Mode & Beauty alle pijlers

Concealer

03-05-2018 08:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort gebruik ik concealer om de aanwezige plekjes een beetje te camoufleren maar heb nu al verschillende gebruikt en op een pf andere manier blijf je het toch een beetje zien. Gebruik ik dan de verkeerde kleur of breng ik het niet goed aan ( met vinger inkloppen)
Als je het met de vinger inklopt, hoort het in de huid 'weg te vallen'.
Dus ik vermoed dat het idd aan de kleur ligt.
Verkeerde kleur! Ik heb een keer in de etos met een verkoopster veel kleuren geprobeerd voor ik de juiste had gevonden. Laat je eens adviseren in een goede drogist! Heb je jaren plezier van :)
Een goede kleur doet wonderen.
Maar let ook op de structuur. Laat goed uitzoeken wat jij nodig hebt op je huid.
Ga bijvoorbeeld bij Douglas of ICI Paris wat uitproberen. Ik vind Bobbi Brown erg fijn, maar ze hebben ook goedkopere eigenmerk spullen die prima zijn.
Bij Douglas kunnen ze je goed adviseren. En dan kost het misschien wat, maar dan heb je wel iets goeds.
Overigens is het ook wel lastig wanneer je alleen concealer gebruikt, het is dan niet echt vergevingsgezind zeg maar en al helemaal niet wanneer je het voor een aantal plekjes gebruikt. Dan heb je 5 plekjes egale huid en de rest is niet egaal. Ik gebruik ook regelmatig alleen concealer, maar breng het dan toch megadun over praktisch mijn hele gezicht aan om plekjes te voorkomen.

Ik gebruik een sponsje (beautyblender), de mijne is prijzig (20 euro), maar je hebt ook goedkopere. Blend veel beter dan mijn vingers en ik vind vieze vingers vervelend, maar dat is persoonlijk.
O en ik gebruik daarna ook altijd wat bronzer, dat voorkomt ook weer dat je de concealer aan de randen van mijn voorhoofd en zijkanten van mijn gezicht ziet.
Bedankt. Ga van de week is naar de douglas!
Ligt bij mij aan de manier van aanbrengen, met m’n vingers inkloppen blijft bij mij zichtbaar en lelijk.
Ik gebruik een borsteltje om het uit te vegen/masseren na aanbrengen, dan ziet het er mooier uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven