Bloed tijdens seks
zondag 6 mei 2018 om 15:43
Hee allemaal,
Ik had gister seks met een jongen waar ik nu al vrij lang mee date. Vanochtend ontdekte ik dus dat ik best veel had gebloed. Maak me nu best wel zorgen, want op internet lees ik dat dat er op kan wijzen op dat er iets mis is. Aan de andere was het wel vrij 'ruw' om het zo maar te zeggen (niet extreem ofzo maar toch), dus vermoed dat het daarmee te maken heeft. Hebben meer vrouwen/meiden hier daar soms last van?
Wat ik ook niet echt leuk vond is hoe hij er op reageerde. Ik vond het sowieso vreemd dat hij niet heeft gemerkt dat ik zo erg bloedde (want de hele lakens zaten er onder). Hij was vanochtend al weg dus ik stuurde hem een appje, en hij zegt dus dat hij niks had gemerkt maar dat ie het wel vervelend voor me vond. Maar hij vraagt dus verder niet of ik nu nog last heb oid en maakt zich dus blijkbaar niet echt zorgen.
Ik had gister seks met een jongen waar ik nu al vrij lang mee date. Vanochtend ontdekte ik dus dat ik best veel had gebloed. Maak me nu best wel zorgen, want op internet lees ik dat dat er op kan wijzen op dat er iets mis is. Aan de andere was het wel vrij 'ruw' om het zo maar te zeggen (niet extreem ofzo maar toch), dus vermoed dat het daarmee te maken heeft. Hebben meer vrouwen/meiden hier daar soms last van?
Wat ik ook niet echt leuk vond is hoe hij er op reageerde. Ik vond het sowieso vreemd dat hij niet heeft gemerkt dat ik zo erg bloedde (want de hele lakens zaten er onder). Hij was vanochtend al weg dus ik stuurde hem een appje, en hij zegt dus dat hij niks had gemerkt maar dat ie het wel vervelend voor me vond. Maar hij vraagt dus verder niet of ik nu nog last heb oid en maakt zich dus blijkbaar niet echt zorgen.
zondag 6 mei 2018 om 16:08
zondag 6 mei 2018 om 16:14
ja tijdens wel iets, nu niet meerdropfruitje schreef: ↑06-05-2018 16:08Heb je pijn?
En daarnaast wilde die jongen waarschijnlijk gewoon ruige seks hebben. Geen ellende daarna.
En blijkbaar merkte jij ook niet gelijk dat je bloedde. Waarom zou hij dat wel gelijk moeten merken?

zondag 6 mei 2018 om 18:38

zondag 6 mei 2018 om 18:46
Heb ik ook gehad, eigenlijk wel vaker in het verleden maar nooit zo bij stil gestaan. Deze keer zei mijn vriend dat ik beter even bij de huisarts kon checken wat het was, uiteindelijk bleek dat mijn baarmoedermond naar buiten staat ofzo. Niks ernstigs in elk geval, alleen sindsdien heb ik elke keer bloed na het vrijen. Hiervoor ga ik nu behandeld worden bij de gynaecoloog. Vrijdag voor het eerst, echt geen idee wat zij gaan doen. Maar ben blij dat het te behandelen is, zo irritant is het. Steeds de lakens vies en het is gewoon ook pijnlijk. Hopelijk gaat dat over.
Als ik jou was zou ik ook langs de huisarts gaan om alles even te checken, gewoon voor de zekerheid. Kan je het loslaten.
Als ik jou was zou ik ook langs de huisarts gaan om alles even te checken, gewoon voor de zekerheid. Kan je het loslaten.