Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ze noemde de TO geen slettebak maar schreef dat ze zich als een slettenbak gedraagt. Das even heel wat anders.

Misselijke stafferts.
Geen bijzonderheden
Alixane schreef:
30-04-2018 15:25
Als diegene Moiren heet mag het niet, iemand anders mag dat wel. Dat is het nadeel als je als forummer bij de mods onder het vergrootglas ligt.
O, dat zijn niet mijn woorden, maar het viel mij op, dat to gewoon voor misbaksel word uitgemaakt.
Wat een triest niveau daar op dat topic zeg.
yasmijn schreef:
30-04-2018 15:30
Ze noemde de TO geen slettebak maar schreef dat ze zich als een slettenbak gedraagt. Das even heel wat anders.

Misselijke stafferts.
Zo las ik het vanochtend ook.
Alixane schreef:
30-04-2018 15:19
Was dat niet de schuld van de autocorrect op de telefoon? Bedoelde ze niet kattenbak? :proud:
:rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
8102 schreef:
30-04-2018 15:31
O, dat zijn niet mijn woorden, maar het viel mij op, dat to gewoon voor misbaksel word uitgemaakt.
Wat een triest niveau daar op dat topic zeg.
Klopt. Heb ergere dingen gelezen in dat topic.
Hier zijn jullie! :hello:
En iemand een misbaksel noemen heb ik wel gestaft. Dan weten ze dat in ieder geval.
yasmijn schreef:

Misselijke stafferts.
Daarom zei ik ook "iets met slettebak" ik heb niet gezegd dat Moiren to slettebak noemde.
Ik vind aardige woorden voor iemand die partner en kinderen voor wat kruisjeuk en egoissues diep en vervolgens zichzelf heel zielig vindt beschadigt ongepast.

Daarom kan de 'als je je gedraagt als een slet' de reden van de ban niet zijn.
Waarschijnlijk is het linken naar de leesookmeuk de reden van de ban. Die meuk is per definitie ongepast.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
Misselijke stafferts.

Nu snap ik wat jullie bedoelen met banaansmeerders. Als iemand de pik op je heeft dan moet je heel erg op je woorden letten anders heb je zo een ban te pakken; ze hoeven je alleen maar te staffen als je een verkeerd woord gebruikt en weg ben je.
RikM schreef:
30-04-2018 15:39
Nu snap ik wat jullie bedoelen met banaansmeerders. Als iemand de pik op je heeft dan moet je heel erg op je woorden letten anders heb je zo een ban te pakken; ze hoeven je alleen maar te staffen als je een verkeerd woord gebruikt en weg ben je.
Dat. En mods begrijpen een context nooit.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
30-04-2018 15:39
Of sommige moeten beter leren lezen.
Yasmeenah82 schreef:
30-04-2018 15:33
Klopt. Heb ergere dingen gelezen in dat topic.
Wat ik ook niet normaal vind. Heilige boontjes allemaal. Ben benieuwd hoe de gemiddelde zuurling reageert als zich een twintiger aan haar voeten werpt.
Ik kan je zeggen dat dat heeeeel lastig is
(ik dacht als een mantra 'je gaat straks met de kinderen eten *omg wat zou die aftershave zijn* je moet straks met de kinderen eten *tot waar loopt die tattoo* je moet straks met de kinderen eten *een appartement hier om de hoek. Voor grote mensen sex met lawaai* je moet straks met de kinderen eten, etc etc)
Het is echt heus helemaal als je tegen de 50 loopt en je je uiterste houdbaarheidsdatum voelt, echt best lastig.
yasmijn schreef:

Misselijke stafferts.

En dan nog. Kinderachtig gedoe.
Welk topic trouwens?
relaties/ik-wil-dit-even-kwijt/list_messages/409321
yasmijn schreef:
30-04-2018 15:16
Ik heb het topic gelezen maar ik denk niet dat die TO nog terugkomt als je begrijpt wat ik bedoel. :idee:
To is nog even terug gekomen om te bedanken voor de reacties, en om te melden dat ze partneralimentatie krijgt! :lol:
yasmijn schreef:
Ja? Wat is het verschil tussen een slettebak en iemand die zich als een slettebak gedraagt?
Het draait toch allemaal om een bepaald gedrag?

Je zou op die manier de ergste scheldwoorden kunnen bedenken, en er dan voor de veiligheid "je gedraagt je als" voorplakken als soort vrijgeleide.

Ik las op dit forum eens volgend verweer tegen 'op de man' : "ik zei dat ik je een idioot VIND, ik heb nooit gezegd dat je een idioot BENT!"
Ook een belangrijke nuance blijkbaar ;-D
Heilige zuring meldt zich.

Ik vind je zielig als je jarenlang je partner en kinderen bedriegt en verneukt. Maar niet omdat ik het allemaal zo moeilijk voor je vind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
30-04-2018 16:01
Heilige zuring meldt zich.

Ik vind je zielig als je jarenlang je partner en kinderen bedriegt en verneukt. Maar niet omdat ik het allemaal zo moeilijk voor je vind.
Eens.
Als de definitie van slettebak ergens op van toepassing is....
En dan kan dat ook al niet meer...
Wanneer je moi bent dan.
Amaqanda schreef:
30-04-2018 16:29
Als de definitie van slettebak ergens op van toepassing is....
En dan kan dat ook al niet meer...
Wanneer je moi bent dan.
Ik zie daar nog steeds staan:
Vuile egoïst
Loopse teef
Misbaksel

En dat blijft gewoon staan. Maar die posters zijn geen Moi.

Koekoek weer hier.
Geen bijzonderheden
Moirens post was niet eens stafwaardig.
Huts!
yasmijn schreef:
30-04-2018 16:31
Ik zie daar nog steeds staan:
Vuile egoïst
Loopse teef
Misbaksel

En dat blijft gewoon staan. Maar die posters zijn geen Moi.

Koekoek weer hier.
Dan hoor ik liever slettebak eigenlijk.
Amaqanda schreef:
30-04-2018 16:43
Dan hoor ik liever slettebak eigenlijk.
Da's mijn koosnaampje :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven