Wat eten met een weekeind op vakantie

30-04-2018 13:50 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, heel suf maar ik kan het niet bedenken.
Wij gaan een lang weekend weg met de kinderen (6&3jaar).
Ik wil het makkelijk houden voor mijzelf, maar ik kan gewoon niet bedenken wat we gaan eten.
1 x spaghetti , 1 x friet en dan blijft er nog 1 dag over.
Soep eten we toevallig al voordat we weg gaan omdat ik ook voor diverse familieleden het etwn moet maken.
Pizza word het ook niet want we gaan de week daarna naar een pizzeria.
En naar een restaurant zit er financieel even niet in. Ook op het park ben je dan al snel €100 kwijt.
Ik been echt totaal inspiratieloos
Serieus? Gewoon wat je thuis ook eet als je in het huisje zit. Of je gaat gezellig gourmetten of kaasfonduen of weet ik het.
Alle reacties Link kopieren
Ga je kamperen? Of zit je in een stacaravan? Of een huisje?

anyway, het wordt mooi weer komend weekend dus de BBQ kan aan.
Anders als je makkelijk wil doen: wraps met (bonen)vulling.

Couscoussalade doet het met warm weer ook altijd goed hier.

Allerlei tapas, met turks brood etc.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een stamppotje en met een gehaktbal. Kan je zelfs van tevoren maken. Net zoals je pastasaus van tevoren kan maken. Broodje hotdog met zuurkool of gebakken uitjes. En je kan toch best nog een keer een (gevulde) soep eten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hotdogs? Tosti's? Uitsmijter? Al dan niet met een salade als sidedish :)
Alle reacties Link kopieren
brood met ei/uitsmijter/gehaktbal/frikadel/knakworst/wat dan ook
pannenkoeken
thuis een stamppot in het voren maken, die je alleen nog hoeft op te warmen
Alle reacties Link kopieren
Chinees laten bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje...

Nou pak even vanavond: wat eet je dan?

Eet je datzelfde ook gewoon op je ene dag weekend weg... Hoe doe je dat de rest van het jaar als je moet bedenken wat je eet?
Pak pannenkoeken en stroop en poedersuiker mee.
Voor jou en man evt een kant en klare maaltijdsalade mee.
Alle reacties Link kopieren
Pannenkoeken maken? Of die in de aanbieding bij hoogvliet kopen en opwarmen?

Afhaalchinees.

Wraps met bonen idd ook erg lekker.

Stoomaardappels met vissticks en doperwtjes/wortel?
hanke321 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:00
0.27% gewijzigd
Laat je man jou eens verrassen met een lekkere maaltijd. Dat is pas makkelijk.
Pannenkoeken eten wij hier altijd de eerste dag. Vooral omdat het qua boodschappen/ruimte in de auto bijna geen ruimte in beslag neemt en je het niet koel hoeft mee te nemen. Gewoon pak lang houdbare melk, een pak beslag, olijfolie en beleg mee en klaar ben je. Oja en iedereen lust het dus geen gezeur bij het eten op de eerste avond.
Alle reacties Link kopieren
nasi, broodjes of wraps.

Hoe moeilijk kan het zijn?
Chili con/sin carne.
Gebakken aardappels, kipfilet/vis/hamburger en broccoli/doperwten.
Bami of nasi.
Serieus? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
30-04-2018 13:58
Laat je man jou eens verrassen met een lekkere maaltijd. Dat is pas makkelijk.
Die laat water nog aanbranden 😂
Jee doe niet zo moeilijk haal een grote bak huzare salade maak er een flinke schaal mee haal een brood en klaar is klara.
Ik snap hier helemaal niets van. Je kunt toch gewoon eten wat je normaal thuis ook zou eten? Of je eet twee keer soep. Ze hebben daar vast supermarkten, dus ook dat is geen probleem.

En 100 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen vind ik ook erg veel, dat kan veel goedkoper. Zijn er geen goedkopere restaurants in de buurt? Misschien een pannenkoekenhuis, dat vinden de kinderen vast ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
30-04-2018 13:59
Pannenkoeken eten wij hier altijd de eerste dag. Vooral omdat het qua boodschappen/ruimte in de auto bijna geen ruimte in beslag neemt en je het niet koel hoeft mee te nemen. Gewoon pak lang houdbare melk, een pak beslag, olijfolie en beleg mee en klaar ben je. Oja en iedereen lust het dus geen gezeur bij het eten op de eerste avond.
Pannenkoeken bakken in olijfolie? Iewl... Dat zou er toch niet in gaan bij ons hoor...
Cynthiaxxx schreef:
30-04-2018 14:02
Die laat water nog aanbranden 😂
Vast niet maar dat is natuurlijk wel het makkelijkst voor hem als je dat gelooft.

Voor mij zou het geen vakantie zijn als ik nog alles moet verzinnen en klaarmaken.

Laat wat bezorgen zou ik zeggen.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:05
0.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
broodjes hamburger en een flinke bak sla
En inderdaad kijk eens of er eetcafés zijn of ander soort eetgelegenheid bij het park in de buurt. Meestal lees je wel ergens tips.
Alle reacties Link kopieren
Wat maak je thuis als je snel ff wat op tafel wil zetten? dat dusss...
Dra- ma
Stampertje12 schreef:
30-04-2018 14:04
Pannenkoeken bakken in olijfolie? Iewl... Dat zou er toch niet in gaan bij ons hoor...
Dat kan. De meeste mensen vinden het echter geen probleem. Maar ik vind het inderdaad wel een goeie dat je man eens kookt. Dat water laten aanbranden zal allemaal heus wel meevallen. Ik zou zeggen stel het eens voor vanavond en kijk wat hij zegt. Misschien verrast hij je wel met zijn antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven