Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eidde schreef:
01-05-2018 12:13
Ik zie het.. waarom staat de maand en het jaar erbij?
Het is begonnen als 'n parodie op al die topics waarin mensen zich vanaf een bepaalde maand willen laten bezwangeren ;-D
8102 schreef:
01-05-2018 10:17
Nu neem ik dat topic man met hond een weekend weg ook niet meer serieus.
Ik vind het ook vreemd.
redbulletje schreef:
01-05-2018 13:14
Het is begonnen als 'n parodie op al die topics waarin mensen zich vanaf een bepaalde maand willen laten bezwangeren ;-D

:lightbulb:
I wanna live my life with the volume full!
MarindaH schreef:
01-05-2018 12:14
Het gaat er op z'n euh.. Vindicats aan toe op het Vindicat-topic. Net het echte leven.
Het 'je bent tegen ons, je bent gewoon jaloers!'-stukje bedoel je? ;-D ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus kan ook zijn dat ik verkeerd zit natuurlijk.
Ik ben na twee pagina’s afgehaakt, ik kwam maar moeizaam door het scala aan op de man posts.
Ik snap het. Het wordt daarna nog erger. :facepalm:
Ik vind het wel een vermakelijk topic eigenlijk.
schattigmeisje schreef:
01-05-2018 16:47
Het 'je bent tegen ons, je bent gewoon jaloers!'-stukje bedoel je? ;-D ik heb nog niet het hele topic gelezen, dus kan ook zijn dat ik verkeerd zit natuurlijk.

Gelijk, BAM, eerste reactie. Nou reageert Sinnombre wel vaker uiterst onvriendelijk, maar dit gaat wel ver.
MarindaH schreef:
01-05-2018 20:22
Gelijk, BAM, eerste reactie. Nou reageert Sinnombre wel vaker uiterst onvriendelijk, maar dit gaat wel ver.
Die heb ik nou nog nooit betrapt op een vriendelijke oprechte post.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
redbulletje schreef:
01-05-2018 13:14
Oh natuurlijk! Grappig.
relaties/geen-steun/list_messages/40947 ... #p28454226

Wat mij opvalt is de nick, strandvakantie.
8102 schreef:
02-05-2018 07:19

Want?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat mij nog het meeste opvalt is hoeveel mannen er tegenwoordig schijnen door te draaien bij een ongepland kind in een voorheen " goed" huwelijk Toevallig áltijd bij het 3e of 4e kind.
Ana_Isabel2 schreef:
02-05-2018 08:14
Wat mij nog het meeste opvalt is hoeveel mannen er tegenwoordig schijnen door te draaien bij een ongepland kind in een voorheen " goed" huwelijk Toevallig áltijd bij het 3e of 4e kind.
Dat. En toch ook weer de hoeveelheid "ongeplande" kinderen.
bethweeter schreef:
02-05-2018 08:37
Dat. En toch ook weer de hoeveelheid "ongeplande" kinderen.

De eerste drie waren gepland volgens TO.
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 08:38
De eerste drie waren gepland volgens TO.
Maar die vierde niet. En dat is waarom de man doordraait in het voorheen goede huwelijk
Ana_Isabel2 schreef:
Ik heb het van zeer nabij twee keer meegemaakt. Leuke man, leuke vader. Nog een kind erbij per ongeluk en flippen.
Echt de meest afschuwelijke dingen zeggen en dreigen in eerste instantie. Dat je er bijna de slappe lach van kreeg, ineens een soort tokkie op je bank die zit te gillen nooit iets met dat kind te gaan doen.
Dat wijf (schattige vrouw met 3 studies) moet maar gelijk weg en hij houdt kind 1 en kind 2 zoekt het maar uit.
Niks wil hij ermee.
Waarschijnlijk emigreert hij met kind 1, ze zoeken het maar uit.
En ik als familielid hoef het niet in mijn hoofd te halen iets met kind 2 te doen, dan verdwijnt hij met kind 1 en zie ik ze nooit meer.
Echt nooit meer, oma's ook niet. Eens kijken hoe leuk vrouw het vind met die stomme baby in dr eentje.
(Denk normaal vriendelijke zachtaardige vegetarische hipster die ineens stoer gaat zitten doen)

allebei de heren ook echt een periode elders geweest omdat ze zich zo genaaid voelden.
En nu alsnog vaders uit het boekje hoor.
Het-groepje schreef:
02-05-2018 08:46
Wouw.. echt vreselijk.
himalaya schreef:
02-05-2018 07:31
Want?
Je hebt een kut leven maar met de nick strandvakantie.
bethweeter schreef:
02-05-2018 08:40
Maar die vierde niet. En dat is waarom de man doordraait in het voorheen goede huwelijk
Goh.

Maar je had het over 'de hoeveelheid' ongeplande kinderen.
Het was er maar 1.
8102 schreef:
02-05-2018 08:49
Je hebt een kut leven maar met de nick strandvakantie.
Ja en net aangemaakt ook. :-D

Wel leuk als je je aan het vervelen bent op je strandvakantie.
8102 schreef:
02-05-2018 08:48
Wouw.. echt vreselijk.
In met mijn omgeving helaas ook zo'n verhaal, alleen de afloop is anders. Die gast was en blijft een enorme eikel, type 'misschien maar beter als ie gaat'.
There is always something happening, and it's usually right now
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 08:50
Goh.

Maar je had het over 'de hoeveelheid' ongeplande kinderen.
Het was er maar 1.
In dit specifieke topic was het er 1, maar Viva-breed zijn het er nogal wat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
8102 schreef:
02-05-2018 07:19

Nou je het zegt.
...
Ana_Isabel2 schreef:
Kan me dat wel voorstellen. Als afgesproken is het bij 2 te houden, dan verbreek je die afspraak niet, ook niet wegens 'n ongelukje omdat die lul zo dom is geweest zich niet te laten steriliseren terwijl vrouw zwanger was van zijn persoonlijke limiet kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven