Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 29 april 2018 om 22:22

zondag 29 april 2018 om 22:52
Ik dacht dat jullie het over bezuinigingen/saneren naar aanleiding van tegenvallende (sport)prestaties hadden. Die komen op mij altijd een beetje over als doelloos/zinloos omdat je juist moet investeren als prestaties tegen vallen. Je moet pas bezuinigen als je onnodige uitgaven doet en daar zeggen prestaties eigenlijk niks over.
Wat dat betreft was het een soort associatiespelletje van me; het leek me een kleine stap van doelloos saneren naar Sanoma.
Maar je hebt wel gelijk er was verder geen punt.
Wat dat betreft was het een soort associatiespelletje van me; het leek me een kleine stap van doelloos saneren naar Sanoma.
Maar je hebt wel gelijk er was verder geen punt.

maandag 30 april 2018 om 05:38

maandag 30 april 2018 om 10:44
Waar zie jij narcisme?Moiren’ schreef: ↑30-04-2018 05:38Verder is ze niet narcistisch ofzo hoor.
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/seksm ... s-geloven/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 april 2018 om 11:33

maandag 30 april 2018 om 14:22
Ik zou het graag willen weten.
maandag 30 april 2018 om 15:03
Ik heb uit de reacties inmiddels denk ik wel ongeveer kunnen opmaken wat ze geschreven heeft.Yasmeenah82 schreef: ↑30-04-2018 15:02Ik denk om een uitspraak in het topic van een moeder die haar man twee jaar heeft bedrogen.
Ik hoop dat haar strand haar genoeg afleiding geeft. Een week...................
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 april 2018 om 15:03
Wat stond er dan?Yasmeenah82 schreef: ↑30-04-2018 15:02Ik denk om een uitspraak in het topic van een moeder die haar man twee jaar heeft bedrogen.
Geen bijzonderheden
maandag 30 april 2018 om 15:19
Was dat niet de schuld van de autocorrect op de telefoon? Bedoelde ze niet kattenbak?

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

maandag 30 april 2018 om 15:25
maandag 30 april 2018 om 15:25
Als diegene Moiren heet mag het niet, iemand anders mag dat wel. Dat is het nadeel als je als forummer bij de mods onder het vergrootglas ligt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.