Gratis koffie

06-05-2018 19:09 120 berichten
Hoi

Ik drink nu al ruim een jaar gratis koffie. Ga naar supermarkten. 1 keer als ik opsta meteen. Dan rond de middag en een keer begin avond. 3 koffie per dag. Dat scheelt best veel geld. Doen meer mensen dit?
Nee.

Ik word liever wakker met een kopje goede koffie in mijn eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik drink nooit koffie
Nee, ik kan mijn eigen koffie namelijk gewoon betalen
Ik zie je nu dus voor me in je pyjama, tanden nog niet gepoetst en met een ‘out of bed’ haarstijl in de supermarkt ;-)

Maar hoe doe je dat dan als er mensen langs willen komen voor een kop koffie? Neem je die dan ook mee naar de supermarkt?
Fruity-Pebbles schreef:
06-05-2018 19:13
Nee, ik kan mijn eigen koffie namelijk gewoon betalen

Tussen kunnen en willen zit een groot verschil he.. :-)
Nee dan neem je een thermoskan mee naar de supermarkt
anoniem_368346 wijzigde dit bericht op 06-05-2018 19:14
1.89% gewijzigd
Scheelt Veel geld?
Zo duur kost koffie toch niet?
En nee dat doe ik niet ;)
whatcomesaround schreef:
06-05-2018 19:13
Ik zie je nu dus voor me in je pyjama, tanden nog niet gepoetst en met een ‘out of bed’ haarstijl in de supermarkt ;-)

Maar hoe doe je dat dan als er mensen langs willen komen voor een kop koffie? Neem je die dan ook mee naar de supermarkt?
:rofl:
Die lekkere koffie die ik thuis drink hebben ze bij de supermarkt niet dus nee, doe ik lekker thuis of in Italië in een bar
Jij hebt vast geen baan of een heel slecht betaalde. Een pak huismerkkoffie is niet zo duur, mijn tijd is mij meer waard. Moet er niet aan denken om iedere dag 3 keer naar een supermarkt te gaan 😂
Heb je al eens uitgerekend of de slijtage aan je schoenen / fietsenbanden wel opweegt tegen de uitgespaarde kosten? :rofl:
Hahah mooi topic 8-)

Ik lust geen koffie, dus nee, doe ik niet.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Ik drink koffie niet alleen puur om koffie binnen te krijgen. Ik drink lekker koffie thuis, om rustig op te staan en er wat bij te lezen. Staande in de supermarkt is toch een andere beleving wat mij betreft. Ik drink wel gratis koffie op werk.

Natuurlijk, elke dag een Starbucks koffie tikt behoorlijk aan. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar wat kost nou een kopje thuis gezette koffie helemaal? 12 cent ofzo?

Overigens wordt in mijn supermarkt geen gratis koffie aangeboden.
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar deze is leuk, origineel ook.

Ik dacht dat alleen daklozen dat deden.
Wauw :rofl:
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat in niet geloof dat jij in de ochtend, middag en avond naar de supermarkt gaat om koffie te drinken om geld uit te sparen eigenlijk.. :popcorn:
Ik moet er werkelijk niet aan denken. Mijn dag start pas ná de eerste kip koffie. Dan ben ik pas toonbaar voor de buitenwereld. Dus no way dat ik zonder koffie de deur uit ga. Bovendien is mijn koffie thuis goddelijk. En geen automaatzooi.
mijn kinderen doen dit ook. maar dan voor de koekjes ipv de koffie... :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik dacht dat je een troll was maar je bent al langer lid. :-D :-D :-D
Ja dat doe ik ook!
Ik rij 4x per week naar mijn werk.
Daar drink ik smorgens een paar koppen cappuccino.

Dan blijf ik gelijk maar tot de midsag want dan kan ik daar ook nog een paar koppen wegtikken.

Ideaal zo'n baan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dit hoort in het vrekken of gierige topic thuis. Doet me trouwens denken aan verhaal van kennis, die iets voor buurvrouw had gedaan in de stad, Och zegt buurvrouw, kom gaan we koffie drinken. Gezellig denkt kennis en loopt al bijna richting lunchroom. Buurvrouw had ander idee: koffie bij AH
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Cateautje schreef:
06-05-2018 19:19
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar deze is leuk, origineel ook.

Ik dacht dat alleen daklozen dat deden.
In de supermarkt waar ik kom staan en zitten regelmatig mensen met koffie. Of ze lopen ermee rond terwijl ze boodschappen aan het doen zijn :-P

Ik kan me inderdaad alleen niet voorstellen dat iemand er 3 keer per dag speciaal heen gaat voor de koffie.. uit zo’n automaat kan toch niet zo geweldig zijn?
Dit is echt serieus. Ik bespaar er 20 euro ongeveer per maand mee. Incl koffiemelk en suiker.

Ik mis het thuis wakker worden net koffie wel maar de supermarkt is tegenover me. Met minuut heb ik een beker gehaald. Drink dat thuis op.
nlies schreef:
06-05-2018 19:23
Dit hoort in het vrekken of gierige topic thuis. Doet me trouwens denken aan verhaal van kennis, die iets voor buurvrouw had gedaan in de stad, Och zegt buurvrouw, kom gaan we koffie drinken. Gezellig denkt kennis en loopt al bijna richting lunchroom. Buurvrouw had ander idee: koffie bij AH
:HA:
LizBakker schreef:
06-05-2018 19:17
Overigens wordt in mijn supermarkt geen gratis koffie aangeboden.

Bij 'mijn' Albert Heijn staan er zelfs een tafel en stoelen. Er liggen nog net geen tijdschriften of kranten bij.

Nou vind ik koffie echt ontzettend vies, maar volgens mij hebben ze ook thee. Nooit zo op gelet en ook nooit overwogen om een kopje thee te nemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven