Bruilofstjurk borstvoeding
woensdag 2 mei 2018 om 16:54
Eind mei en in juli heb ik een bruiloft. In mei in een warm land rn in juli hoop ik in een zonnig Nederland. Nu geef ik borstvoeding en uiteraard gaat baby mee naar het buitenland. Ik ben op zoek naar een mooie (cocktail)jurk waarbij ik makkelijk kan voeden, maar ik kan weinig vinden. Of met hele diepe uitsnede dat ik het bandje makkelijk van mijn schouder kan schuiven of echt met voedingsfunctie. Heeft iemand van jullie een idee waar ik kan zoeken/of welk merk ik moet hebben?
Update: Ik heb nu voor 350 euro aan jurkjes gekocht
. Kom maar niet meer met nieuwe suggesties
Update: Ik heb nu voor 350 euro aan jurkjes gekocht
anoniem_365027 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 09:41
10.84% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 19:58
woensdag 2 mei 2018 om 20:01
Dat is ook een slimme! Daar denk ik zelf dan weer niet aan! De keuze wordt te groot zo!pocas schreef: ↑02-05-2018 19:58Ik heb voor een bruiloft tijdens mijn borstvoedingsperiode bij Zalando gezocht op cocktailjurkjes met knoopjes of een rits in het midden. Uiteindelijk vond ik een leuke met knopen in het midden aan de bovenkant. . Ik heb er iets van 5 besteld en terug gestuurd wat ik niet wilde.
woensdag 2 mei 2018 om 20:03
Had ik ook aan gedacht inderdaad, maar kom vaak op minder chique dingen uit dan zo'n mooie jurk!Morgenstond schreef: ↑02-05-2018 19:55Je zou ook nog voor mooie rok en hemdje kunnen gaan? Ik heb nu zo een:
http://www.newlook.com/row/womens/cloth ... /569996160
Is dan voor maternity dus, maar even de enige die ik zo snel terug kon vindenDingen met spaghettibandjes zijn wel makkelijk omlaag te doen; afhankelijk van het materiaal wel natuurlijk.
Of anders een mooi bloesje met knoopjes?
woensdag 2 mei 2018 om 20:03
Deed jij dat nooit dan? Ik ging altijd maar helemaal topless. Gewoon om de hele ervaring zo shocking mogelijk te maken voor het glurende publiek. Daar doen we het tenslotte voor toch? Dat hele borstvoedingsgebeuren?
woensdag 2 mei 2018 om 20:04
Echt! Ik moet lood in mijn schoenen steken om niet op te stijgen omdat mijn oren zo klapperen. Wat een kleingeestigheid weer. Zelf nooit gevoed denk ik of geen naaste die gevoed heeft. Alsof afgekolfde flesjes die je de hele dag koel moet houden en moet opwarmen handig zijn. Om nog niet te spreken van hoeveel je van tevoren moet kolven en dat je gedurende dag ook nog (misschien een paar keer) moet kolven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 2 mei 2018 om 20:05
woensdag 2 mei 2018 om 20:05
Mensen die vakken over borstvoeding zien echt veel vaker tepels dan mensen die zich er niet aan storen.
En ik heb werkelijk overal gevoed, in de kerk, bij een propedeuseplechtigheid, in het crematorium, bij het aannemen van een postpakketje.
Gelukkig kom ik zelden op de plaatsen waar Pejeka's normen normaal zijn.
En ik heb werkelijk overal gevoed, in de kerk, bij een propedeuseplechtigheid, in het crematorium, bij het aannemen van een postpakketje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 mei 2018 om 20:07
Die laatste van sallyspectra vind ik gaaf!Suikerwafel schreef: ↑02-05-2018 17:44oooh die laatste! Kan maar zo zijn dat dat 'm wordt!
Of deze: https://www.bellyfashion.nl/voedingskle ... y-blue-dot
woensdag 2 mei 2018 om 20:08
Plus dat kolven vaak twee keer zo lang duurt als direct voeden.Oudblond schreef: ↑02-05-2018 20:04Echt! Ik moet lood in mijn schoenen steken om niet op te stijgen omdat mijn oren zo klapperen. Wat een kleingeestigheid weer. Zelf nooit gevoed denk ik of geen naaste die gevoed heeft. Alsof afgekolfde flesjes die je de hele dag koel moet houden en moet opwarmen handig zijn. Om nog niet te spreken van hoeveel je van tevoren moet kolven en dat je gedurende dag ook nog (misschien een paar keer) moet kolven.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 2 mei 2018 om 20:10
Nou, inderdaad. Ik heb in allerlei plekken rondgelopen met borstvoedende vriendinnen, er was nooit iemand half naakt en er zat gek genoeg zelfs altijd een baby voor die tepelfeow schreef: ↑02-05-2018 20:05Mensen die vakken over borstvoeding zien echt veel vaker tepels dan mensen die zich er niet aan storen.
Wat een Amerikaanse preutsheid weer.
woensdag 2 mei 2018 om 20:15
Precies. En tegenstanders mogen me met pek en veren overgieten want ik ben 1 van de bedenkers van de stickers en deurhangers voor de horeca en winkels: 'Voeden kan hier'. En TO gaat voeden in een gezelschap van zeer goede bekenden en naasten!
woensdag 2 mei 2018 om 20:16
woensdag 2 mei 2018 om 20:21
Ik stem voor de blauwe kanten jurk van mamalicious op pagina 1. Prachtig!!!!
Oh en ik stem ook voor hele jurk uit als je gaat voeden mochten bepaalde mensen uit dit topic ook uitgenodigd zijn. (Anders is 1 borst in principe voldoende).
Oh en ik stem ook voor hele jurk uit als je gaat voeden mochten bepaalde mensen uit dit topic ook uitgenodigd zijn. (Anders is 1 borst in principe voldoende).
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
woensdag 2 mei 2018 om 20:32
Sjeeeesus.. een kind voeden is een doodnormaal iets.. je geeft een kind te eten. Als het uit een duim was gekomen had niemand iets gezegd. Het draait dus om een tepel.. een vrouwelijke tepel want ik hoor niemand ooit iets lelijks zeggen over een mannentepel. Dus een vrouwentepel mag niet zichtbaar zijn. Behalve in de slaapkamer? Is het dan iets seksueels? Die associatie heb ik nog nooit gelegd tot nu..
Want waarom zou dát stukje huid níet zichtbaar mogen zijn?
Ik vind het echt heel gek!! Of ik snap er blijkbaar geen donder van..
Want waarom zou dát stukje huid níet zichtbaar mogen zijn?
Ik vind het echt heel gek!! Of ik snap er blijkbaar geen donder van..
woensdag 2 mei 2018 om 20:44
Ninne25 schreef: ↑02-05-2018 20:05Als je een jurkje hebt met overslag bovenaan die je naar beneden moet trekken (zoals die King Louie jurkjes) kun je daar onder ook een afgeknipt spagetti-hemdje doen die je omhoog doet. Die elastan hemdjes kun je zonder te naaien afknippen.
Op die manier is de bovenkant van je borst ook bedekt.
En dan moet je na het voeden dat hemdje weer naar beneden zien te frotten terwijl je aan de eettafel zit? Lijkt me niet erg praktisch, dan liever een dunne sjaal.
woensdag 2 mei 2018 om 20:46
woensdag 2 mei 2018 om 20:47
Bestaan die écht??
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 mei 2018 om 20:52
Overslagjurkjes van bvb King Louie werkt ook goed.
En zoiets kan ook: https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-green
woensdag 2 mei 2018 om 20:53
Ja en al heel lang. De ondernemers die ze aanvragen en ophangen worden opgenomen in een database. Zo kan een borstvoedende vrouw (die misschien wat onzeker is om te voeden in het openbaar) zien waar ze sowieso welkom is om haar kind te voeden en niet het risico loopt om 'weggestuurd' te worden als ze haar baby aanlegt. Zo jammer dat het nog steeds nodig is. Dat blijkt hier wel weer.
TO: ik zie hier ook wel leuke dingen: https://www.mammalatte.be/borstvoeding-jurken
oudblond wijzigde dit bericht op 02-05-2018 20:55
8.56% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 20:54
Die kleurCaptain_Obvious schreef: ↑02-05-2018 20:52Overslagjurkjes van bvb King Louie werkt ook goed.
woensdag 2 mei 2018 om 20:55
Oh, dan weet ik van welk clubje je bent. Topwerk doen jullie!Oudblond schreef: ↑02-05-2018 20:53Ja en al heel lang. De ondernemers die ze aanvragen en ophangen worden opgenomen in een database. Zo kan een borstvoedende vrouw (die misschien wat onzeker is om te voeden in het openbaar) zien waar ze sowieso welkom is om haar kind te voeden en niet het risico loopt om 'weggestuurd' te worden als ze haar baby aanlegt. Zo jammer dat het nog steeds nodig is. Dat blijkt hier wel weer.
TO: ik zie hier ook wel leuke dingen: https://www.mammalatte.be/borstvoeding-jurken