Bloed tijdens seks

06-05-2018 15:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik had gister seks met een jongen waar ik nu al vrij lang mee date. Vanochtend ontdekte ik dus dat ik best veel had gebloed. Maak me nu best wel zorgen, want op internet lees ik dat dat er op kan wijzen op dat er iets mis is. Aan de andere was het wel vrij 'ruw' om het zo maar te zeggen (niet extreem ofzo maar toch), dus vermoed dat het daarmee te maken heeft. Hebben meer vrouwen/meiden hier daar soms last van?

Wat ik ook niet echt leuk vond is hoe hij er op reageerde. Ik vond het sowieso vreemd dat hij niet heeft gemerkt dat ik zo erg bloedde (want de hele lakens zaten er onder). Hij was vanochtend al weg dus ik stuurde hem een appje, en hij zegt dus dat hij niks had gemerkt maar dat ie het wel vervelend voor me vond. Maar hij vraagt dus verder niet of ik nu nog last heb oid en maakt zich dus blijkbaar niet echt zorgen.
Wellicht iets van binnen of net aan van buiten gescheurt...
Was het je eerste keer?
Heb je pijn?
En daarnaast wilde die jongen waarschijnlijk gewoon ruige seks hebben. Geen ellende daarna.

En blijkbaar merkte jij ook niet gelijk dat je bloedde. Waarom zou hij dat wel gelijk moeten merken?
Those who don’t believe in magic will never find it
Ivy_Signe schreef:
06-05-2018 16:07
Was het je eerste keer?
Nee
dropfruitje schreef:
06-05-2018 16:08
Heb je pijn?
En daarnaast wilde die jongen waarschijnlijk gewoon ruige seks hebben. Geen ellende daarna.

En blijkbaar merkte jij ook niet gelijk dat je bloedde. Waarom zou hij dat wel gelijk moeten merken?
ja tijdens wel iets, nu niet meer
En het kan niet zijn dat je menstruatie eerder is gekomen? Door seks schud je baarmoeder nogal door elkaar, als ik het gevoel heb dat het niet door wil zetten, kan seks daar echt bij helpen :).
Heb je onveilige seks gehad? Anders kan het ook duiden op een soa. Zo kwam ik er namelijk achter dat ik chlamydia had.
Ik heb het ook gehad. Eerst nog even afgewacht, maar toen ik het de keer erna weer had toch maar langs de huisarts. Bij mij bleek een schimmelinfectie de boosdoener.
Een soa kan het niet zijn, heb het nooit onveilig gedaan. En vroege menstruatie ook niet want ik slik de pil door
Huisarts.
Emmaa95 schreef:
06-05-2018 17:30
Een soa kan het niet zijn, heb het nooit onveilig gedaan. En vroege menstruatie ook niet want ik slik de pil door

Je kan af en toe doorbraakbloedingen krijgen.
Voor de zekerheid even de huisarts bellen. Heb het zelf ook af en toe, en bleek niks ergs (kleine wondjes zijn dan de boosdoener, al doet het nooit echt zeer) maar je kan het maar beter even dubbel checken.
gewoon bij de huisarts langs gaan.

Ik heb er ook eens last van gehad en het begon bij mij altijd pas vlak daarna te bloeden, niet op het moment zelf.
Het kan dus heel goed zijn dat hij helemaal niks in de gaten heeft gehad.

Als je de pil lang doorslikt kan het ook een doorbraakbloeding zijn.
Heb ik ook gehad, eigenlijk wel vaker in het verleden maar nooit zo bij stil gestaan. Deze keer zei mijn vriend dat ik beter even bij de huisarts kon checken wat het was, uiteindelijk bleek dat mijn baarmoedermond naar buiten staat ofzo. Niks ernstigs in elk geval, alleen sindsdien heb ik elke keer bloed na het vrijen. Hiervoor ga ik nu behandeld worden bij de gynaecoloog. Vrijdag voor het eerst, echt geen idee wat zij gaan doen. Maar ben blij dat het te behandelen is, zo irritant is het. Steeds de lakens vies en het is gewoon ook pijnlijk. Hopelijk gaat dat over.
Als ik jou was zou ik ook langs de huisarts gaan om alles even te checken, gewoon voor de zekerheid. Kan je het loslaten.
Ik heb dit jaren terug ook gehad en uiteindelijk bleek het van de pil te komen. Maar voor we daar achter waren echt wel 6 uitstrijkjes gehad of het geen soa/kanker was.
Het leven is niet eerlijk
mm oke, toch maar even naar de huisarts dan
Kan zoveel oorzaken hebben. Bloedverlies na seks is altijd individueel en huisarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven