Okselhaar, ja of nee?

vrijdag 4 mei 2018 om 11:25
Ja, dat is dan wel weer jammer.
Zelf ben ik eigenlijk een hippie wat dat betreft die zich toch maar aanpast aan de heersende mores.

vrijdag 4 mei 2018 om 12:17
.
Oké.. omdat ik hier al eens op aangesproken ben in een ander topic: ik stink meer naar zweet als ik scheer. En volgens diegene in dat andere topic was dat onzin en kon dat niet, dus ben ik erop gaan letten.
Wat wel kan is dat ik in bepaalde hormonale periodes meer op m'n uiterlijk let en dus scheer en dat ik met haar ook meer zou stinken op zo'n moment. Maar scheren staat niet gelijk aan schoner en minder stank. Helaas, was het maar zo simpel.
Later is nu
vrijdag 4 mei 2018 om 12:33

vrijdag 4 mei 2018 om 12:49
Ik vind het niet mooi maar als ik mijn oksels te vaak scheer krijg ik irritaties dus ik scheer het alleen als het nodig is (bij shirts en topjes waarbij je het kan zien) of als ik het gevoel heb dat mijn deo niet goed meer werkt.
Mijn benen scheer ik ook alleen als het nodig is of ik er zin in heb en dan gewoon t/m de knie want de rest van m'n benen zie je niet of hebben toch blonde haartjes dus valt niet zo op
Vind het trouwens bij mannen ook niet mooi, net zoals ik veel borsthaar niks vind of heel erg behaarde benen. De een noemt het mannelijk en sexy maar nee.. Wat dat betreft maakt het voor mij niet uit of het een man of vrouw is.
Mijn benen scheer ik ook alleen als het nodig is of ik er zin in heb en dan gewoon t/m de knie want de rest van m'n benen zie je niet of hebben toch blonde haartjes dus valt niet zo op

Vind het trouwens bij mannen ook niet mooi, net zoals ik veel borsthaar niks vind of heel erg behaarde benen. De een noemt het mannelijk en sexy maar nee.. Wat dat betreft maakt het voor mij niet uit of het een man of vrouw is.