Mode & Beauty alle pijlers

Contouring

05-05-2018 20:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar “contouring”. Degene die de Kardashians volgen weten wat ik bedoel.
Ik zou graag de producten van KKW kopen maar dan moet ik import kosten betalen.
Het lijkt mij dat er vergelijkbare (goedkopere?) producten in NL verkrijgbaar zijn.
Wie heeft een tip?
NYX heeft goede contouring producten. Google eens naar nederlandse beautybloggers (veracamilla, lottelovesbeauty enz.) dan kan je zelf producten vergelijken en kijken wat voor jou het beste zal werken (en betaalbaar is).
Peach0909 schreef:
05-05-2018 20:56
NYX heeft goede contouring producten. Google eens naar nederlandse beautybloggers (veracamilla, lottelovesbeauty enz.) dan kan je zelf producten vergelijken en kijken wat voor jou het beste zal werken (en betaalbaar is).

Dank voor de tip!
Kijk er mee uit hoor, ik zie hier in de stad echt veel meiden met grijze strepen op hun wangen lopen, slecht geblend en het ziet er gewoon een beetje viezig uit. Je moet echt goed in make-up zijn om het er mooi uit te laten zien in het echt. Op de foto ziet het er vaak mooier uit dan in het echt.
Catrice en Essence zijn ook goed.
De producten van KKW zijn overpriced, genoeg YouTubers MannyMua, Tati en Nikkitutorials die dat zeggen.
VeraCamilla is echt een goeie om te volgen in Nederland zij doet high en low end producten.
Succes
Bij Kiko kun je goedkope maar wel ogoede spullen kopen als je een kleine portemonnee hebt of gewoon niet veel uit wilt geven.
Ik zou je eigenlijk dat hele contouren afraden. Het is zo duidelijk zichtbaar. Bij iedereen. De Kardashians zien er ondergeverfd uit en ook die visagiste Nikki ziet er echt niet uit. Het is bijna lachwekkend hoe zij eruit zien met alles té dik opgebracht. Ik noem het de ‘Kalverstraatlook’. En dat is geen compliment. Van die dikke zwarte getatoeëerde wenkbrauwen á la Yolanthe, de ogen te zwaar opgemaakt, overal die blush en rare vegen van het contouren. Dan nog dikke lippenstift en vaak daarbij nog teveel haar op het hoofd erbij door al die extensions á la Josh V.
Doe maar niet TO...
LizBakker schreef:
06-05-2018 08:17
Kijk er mee uit hoor, ik zie hier in de stad echt veel meiden met grijze strepen op hun wangen lopen, slecht geblend en het ziet er gewoon een beetje viezig uit. Je moet echt goed in make-up zijn om het er mooi uit te laten zien in het echt. Op de foto ziet het er vaak mooier uit dan in het echt.
Ik vind het sowieso alleen mooi op een foto, dan werken die highlight en schaduweffecten. In het echt zie je dat het nep is. Ook als het mooi gedaan is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven