg met de ha.
Ben weer terug, ha kon niks vinden, vond haar ook ontspannen (zul je altijd zien als je bij de dokter zit) dus ik moet het nog even nakjiken. vwb voeding vond hij het beter om het cb om advies te vragen. De voeding van 3 uur heeft ze bijna opgedronken, maar dat is ook niet gek als ze de fles ervoor maar 100 cc heeft gedronken.

Ze wilde weer niet slapen, ik probeerde ze in slaap te wiegen maar zodra ik ze dan in bed legde zette ze het weer op een huilen. Ik heb ze maar weer een zetpil gegeven, hopelijk gaat het morgen wat beter, want ik heb echt het idee dat ze niet lekker in haar vel zit.

Ik kreeg mijn bestelling van sesamstraatshop binnen en er zat een leuk rugzakje bij van Elmo met daarin een boek, een dvd en een kwartetspel van sesamstraat. Ik had voor Zarha's verjaardag een Elmo knuffel en een tafelkleed, slingers en tractatieboekjes van sesamstraat besteld. Ik heb alles maar verstopt, op de rugzak na, de rest geef ik met haar verjaardag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven