Een borderline ex herhaling
woensdag 2 mei 2018 om 20:30
Een half jaar terug ben ik vrijgezel geworden na een jaar een relatie te hebben gehad en mijn ex het uitmaakte.
Het eerste half jaar was echt geweldig en 1 van de mooiste tijden uit mijn leven, maar hierna kwamen de borderline en depressie naar boven.
Hoe dan ook, Ik leef al lange tijd weer gelukkig in veel opzichten
maar hoorde toevallig vandaag dat ze met haar nieuwe vriend welke ze kort na onze breuk leerde kennen binnen 6 maand is gaan samenwonen, verloofd en een miskraam heeft gehad.
Nu ging het qua samenwonen bij ons ook aardig snel maar wat ik me nu afvraag, is dit niet precies hetzelfde riedeltje wat zich nu afspeelt als bij mij en bij haar vriend voor mij. Ik zie namelijk veel overeenkomsten al gaat het bij de recentste wel heel snel allemaal:p
Is dit iets wat met die borderline te maken kan hebben een soort verlatingsangst ?
Verder niet meer contact of betrokken bij haar leven maar vroeg me dit af, iemand een idee?
Het eerste half jaar was echt geweldig en 1 van de mooiste tijden uit mijn leven, maar hierna kwamen de borderline en depressie naar boven.
Hoe dan ook, Ik leef al lange tijd weer gelukkig in veel opzichten
maar hoorde toevallig vandaag dat ze met haar nieuwe vriend welke ze kort na onze breuk leerde kennen binnen 6 maand is gaan samenwonen, verloofd en een miskraam heeft gehad.
Nu ging het qua samenwonen bij ons ook aardig snel maar wat ik me nu afvraag, is dit niet precies hetzelfde riedeltje wat zich nu afspeelt als bij mij en bij haar vriend voor mij. Ik zie namelijk veel overeenkomsten al gaat het bij de recentste wel heel snel allemaal:p
Is dit iets wat met die borderline te maken kan hebben een soort verlatingsangst ?
Verder niet meer contact of betrokken bij haar leven maar vroeg me dit af, iemand een idee?
woensdag 2 mei 2018 om 20:43
Wat maakt dat uit? Je ex is gewoon iemand die graag snel gaat in relaties, dat kan toch? Ik zie niet de meerwaarde van dit op haar persoonlijkheidsstoornis te gooien. Misschien komt het daardoor, misschien niet. Dat is niet meer jouw pakkie-an.
woensdag 2 mei 2018 om 20:52
Ik snap best dat je nog met vragen zit, waarschijnlijk krijg je daar nooit een antwoord op. De kunst is om ook dit te verwerken zonder dat je vragen beantwoord worden.