Wil vriend terug naar ex?

02-05-2018 13:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allmaal,

Ik ben nieuw hier Ik hoop op wat steun hier.

Ik heb sinds vorig jaar oktober een vriend. Wij woonden vlak bij mekaar met < toen> onze partner. We kwamen mekaar veel tegen, op school van onze kinderen en op straat. En van het 1 kwam het andere. We werden verliefd. Hij is echt de liefde van mijn leven en dat ben ik ook voor hem zei hij. We zijn gelijk gaan samen wonen. Samen hebben we 5 kinderen, hij 3 en ik 2. Zijn ex vrouw was laaiend. En zei dat hij op de vlucht was. En dat hij dit niet kon doen, vanwege de kinderen. MIjn vriend heeft veel over haar geklaagd toen wij nog niet samen waren. Ze vond dat hij niks deed, en veelste veel dronk. Ik vond het echt onzin wat ze allemaal tegen hem zei. Hij heeft echt geen leuke relatie gehad met haar. Ze was en is gewoon jarloers op ons samen.
MIjn vriend kreeg problemen met haar tijdens de scheiding. Hij kreeg problemen. Dank zij haar, ze maakte hem helemaal gek.
Hij vertelde mij 2 weken geleden dat hij zich had aan gemeld bij een kliniek, omdat hij alcohol verslaafd is. Hij heeft zo'n rot relatie gehad met zijn ex dat hij verslaafd is geworden. Ze vindt zich zelf beter als iedereen, Maar wel mijn vriend helemaal kapot maken.
Hij heeft nu spijt en voelt zich schuldig naar zijn kinderen toe. Ik kwam laatst thuis, toen hij aan het bellen was met zijn ex. Hij huilde en zei dat het hem speet en dat hij het zo graag goed wil maken. Ik weet niet wat zijn ex zei. Ik denk niet dat ze hem terug wil. Mijn vriend wil wel terug en als ze nu dadelijk zegd dat hij terug mag komen. Dan ben ik hem kwijt en mijn kinderen zijn ook zo gek op hem.
Wat kan ik doen? Ik heb geprobeert met hem te praten maar hij zegd dat hij nooit meer terug wil naar haar, wel dat hij het zo erg vindt voor de kinderen. Dat ik zijn liefde ben van zijn leven. Hij weet niet dat ik zijn gesprek heb gehoort. Ik weet het niet meer, en maak mezelf zoveel zorgen, wat moet ik nu zonder hem?
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
Toch maar vertellen dat je hem hebt horen bellen. Dan hebben jullie hopelijk een gesprek met elkaar en worden dingen duidelijk...

Het klinkt alsof zijn ex toch wel gelijk had... Hij is op de vlucht en drinkt te veel (dat deed hij dus al waarschijnlijk, dat komt niet uit de lucht vallen natuurlijk...)

Voor de volgende keer: je kinderen niet zo snel in je nieuwe relatie betrekken. Eerst maar eens kijken of het écht wat is voordat je hen aan elkaar voorstelt... Scheelt een heleboel gedoe als hij toch niet de ware blijkt te zijn...
Het antwoord op deze vraag is ja
Het is zo'n onzin wat zijn ex allemaal over hem zei, dat hij nu naar een afkickkliniek gaat vanwege zn alcoholverslaving. Maar te veel drinken? Hij? nee hoor, dat zei ex alleen maar om hem zwart te maken.

Even eerlijk: jullie zijn allebei knettergek. Hup meteen samenwonen, vijf kinderen erbij, en jullie kennen elkaar helemaal niet. Tering.
hij is verslaafd en dat komt door zijn ex
natuurlijk
deze gaat weer terug naar huis, let maar op
Geen woorden maar daden. Daar moet je op letten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Her ligt in ieder geval volgens jou altijd aan iemand anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zo slecht was hij dan toch niet bij zijn vrouw, dat hij terug wil en zo vals waren haar uitlatingen over hem blijkbaar ook niet, over die drank.
Wat had je dan gedacht? Dat jullie beiden partner zo maar in de steek konden laten en de kinderen in een echtscheiding droppen en dan samen zonder zorgen verder leven?
Iets met gat branden en blaren.
Ik heb sinds vorig jaar oktober een vriend. Wij woonden vlak bij mekaar met < toen> onze partner.

Jullie hadden toen een driehoeksverhouding en hebben daarna nummer drie eruit gegooid?

Het ligt er trouwens wel erg dik bovenop hoor.
Bijna elke vreemdganger gaat terug naar moeder de vrouw. Lekker voor die kinderen zeg.
dus zo`n onzin was het niet wat zij zei over zijn drank gebruik.

Iets met blaren waar je op moet zitten.
Kreeg hij die problemen pas tijdens zijn scheiding.Volgens mij hebben de meeste stellen die uit elkaar gaan al problemen voor de scheiding.
Of wist zij pas van de scheiding toen de papieren binnen kwamen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
S-Groot schreef:
02-05-2018 14:10
Jullie hadden toen een driehoeksverhouding en hebben daarna nummer drie eruit gegooid?

Het ligt er trouwens wel erg dik bovenop hoor.
Scherp :proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Je topictitel is een vraag die je zelf beantwoordt in je op: "Mijn vriend wil wel terug en als ze nu dadelijk zegdt dat hij terug mag komen"

Ja dus.
There is always something happening, and it's usually right now
Noor78 schreef:
02-05-2018 13:51

En van het 1 kwam het andere.
Hier gingen jullie de fout in, geilheid boven je kinderen.

We zijn gelijk gaan samen wonen.
Dit is voor beiden nooit goed. Je kunt niet goed je relatie afsluiten en opnieuw beginnen.

En dat hij dit niet kon doen, vanwege de kinderen.
Ik denk dat ze gelijk heeft. Prioriteit is je kinderen boven jezelf

Ze was en is gewoon jarloers op ons samen.
Ik wordt ook jaloers als mijn man zijn geilheid voor een ander niet kan bedwingen. Is toch niet gek?

Hij vertelde mij 2 weken geleden dat hij zich had aan gemeld bij een kliniek, omdat hij alcohol verslaafd is. Hij heeft zo'n rot relatie gehad met zijn ex dat hij verslaafd is geworden.
Dus zijn ex heeft hem gedwongen?

Dan ben ik hem kwijt en mijn kinderen zijn ook zo gek op hem.
Wat kan ik doen? Ik heb geprobeert met hem te praten maar hij zegd dat hij nooit meer terug wil naar haar, wel dat hij het zo erg vindt voor de kinderen. Dat ik zijn liefde ben van zijn leven. Hij weet niet dat ik zijn gesprek heb gehoort. Ik weet het niet meer, en maak mezelf zoveel zorgen, wat moet ik nu zonder hem?
Gaan werken en zorgen voor je kinderen, je kinderen een stabiele thuisbasis geven en je leven op orde krijgen. En er van leren, zodat je dit soort problemen in de toekomst kunt voorkomen

Je komt niet erg slim over TO. Zowel door je schrijfstijl als door je acties. Meteen gaan samenwonen terwijl er kinderen in het spel zijn. Zoals al eerder gezegd is: zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf.
Ik vrees dat je weinig steun zal krijgen hier, als je het welzijn van je kinderen niet eens serieus neemt. En dat doe je door direct samen te gaan wonen met een kerel die je nog maar pas kent.
Wat een puinhoop hebben jullie ervan gemaakt. Die arme kinderen...
De beste man had dus inderdaad een alcoholprobleem, zoals zijn ex al zei. En zijn affaire met jou was een vlucht. Ze kent hem blijkbaar goed.
lila01 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 18:49
0.24% gewijzigd
Dubbel
Haha, dus zijn ex zegt dat hij te veel dronk. Nu blijkt dat waar te zijn. Goh.

Ik denk dat ex blij mag zijn dat ze van hem af is. En jij verdient zo'n fijne gast helemaal hoor.

# vakantietijd is top op Viva.
Dus: u gaat samenwonen met een alcoholist en moet na (pak 'm beet) een half jaar van hemzelf vernemen dat hij een alcoholist is? Want

Oplettender dan dat vind je ze niet vaak.

Edit: hij heeft met zijn ex 3 kinderen, met u heeft hij enkel 2 blagen van een ander.... mag ik aannemen dat spruit no. 6 inmiddels in de planning zit?
Wow wat een puinhoop en kinderen al volop betrokken bij deze smerigheid
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 18:54
Haha, dus zijn ex zegt dat hij te veel dronk. Nu blijkt dat waar te zijn. Goh.

Ik denk dat ex blij mag zijn dat ze van hem af is. En jij verdient zo'n fijne gast helemaal hoor.

# vakantietijd is top op Viva.
Yep. Eens. Ik ga er van uit dat dit een grap is. Zo niet: heel erg zielig voor alle vijf kinderen. Wat bezielt jullie in hemelsnaam? Ik hoop dat je roze bril snel af gaat. Misschien had ze wel gelijk.....?
Heel sneu om je kinderen zo schandelijk op de tweede plaats te zetten.

Maar goed, het is een grap. Toch.
Pfff als hij terug wil dan doet hij dat toch. Wat jij er van vind houdt hem niet tegen. Wat ik er van vind : Laat gaan deze flapdrol, hij is niet eens leuk . :nope:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven