Centerparcs VS Landal
woensdag 2 mei 2018 om 20:05
Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik willen in september een midweekje weg.
Vorig jaar zijn we in Centerprarcs het Heijderbos geweest, op zich wel een leuk park maar het huisje vonden we echt heel gedateerd en klein.
Nu word Landal greenparcs aangeraden omdat daar de huisjes beter zouden zijn.
Ik ben op internet aan het kijken maar zou ook niet weten waar ik nu moet boeken.
Maar goed, wat zijn jullie ervaringen met beide parken?
Ik neig ernaar om Landal te boeken, maar kreeg van de week ineens een mooie kortingscode van Centerparcs binnen.
Alvast bedankt
Mijn vriend en ik willen in september een midweekje weg.
Vorig jaar zijn we in Centerprarcs het Heijderbos geweest, op zich wel een leuk park maar het huisje vonden we echt heel gedateerd en klein.
Nu word Landal greenparcs aangeraden omdat daar de huisjes beter zouden zijn.
Ik ben op internet aan het kijken maar zou ook niet weten waar ik nu moet boeken.
Maar goed, wat zijn jullie ervaringen met beide parken?
Ik neig ernaar om Landal te boeken, maar kreeg van de week ineens een mooie kortingscode van Centerparcs binnen.
Alvast bedankt
Carpe Diem
zondag 6 mei 2018 om 15:36
‘t Loo vind ik qua zwembad niet echt leuk. En de huisjes vond ik vooral de bovenverdieping erg gedateerd. Beneden ging het wel. Ik vond het niet echt een gezellig park om een wandelingetje over te maken. Dat deden we bij Land van Bartje bv wel en op Landal Sonneberg ook.Moekiemilo schreef: ↑06-05-2018 10:29Wij aan meestal 1x per jaar naar een landal park. Vooraf goed de recencies lezen. Ik vond rabit hill en ' loo erg leuk. En nette en schone huisjes
zondag 6 mei 2018 om 15:38
Je hebt een huisje gekocht daar?Superhuisvrouw schreef: ↑02-05-2018 22:42Weet niet waar je precies naar toe wilt , maar dan kan ik je centerparcs Bostalsee aanbevelen vrij nieuw park en keurige huisjes .
Ik ben daar geweest en de huisjes zijn daar vrij klein. Wel een mooi park overigens verder, met goede faciliteiten.
Ontopic, ik ben meer fan van Center Parcs dan van Landal. Landal heeft minder parkfaciliteiten, al zijn de huisjes soms wel weer mooier, maar dat hangt ook van het type park af.
zondag 6 mei 2018 om 17:32
Ik was inderdaad ook CP fan vanwege de plaza en het zwembad.
Maar omdat Landal ook aangeraden was en we er nog nooit geweest zijn, wilde we het een keer proberen.
Nou we zijn er uit, ik heb gisteren Landal geboekt, een luxe huisje bij Miggelenberg.
Ik had een kortingscode maar via de site werkte die niet en stond er bij dat je alleen voor een duurdere prijs kon boeken.
Heb gebeld en de telefoniste heeft de korting keurig voor me verrekend.
Dus het eerste contact was positief.
Maar omdat Landal ook aangeraden was en we er nog nooit geweest zijn, wilde we het een keer proberen.
Nou we zijn er uit, ik heb gisteren Landal geboekt, een luxe huisje bij Miggelenberg.
Ik had een kortingscode maar via de site werkte die niet en stond er bij dat je alleen voor een duurdere prijs kon boeken.
Heb gebeld en de telefoniste heeft de korting keurig voor me verrekend.
Dus het eerste contact was positief.
Carpe Diem
zondag 6 mei 2018 om 17:36
Dan moet je naar deze hondenbungelow bij Landal gaan top!
https://www.landal.nl/accommodaties/spe ... nbungalows
zondag 6 mei 2018 om 17:47
Als je een keer met de hond op vakantie wilt en niet na een park wilt zitten.
Is dit wel een goede site om een huisje te zoeken, https://www.metjehondenopvakantie.nl
Hier heb je huisjes in nl op staan maar ook voor het buitenland.
Wij hebben nu voor Hemelvaart een huisje met 8 personen en 5 honden geboekt daar( met zwembad en hottub en sauna ) aan het rand van het bos.dus je kan het zo luxe maken als je zelf wilt. En vorig jaar onze zomervakantie ook via hun gedaan. En dat is mij goed bevallen vooral omdat ik 2 grote honden heb en de verhuurders daar ook echt op ingesteld zijn.
Is dit wel een goede site om een huisje te zoeken, https://www.metjehondenopvakantie.nl
Hier heb je huisjes in nl op staan maar ook voor het buitenland.
Wij hebben nu voor Hemelvaart een huisje met 8 personen en 5 honden geboekt daar( met zwembad en hottub en sauna ) aan het rand van het bos.dus je kan het zo luxe maken als je zelf wilt. En vorig jaar onze zomervakantie ook via hun gedaan. En dat is mij goed bevallen vooral omdat ik 2 grote honden heb en de verhuurders daar ook echt op ingesteld zijn.
zondag 6 mei 2018 om 23:09