Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 30 april 2018 om 15:31
O, dat zijn niet mijn woorden, maar het viel mij op, dat to gewoon voor misbaksel word uitgemaakt.
Wat een triest niveau daar op dat topic zeg.

maandag 30 april 2018 om 15:33

maandag 30 april 2018 om 15:35
Daarom zei ik ook "iets met slettebak" ik heb niet gezegd dat Moiren to slettebak noemde.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 30 april 2018 om 15:37
Ik vind aardige woorden voor iemand die partner en kinderen voor wat kruisjeuk en egoissues diep en vervolgens zichzelf heel zielig vindt beschadigt ongepast.
Daarom kan de 'als je je gedraagt als een slet' de reden van de ban niet zijn.
Waarschijnlijk is het linken naar de leesookmeuk de reden van de ban. Die meuk is per definitie ongepast.
Daarom kan de 'als je je gedraagt als een slet' de reden van de ban niet zijn.
Waarschijnlijk is het linken naar de leesookmeuk de reden van de ban. Die meuk is per definitie ongepast.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 30 april 2018 om 15:39
Nu snap ik wat jullie bedoelen met banaansmeerders. Als iemand de pik op je heeft dan moet je heel erg op je woorden letten anders heb je zo een ban te pakken; ze hoeven je alleen maar te staffen als je een verkeerd woord gebruikt en weg ben je.
maandag 30 april 2018 om 15:40
Dat. En mods begrijpen een context nooit.
Geen bijzonderheden

maandag 30 april 2018 om 15:40
Of sommige moeten beter leren lezen.

maandag 30 april 2018 om 15:47
Wat ik ook niet normaal vind. Heilige boontjes allemaal. Ben benieuwd hoe de gemiddelde zuurling reageert als zich een twintiger aan haar voeten werpt.
Ik kan je zeggen dat dat heeeeel lastig is
(ik dacht als een mantra 'je gaat straks met de kinderen eten *omg wat zou die aftershave zijn* je moet straks met de kinderen eten *tot waar loopt die tattoo* je moet straks met de kinderen eten *een appartement hier om de hoek. Voor grote mensen sex met lawaai* je moet straks met de kinderen eten, etc etc)
Het is echt heus helemaal als je tegen de 50 loopt en je je uiterste houdbaarheidsdatum voelt, echt best lastig.

maandag 30 april 2018 om 15:56
To is nog even terug gekomen om te bedanken voor de reacties, en om te melden dat ze partneralimentatie krijgt!

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 30 april 2018 om 16:01
Ja? Wat is het verschil tussen een slettebak en iemand die zich als een slettebak gedraagt?
Het draait toch allemaal om een bepaald gedrag?
Je zou op die manier de ergste scheldwoorden kunnen bedenken, en er dan voor de veiligheid "je gedraagt je als" voorplakken als soort vrijgeleide.
Ik las op dit forum eens volgend verweer tegen 'op de man' : "ik zei dat ik je een idioot VIND, ik heb nooit gezegd dat je een idioot BENT!"
Ook een belangrijke nuance blijkbaar

maandag 30 april 2018 om 16:01

maandag 30 april 2018 om 16:31
Ik zie daar nog steeds staan:
Vuile egoïst
Loopse teef
Misbaksel
En dat blijft gewoon staan. Maar die posters zijn geen Moi.
Koekoek weer hier.
Geen bijzonderheden