Snaphet niet
vrijdag 4 mei 2018 om 08:28
ik ben wel benieuwd hoe je dan reageert als hij dat zegt, dat hij genoeg kan krijgen
waar komt dat vandaan om dat te willen zeggen trouwens, als je het moet zeggen, is het dan wel zo... spreekt het niet voor zich?
ik wéét bijvoorbeeld dat mijn vent 'genoeg' kan krijgen, waarschijnlijk mede omdat hij niet de behoefte voelt dat te zeggen maar goed. En ik ben zo blij dat hij niet dagelijks bestormd word op straat door topmodellen anders zou ik ook wel zenuwachtig worden... wat wel handig is dat hij eigenlijk een bril moet dragen maar dat niet wil dus hij heeft het zelden in de gaten als er een knappe vrouw in de buurt is, maar er is wel ook een groot verschil in gedrag zo te lezen. Als mijn vent op zijn telefoon zit dan is het om foto's van mij te maken. Dat is niet eens een grapje, serieus minstens 70 procent van de tijd, (de overige 30 procent gaat naar sportnieuws en uitjes regelen voor ons) nou kan dat ook te maken hebben met dat hij een bril nodig heeft maar ala. Ik zeg dit allemaal omdat ik denk dat je dat misschien nog niet hebt meegemaakt. Zodat je even weet dat dat ook bestaat. Maar hou dit prachtexemplaar vooral van de markt, zou het zielig vinden voor de hoopvolle vrouwelijke Tinderaars dat ze iemand treffen die niet eens naar ze kijkt omdat er iemand bukt.
waar komt dat vandaan om dat te willen zeggen trouwens, als je het moet zeggen, is het dan wel zo... spreekt het niet voor zich?
ik wéét bijvoorbeeld dat mijn vent 'genoeg' kan krijgen, waarschijnlijk mede omdat hij niet de behoefte voelt dat te zeggen maar goed. En ik ben zo blij dat hij niet dagelijks bestormd word op straat door topmodellen anders zou ik ook wel zenuwachtig worden... wat wel handig is dat hij eigenlijk een bril moet dragen maar dat niet wil dus hij heeft het zelden in de gaten als er een knappe vrouw in de buurt is, maar er is wel ook een groot verschil in gedrag zo te lezen. Als mijn vent op zijn telefoon zit dan is het om foto's van mij te maken. Dat is niet eens een grapje, serieus minstens 70 procent van de tijd, (de overige 30 procent gaat naar sportnieuws en uitjes regelen voor ons) nou kan dat ook te maken hebben met dat hij een bril nodig heeft maar ala. Ik zeg dit allemaal omdat ik denk dat je dat misschien nog niet hebt meegemaakt. Zodat je even weet dat dat ook bestaat. Maar hou dit prachtexemplaar vooral van de markt, zou het zielig vinden voor de hoopvolle vrouwelijke Tinderaars dat ze iemand treffen die niet eens naar ze kijkt omdat er iemand bukt.
Lorem Ipsum
vrijdag 4 mei 2018 om 10:17