Bruilofstjurk borstvoeding
woensdag 2 mei 2018 om 16:54
Eind mei en in juli heb ik een bruiloft. In mei in een warm land rn in juli hoop ik in een zonnig Nederland. Nu geef ik borstvoeding en uiteraard gaat baby mee naar het buitenland. Ik ben op zoek naar een mooie (cocktail)jurk waarbij ik makkelijk kan voeden, maar ik kan weinig vinden. Of met hele diepe uitsnede dat ik het bandje makkelijk van mijn schouder kan schuiven of echt met voedingsfunctie. Heeft iemand van jullie een idee waar ik kan zoeken/of welk merk ik moet hebben?
Update: Ik heb nu voor 350 euro aan jurkjes gekocht
. Kom maar niet meer met nieuwe suggesties
Update: Ik heb nu voor 350 euro aan jurkjes gekocht
anoniem_365027 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 09:41
10.84% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 16:57
Hoe oud is je baby dan? Ik ben zelf getrouwd toen ons zoontje toen 3 maanden was en ook nog borstvoeding kreeg. Toen heb ik me 'gewoon' teruggetrokken, jurk deels uit en borstvoeding gegeven. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in een warm land eigenlijk gewoon de bovenkant omlaag wil trekken en kan voeden per direct. Dus dan helaas geen tips!
woensdag 2 mei 2018 om 17:04
Baby is dan net geen 3 maanden. De dag bestaat uit de hele dag lekker eten en feesten en voeden duurt vaak nog 45 minuten. In de avond komt ze vaak om het uur. Zou het jammer vinden me dan zo vaak terug te moeten trekken, zeker in juli bij bruiloft schoonbroer! Maar als er geen andere optie is, wordt dat het inderdaad!Morgenstond schreef: ↑02-05-2018 16:57Hoe oud is je baby dan? Ik ben zelf getrouwd toen ons zoontje toen 3 maanden was en ook nog borstvoeding kreeg. Toen heb ik me 'gewoon' teruggetrokken, jurk deels uit en borstvoeding gegeven. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in een warm land eigenlijk gewoon de bovenkant omlaag wil trekken en kan voeden per direct. Dus dan helaas geen tips!
woensdag 2 mei 2018 om 17:44
oooh die laatste! Kan maar zo zijn dat dat 'm wordt!
Of deze: https://www.bellyfashion.nl/voedingskle ... y-blue-dot
woensdag 2 mei 2018 om 17:56
Dan heb ik bijvoorbeeld deze gevonden:
https://m.zalando.nl/anna-field-curvy-j ... 9-g11.html
Kan ik mijn borst daar dan gewoon uitwippen? Ik heb zo'n idee dat je dan die hele wikkel moet losmaken!
woensdag 2 mei 2018 om 18:04
Suikerwafel schreef: ↑02-05-2018 17:56Dan heb ik bijvoorbeeld deze gevonden:
Kan ik mijn borst daar dan gewoon uitwippen? Ik heb zo'n idee dat je dan die hele wikkel moet losmaken!
Bij de wrapjurken die ik had lukte dat makkelijk. Deze jurk is jersey, dus gok dat het ook makkelijk kan.
woensdag 2 mei 2018 om 18:52
Bestellen, proberen en als het niet gaat terugsturenSuikerwafel schreef: ↑02-05-2018 17:56Dan heb ik bijvoorbeeld deze gevonden:
woensdag 2 mei 2018 om 19:00
Haha, de baby is toch ook gewoon een gast die dan lekker zit te eten? Ze kan toch altijd even bij de gasten die bij haar aan tafel zitten vragen wat ze ervan vinden?
woensdag 2 mei 2018 om 19:03
Lynch mij maar mee.
Op een stoel aan de rand van de dansvloer is één zaak.
In 't midden van de eettafel terwijl iedereen zijn biefstukje zit te eten ... dan is mijn honger toch écht over als gast.
woensdag 2 mei 2018 om 19:05
Tornacense schreef: ↑02-05-2018 19:03Lynch mij maar mee.
Op een stoel aan de rand van de dansvloer is één zaak.
In 't midden van de eettafel terwijl iedereen zijn biefstukje zit te eten ... dan is mijn honger toch écht over als gast.
Wat denk je te zien dan?
woensdag 2 mei 2018 om 19:07
Ik zou omwille van de ‘borstvoeding is ranzig-associatie’ graag iets schokkends willen zeggen, maar sociaal aangepast als ik ben had ik altijd een luchtig sjaaltje om waar ik mijn baby onder deed. Er heeft nooit iemand iets gezien.
Zelfs niet toen ik mijn tweejarige midden op de grote markt borstvoeding gaf.
Zelfs niet toen ik mijn tweejarige midden op de grote markt borstvoeding gaf.
woensdag 2 mei 2018 om 19:09
Tornacense schreef: ↑02-05-2018 19:07Ik heb genoeg live tepels gezien intussen van mensen die beweren "dat je echt niets ziet van dat voeden".
En nu heb je een trauma?
woensdag 2 mei 2018 om 19:10
Tornacense schreef: ↑02-05-2018 19:07Ik heb genoeg live tepels gezien intussen van mensen die beweren "dat je echt niets ziet van dat voeden".
Wat leuk! Ik zie nooit voedende moeders in het openbaar, en ik probeer er toch altijd een beetje op te letten. Ik zal eens wat beter gaan kijken dan
woensdag 2 mei 2018 om 19:10
Jep.
Ik hoef niet in 't midden van een verjaardagsfeestje of een huwelijk de tepel van een ander te zien.
En al helemaal niet in 't midden van een etentje aan tafel.
Ik trek ook niet effe al mijn kleren uit midden tijdens 't eten.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 19:12
11.11% gewijzigd