Lijf & Lijn alle pijlers

Okselhaar, ja of nee?

04-05-2018 11:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds vaker zienwe jonge hippe vrouwen met okselhaar.
Paris Jackson, Lourdes.....
Is dit gemakzucht? Een statement? Een gevoel van girlpower of feminisme?

Wat vind jij en vind je het mooi of niet?

Okselhaar, ja of nee?

Totaal aantal stemmen: 151

ja (7%)
nee! (70%)
lekker belangrijk (24%)
Ik ben hip met mijn 52 jaar hahahhaha
Ik zie dat soort dingen, maar denk er verder niet over na.
Lekker boeiend
Interessant doenerij in de gevallen die jij noemt.Zie-mij-eens-overal-schijt-aan-hebben-ik-ben-zo-cool-attitude. Zou iedereen het doen, scheren zij het weer af.
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 12:23
0.63% gewijzigd
Eigenlijk nee, maar ik heb het nu ook omdat ik het simpelweg vergeet te scheren.

Vanavond maar eens afhandelen. Tnx voor de reminder ^_^
Wat anderen doen moeten ze zelf weten maar ik heb hooguit standje stoppel.
Meer wil ik niet.
eva-luna schreef:
04-05-2018 11:21
Interessant doenerij in de gevalken die jij noemt.Zie-mij-eens-overal-schijt-aan-hebben-ik-ben-zo-cool-attitude. Zou iedereen het doen, scheren zij het weer af.
Ja, dat is dan wel weer jammer.
Zelf ben ik eigenlijk een hippie wat dat betreft die zich toch maar aanpast aan de heersende mores.
eva-luna schreef:
Interessant doenerij in de gevalken die jij noemt.Zie-mij-eens-overal-schijt-aan-hebben-ik-ben-zo-cool-attitude. Zou iedereen het doen, scheren zij het weer af.

Dat denk ik ook.
Voor mezelf zeg ik nee! Voor een ander zeg ik lekker belangrijk
eva-luna schreef:
Dit idd..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Leesook schreef:
04-05-2018 11:33
Voor mezelf zeg ik nee! Voor een ander zeg ik lekker belangrijk
Dit!
vivaratje schreef:
04-05-2018 11:14
Ik ben hip met mijn 52 jaar hahahhaha
Mijn bejaarde moeder ook, okselhaar laten staan, was al eens hip. Dat van haar staat nog steeds
Zolang het fris ruikt vind ik het prima.
Andere vrouwen: zelf weten.
Voor mezelf: absoluut nee.
lilalinda schreef:
04-05-2018 11:42
Mijn bejaarde moeder ook, okselhaar laten staan, was al eens hip. Dat van haar staat nog steeds
Hahhahha lol, ik scheer het alleen in de zomer als ik topjes aan heb
Ik persoonlijk vind het een onsmakelijk gezicht, maar iedereen moet doen wat hij/zij wil.

Ik haal er dagelijks een scheermesje langs tijdens het douchen, zo gebeurd!
loisnvt schreef:
04-05-2018 12:09
Ik haal er dagelijks een scheermesje langs tijdens het douchen, zo gebeurd!
Same here :) Zonder even mijn oksels mee te nemen met scheermesje is mijn dagelijkse douche echt niet compleet.
Ik vind okselhaar ook een onsmakelijk gezicht, ook bij mannen.
vera78 schreef:
04-05-2018 11:47
Zolang het fris ruikt vind ik het prima.
.
Oké.. omdat ik hier al eens op aangesproken ben in een ander topic: ik stink meer naar zweet als ik scheer. En volgens diegene in dat andere topic was dat onzin en kon dat niet, dus ben ik erop gaan letten.

Wat wel kan is dat ik in bepaalde hormonale periodes meer op m'n uiterlijk let en dus scheer en dat ik met haar ook meer zou stinken op zo'n moment. Maar scheren staat niet gelijk aan schoner en minder stank. Helaas, was het maar zo simpel.
Later is nu
In de jaren 80 liep nena die van die 99 luftballons al demonstratief met oksel haar rond.
sugarmiss schreef:
04-05-2018 12:32
In de jaren 80 liep nena die van die 99 luftballons al demonstratief met oksel haar rond.
En even later Julia Roberts. Dat was toen voorpagina nieuws :bonk:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik stink juist meer als ik okselhaar laat staan dus alleen al daarom scheer ik het.

Ik ben benieuwd of Lourdes enzo ook hun been- en schaamhaar laten staan.
Lekker toch, alles eraf.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Ik vind het niet mooi maar als ik mijn oksels te vaak scheer krijg ik irritaties dus ik scheer het alleen als het nodig is (bij shirts en topjes waarbij je het kan zien) of als ik het gevoel heb dat mijn deo niet goed meer werkt.

Mijn benen scheer ik ook alleen als het nodig is of ik er zin in heb en dan gewoon t/m de knie want de rest van m'n benen zie je niet of hebben toch blonde haartjes dus valt niet zo op :)

Vind het trouwens bij mannen ook niet mooi, net zoals ik veel borsthaar niks vind of heel erg behaarde benen. De een noemt het mannelijk en sexy maar nee.. Wat dat betreft maakt het voor mij niet uit of het een man of vrouw is.
Als het niet zoveel en niet zo lang is vind ik het wel leuk eigenlijk. Of in ieder geval heb ik er geen problemen mee. Dikke bossen met druppels eraan vind ik minder prettig om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven